Onko se jokin kirjoittamaton sääntö, että blogissa pitää järjestää arvonta jossain välissä?

"vieras"
Eiköhän noita arvontoja järjestetä lähinnä uusien lukijoiden kalastamiseksi? :) Ei mun mielestä ole mikään sääntö tai pakko, että sellainen pitää järjestää. Mä en yleensä edes osallistu arvontoihin.
 
  • Tykkää
Reactions: rops
[QUOTE="vieras";27277440]Eiköhän noita arvontoja järjestetä lähinnä uusien lukijoiden kalastamiseksi? :) Ei mun mielestä ole mikään sääntö tai pakko, että sellainen pitää järjestää. Mä en yleensä edes osallistu arvontoihin.[/QUOTE]

En mä tiedä :D

Ei mun blogi muutenkaan mitään uusia lukijoita keräile, että voin varmaan arvonnan sijasta vaikka kutsua jonkun tutun lukijan teelle :D
 
Ei ole mikään sääntö tms.

Mä itse järkkäsin sen niin, etten antanut mitään lisäbointseja siitä, jos blogiani mainostettiin omassa blogissa tms. Mä kun nimenomaan ajattelin, että mä haluaisin sen arvonnan voittajan olevan sellainen, joka jo lukee blogiani. Ikäänkuin kiitokseksi siis järkkäsin arvonnan :)

Ja halusin tietää minkälaisia ihmisiä sieltä lukijoista löytyi. Ilolla otin kaikki blogilinkit (kävijöiden omat siis) vastaan jotta sain muutaman uuden seurattavan blogin.

Seuraava arvonta on taas tuttuun tapaan tammikuussa...aina blogin vuosipäivänä olen moisen siis järkännyt :)
 
"hhh"
mä oon mielenkiinnolla lukenu yhtä raksablogia mutten lue enää, kun nyt siellä on vaan jotain hemmetin tuotetestailuja ja arvontoja blogi väärällään. saa ilmasta romua ku tarpeeks muistaa mainostaa.
 
Mun blogia taitaa käydä lukemassa lähinnä ne tietyt tutut, joten ehkä se arvonta ei sitten oikein ole niin tarpeellinen, edes uteliaisuussyistä :) Toisen blogin formaattiin taas ei ehkä arvonta sillä tavalla edes sovi.

Ehkä nyt sitten hyvällä omatunnolla jätä arpomisen väliin :D
 
"hhh"
chef'n blogi on mulla kirjanmerkeissä puhelimessa :D lueskelen blogeja kun meen nukkuun, tulee hyvin uni :D kirjoja tai lehtiä en taas lue ollenkaan. aika hiljasta vaan on chef'n blogissa ollut viime aikoina :whistle:

p.s. chef, sullon ihanat silmät, oikein sellaset seksikkäät kissan silmät :p
 
[QUOTE="hhh";27277642]chef'n blogi on mulla kirjanmerkeissä puhelimessa :D lueskelen blogeja kun meen nukkuun, tulee hyvin uni :D kirjoja tai lehtiä en taas lue ollenkaan. aika hiljasta vaan on chef'n blogissa ollut viime aikoina :whistle:

p.s. chef, sullon ihanat silmät, oikein sellaset seksikkäät kissan silmät :p[/QUOTE]

Pitäisköhän tästä rivienvälistä nyt siis lukea, että mulla on unettava blogi :D :D

Äläs nyt...johan mä olen tällä viikolla päivittänyt useamman kertaa. Ja huomenna on taas lisää luvassa. Mutta kieltämättä se on nyt hieman hiljaisempi ollut, kuin mitä ennen. Mutta jospa jatkossa taas pääsisin päivittelemään tiheämmin :)

Ja kiitos kehuista :)
 
"hhh"
Pitäisköhän tästä rivienvälistä nyt siis lukea, että mulla on unettava blogi :D :D

Äläs nyt...johan mä olen tällä viikolla päivittänyt useamman kertaa. Ja huomenna on taas lisää luvassa. Mutta kieltämättä se on nyt hieman hiljaisempi ollut, kuin mitä ennen. Mutta jospa jatkossa taas pääsisin päivittelemään tiheämmin :)

Ja kiitos kehuista :)
ei kun lukeminen alkaa väsyttää :D luen siis montaa muutakin blogia ;) tarviipa muistaa illalla käydä kurkkimassa :p
 

Yhteistyössä