Onko se raiskaus kun mies tunkee sormet väkisin

  • Viestiketjun aloittaja "heinäkuu"
  • Ensimmäinen viesti
"heinäkuu"
Mutta tämä ei siis ole parisuhteessa ollut ongelma läheskään koko ajan. En ole paljon asiaa edes miettinyt. välillä pulpahtaa pinnalle ja ehkä vähän ahdistaa ja surettaa. Ja sitten taas huomaan että aikaa on kulunut ja olen tainnut olla aika herkkä kun tuostakin vielä näin kauan aikaa ahdistun.
 
"heinäkuu"
Ei ollut märkää. Tulkinnoista en tiedä. Taisi mies itsekin vähän järkyttyä reaktiotaan vaikka ei sitä myöntänytkään. Sanoi vain olevansa niin mustasukkaista tyyppiä.
 
[QUOTE="heinäkuu";28608212]Ei ollut märkää. Tulkinnoista en tiedä. Taisi mies itsekin vähän järkyttyä reaktiotaan vaikka ei sitä myöntänytkään. Sanoi vain olevansa niin mustasukkaista tyyppiä.[/QUOTE]

On syytäkin järkyttyä. Ja tuo ei ole mikään selitys että "on mustasukkaista tyyppiä". Mikäli ne mustasukkaisuuden tunteet purkautuu väkivaltana niin asialle pitäis tehdä ja haluta tehdä jotain.
 
Mep
[QUOTE="jep";28608216]Normaalit heteromiehet sormella vähän koittelee naisen pinppiä, kaikki. Eli jäljelle jää homon hankkiminen.[/QUOTE]

No juu, mutta luvan kanssa, ne normaalit.
 
Vierasmies
Ja monesti naiset haluaa esittää vaikeasti tavoiteltavaa ja salaperäistä sekä haluat tulla "otetuksi". Sitten kun et joskus silloin tällöin sormeta ja nussi vaativasti niin ennenpitkää oletkin tylsä ja vässyköivä hinttari.
Heleppoo olla mies, sormettaa pitää mutta ei sittenkään.
 
Peyote
[QUOTE="heinäkuu";28608148]Mutta tämä ei siis ole parisuhteessa ollut ongelma läheskään koko ajan. En ole paljon asiaa edes miettinyt. välillä pulpahtaa pinnalle ja ehkä vähän ahdistaa ja surettaa. Ja sitten taas huomaan että aikaa on kulunut ja olen tainnut olla aika herkkä kun tuostakin vielä näin kauan aikaa ahdistun.[/QUOTE]

Kyllä toi nyt vaan on asia, joka ei ikinä lakkaa häiritsemästä, kun ette puhu siitä. Et ole liian herkkä, vaan päinvastoin vaikutat jotenkin henkisesti kuolleelta, kun haudot tuota, etkä halua ottaa sitä miehesi kanssa puheeksi. Elät tuollaisen asian kanssa etkä edes ole varma, jos tuollainen onkin normaalia. Surettaa sun puolesta. Sun pitää puhua toi asia. Mene vaikka johonkin psykiatrille puhumaan jos et voi miehellesi puhua.
 
Peyote
[QUOTE="heinäkuu";28608371]Nyt tämä tuli esiin kun mies aika kovakouraisesti runnoi alapäätäni kun en kostunut tarpeeksi esileikissä. Se laukaisi jotain muistoja vissiin.[/QUOTE]

Kuule kun sun mies ei ole normaali tai hyvä mies. Tollanen on järkyttävää. Miksi ihmeessä olet tollasessa suhteessa, missä sua nöyryytetään tolla tavalla?
 
"heinäkuu"
Kuule kun sun mies ei ole normaali tai hyvä mies. Tollanen on järkyttävää. Miksi ihmeessä olet tollasessa suhteessa, missä sua nöyryytetään tolla tavalla?
ei se ole ihan niin yksinkertaista. Muuten mieheni on ollut erittäin hyvä. On hellä, on rakastava, näyttää rakkautensa eikä ole vain tunteeton niin kuin monet jurrikat miehet usein ovat, rakastaa minua ja tiedän sen. Ja on maailman paras isä!

