onko saunalahden aspan jonotus tosiaan maksullista?

yritin netin kautta saada heihin yhteyttä kun puhelimella ei ole oikein onnistunut (en vielä yhtään kertaa ja useampana päivänä kokeillut)
ja sivuilla lukee jotta..
"Jonottamisesta peritään sama maksu kuin muustakin puhelusta."
Kiva kiva.. oma moka tietysti kun oletin ja aina kun joku liittymää myy niin olen varmistanut että aspa nro on maksuton asiakkaalle ja niin nytkin väitettiin kun soittivat pari kuukautta sitten ja vaihdoin :(

Mutta siis, millä perusteella ylipäänsä jonotus voidaan pitää maksullisena asiakkaalle? Silloinhan olisikin hyvä bisnes roikottaa ihmisiä jonossa.
Minäkii oon useampana päivänä jonottanut kerrallaan aina yli 20min ja katkassut kun ei vastata.
 
sanos muuta
myöskin terveyskeskuksen ajanvaraukseen soittaessa jonotuksesta laskutetaan ja siinä jonossa voit joutua olemaan pitkään.. mut mäkin luulin et saunalahen aspa ois imaksuton asiakkaalle
 
vieras
Voih, ihana kuulla että joku muukin tappelee tämän asian kanssa.. Mua on NIIIIN paljon ottanu päähän, kun oon yrittäny nyt parin viikon ajan aina silloin tällöin soitella sinne ja jonottanut sen 20min. Mutta eipä oo vielä vastattu.. P***A laitos!
 
mut eikö ne kuulu ilmoittaa puhelun alussa jos jonotus maksaa?
Ihan suorastaan vituttaa nyt kyllä, ei oo vielä yhtään laskua koko lafkasta kuulunut ja kaduttaa että entisen hyvän dna:n vaihdoin.
Ei voi edes irtisanoa liittymää kun eivät vastaa.
Aina ollut periaatteena, että asiakaspalveluun soittamisesta tai ainakaan jonottamisesta en maksa (koska 95% syy miksi joudun soittamaan on yrityksen) ja sen mukaan asiakassuhteita olen solminut ja nyt sitten kustiin silmään.
Ja miten joku terveyskeskuskin voi laskuttaa jumalauta jonottamisesta kun monet kerrat on nähty kun istutaan kahvitunnilla eikä vaan vastata siihen puhelimeen?? |O
Ehkä on aika mennä nukkumaan.
 
vieras
Viestin lähetettyäsi saat sähköpostiisi kuittauksen, jossa ilmoitetaan asiasi käsittelyssä käytettävä käsittelynumero sekä arvioitu käsittelyaika. Mikäli et saa automaattista kuittausviestiä n. 15 minuutin kuluessa, lähetä viestisi uudelleen. Sähköpostiasetuksistasi riippuen kuittausviesti voi mennä myös roskaposti/spam-kansioon, joten jos et saa kuittausta, tarkista myös roskapostikansiosi.



Asiakaspalvelu (09) 4243 0456
(avoinna arkisin klo 8-20, la klo 9-16.30, su suljettu)
Puhelu asiakaspalveluun maksaa normaalin paikallis-, kauko- tai matkapuhelumaksun riippuen siitä, millaisesta liittymästä soitat. Jonottamisesta peritään sama maksu kuin muustakin puhelusta.


Ja voitko edes irtisanoa?Onko joku määräaikainen sopimus?
 
sanos muuta
Alkuperäinen kirjoittaja ennen sattui ja tapahtui:
mut eikö ne kuulu ilmoittaa puhelun alussa jos jonotus maksaa?
Ihan suorastaan vituttaa nyt kyllä, ei oo vielä yhtään laskua koko lafkasta kuulunut ja kaduttaa että entisen hyvän dna:n vaihdoin.
Ei voi edes irtisanoa liittymää kun eivät vastaa.
Aina ollut periaatteena, että asiakaspalveluun soittamisesta tai ainakaan jonottamisesta en maksa (koska 95% syy miksi joudun soittamaan on yrityksen) ja sen mukaan asiakassuhteita olen solminut ja nyt sitten kustiin silmään.
Ja miten joku terveyskeskuskin voi laskuttaa jumalauta jonottamisesta kun monet kerrat on nähty kun istutaan kahvitunnilla eikä vaan vastata siihen puhelimeen?? |O
Ehkä on aika mennä nukkumaan.
joo laskutetaan siitä ainakin täällä oulussa (siis tk:n jonotuksesta) eikä ees mitää musiikkia oo vaivauduttu laittaa kuuluu vaan sellasta korvia särkevää erittäin korkeaa "piipaausta" välillä naisen ääni sanoo olette jonossa valitettavasti kaikki linjamme ovat varattuja... TOSI V*TTUMAISTA.
Ja se totta, että harvemmin sinne aspaan tulee soiteltuu jos ei operaattoris oo jotai vikaa..
 
Jaa
Saunalahdella on Oma saunalahti palvelu, jossa voi tehdä ja nähdä kaiken tarvittavan: eräpäivän siirto, laskujen erittely/maksu ym.

Me tehdään kaikki siellä, eikä maksa mitää. Sun pitää vaan hankkii tunnukset sinne, jos sulla ei oo niitä.
 

Yhteistyössä