Onko puolisosi myös paras ystäväsi?

Vieras
Ei ole. Mieheni on mieheni, asuin- ja riitelykumppanini, lapsemme isä ja rakastajani. Paras ystäväni on nainen ja hänen kanssaan juttelen naisten juttuja. Mies ei ole ystäväni.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Älä ny. Ei se oo epäilyttävää.
No onhan. En mä kerro sille kaikkia asioita, vaan parhaalle kaverilleni, mitä mies jostain naisten jutuista ymmärtää?
Mä ainakin kerron kaikki, ja kyllä se ymmärtää. Ymmärrän minäki miesten asioista. Mitä ne sellaset asiat muuten ees on? (ne miesten ja naisten asiat).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Mä ainakin kerron kaikki, ja kyllä se ymmärtää. Ymmärrän minäki miesten asioista. Mitä ne sellaset asiat muuten ees on? (ne miesten ja naisten asiat).
Kerro vaan, kerron mäkin, paitsi kaikki juorut yms sellaiset turhanpäiväiset, jotka ei sitä pätkääkään kiinnosta, ne kerrotaan parhaalle kaverille, ja sitten niitä juttuja voi analysoida, ja jeesustella, kuinka tyhmiä muut on.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä:
Alkuperäinen kirjoittaja Kamala:
Mä ainakin kerron kaikki, ja kyllä se ymmärtää. Ymmärrän minäki miesten asioista. Mitä ne sellaset asiat muuten ees on? (ne miesten ja naisten asiat).
Kerro vaan, kerron mäkin, paitsi kaikki juorut yms sellaiset turhanpäiväiset, jotka ei sitä pätkääkään kiinnosta, ne kerrotaan parhaalle kaverille, ja sitten niitä juttuja voi analysoida, ja jeesustella, kuinka tyhmiä muut on.
Meillä on niin yhteinen kaveripiiri ja tunnetaan melkolailla samat ihmiset, että juoruillaan keskenämme. :D
 

Yhteistyössä