En halua heittää kaikkea sitä hukkaan yhden virheen takia. Ja tuo seksijuttu oli kurja, mutta sitäkin mies on ihan aidosti pyytänyt anteeksi. Sanoi kuvitelleensa että se auttaisi. Minulla ei kostuminen aina johdu kiihottumisesta vaan hormonitoiminta vaikuttaa siihen myös.
 
Peyote
[QUOTE="heinäkuu";28608444]ei se ole ihan niin yksinkertaista. Muuten mieheni on ollut erittäin hyvä. On hellä, on rakastava, näyttää rakkautensa eikä ole vain tunteeton niin kuin monet jurrikat miehet usein ovat, rakastaa minua ja tiedän sen. Ja on maailman paras isä!

En halua heittää kaikkea sitä hukkaan yhden virheen takia. Ja tuo seksijuttu oli kurja, mutta sitäkin mies on ihan aidosti pyytänyt anteeksi. Sanoi kuvitelleensa että se auttaisi. Minulla ei kostuminen aina johdu kiihottumisesta vaan hormonitoiminta vaikuttaa siihen myös.[/QUOTE]

Ai luuli että runnominen auttaisi? Mikä sua vaivaa kun sä uskot tommosta?
 
[QUOTE="heinäkuu";28608444]ei se ole ihan niin yksinkertaista. Muuten mieheni on ollut erittäin hyvä. On hellä, on rakastava, näyttää rakkautensa eikä ole vain tunteeton niin kuin monet jurrikat miehet usein ovat, rakastaa minua ja tiedän sen. Ja on maailman paras isä!

En halua heittää kaikkea sitä hukkaan yhden virheen takia. Ja tuo seksijuttu oli kurja, mutta sitäkin mies on ihan aidosti pyytänyt anteeksi. Sanoi kuvitelleensa että se auttaisi. Minulla ei kostuminen aina johdu kiihottumisesta vaan hormonitoiminta vaikuttaa siihen myös.[/QUOTE]

Ei sinun miehesi ole sinulle hyvä, jos ei osaa kohdella sinua lempeästi. Tuo ensimmäinen tapaus on järkyttävä.
Sitäpaitsi, miehesi ei kyllä tunne naistaan yhtään. Silläkin saralla teidän olisi pitänyt keskustella aikoja sitten.

Onko mies hyvä silloin kun rakastaa? Kyllä siihen jotain muutakin vaaditaan.
Ei sellainen mies ole hyvä, joka tekee tollasta ja perustelee sen mustasukkaisuudella. Tai ronkkii kovakouraisesti, että toinen kostuisi. Huono mies ja vielä moukka.
 
hyi!!
On se ainakin sellainen juttu, jos nyt ei sanan varsinaisessa merkityksessä raiskauksesta menisi, et jos mun mies tekisi noin niin se olis ero ja heti. Tuo on toiseen väkivalloin koskemista ja kyllä mä jonkin sortin raiskaukseksi tuota sanoisin. Miehesi on hullu!!
 
"heinäkuu"
Jos mustasukkaisuus vain ilmenee tuollaisen omistamisen haluna? Ei halua että katselee muita miehiä, vaikka sitten vaan ikkunasta pihalle päin? Kyse ei siis ollut mistään sillä silmällä katsomisesta. Asia kuitenkin vaivasi tuolloin miestäni niin paljon että reagoi noin.
 
[QUOTE="heinäkuu";28609608]Jos mustasukkaisuus vain ilmenee tuollaisen omistamisen haluna? Ei halua että katselee muita miehiä, vaikka sitten vaan ikkunasta pihalle päin? Kyse ei siis ollut mistään sillä silmällä katsomisesta. Asia kuitenkin vaivasi tuolloin miestäni niin paljon että reagoi noin.[/QUOTE]

Toistan jälleen: monikaan mies ei halua että naisystävä katselee toisia miehiä. Väkivallan käyttö asian varmistamiseksi ei silti ole normaali tapa. Eikä se, että mikä tahansa katse tulkitaan vieraisiin vilkuiluksi.
 
"heinäkuu"
Nyt on pakko kysyä teiltä sitten että Onko teillä koskaan sellaista tilannetta että mies riehuisi? Paiskoisi tavaroita? Kiroilisi raivokkaasti? Suutuspäissään? Tai mitään muuta riehumista?
 

Yhteistyössä