onko seksielämä vajaata , jos nainen ei halua ottaa suihin?

  • Viestiketjun aloittaja näin meillä
  • Ensimmäinen viesti
Mun mielestä tosta asiasta pitäis infota miestä heti, ennen kuin suhde kehittyy vakavammaksi. Voi olla että mies haluaa suuhoitoa, mikä on mun mielestä vähintäänkin ymmärrettävää.
 
HippuTAR
Mun mielestä tosta asiasta pitäis infota miestä heti, ennen kuin suhde kehittyy vakavammaksi. Voi olla että mies haluaa suuhoitoa, mikä on mun mielestä vähintäänkin ymmärrettävää.
Mitäs jos se mies infois naista asiasta? Miksi naisen pitäis olla valmis suuseksiin ja jos ei oo niin miksi on naisen velvollisuus ottaa asia puheeksi? Miksei niin päin että jos jommallakulla on jotain mitä ehdottomasti seksin saralla haluaa niin se sit ottais asian puheeksi? Oli se halu nyt mitä tahansa.
 
  • Tykkää
Reactions: Coeur de Glace
totta puhuen...
Missä sitten kulkee se raja ettei enää tartte johonkin suostua vain toisen mieliksi? Anaali, kakkaleikit, sitominen, silpominen?
Mä kun oon aina ollu sitä mieltä että seksissä mennään niillä jutuilla joista molemmat tykkää. Ja että kaikesta voi kieltäytyä jos ei jotain halua tehdä.
Se on kiva ku nuoret tytöt täältä lukee aikuisten naisten mielipiteitä siitä että kaikkeen pitää suostua miehen mieliksi, tai muuten miehellä on oikeus pettää.

Nimim. "totta puhuen...": sulla lienee kyse siitä että itse tykkäät hommasta jolloin varmasti onkin mahdoollista opetella pois oksennusrefleksistä. Mutta jos ei hommasta tykkää eikä siitä itse saa mitään nautintoa niin homma onkin jo ihan eri.

Ja sit pettämisen selittely sillä ettei nainen suostu ottamaan suihin... Eiköhän toi asia oo selvinny jo suhteen alkupuolella ja jos se on ehdottoman tärkee miehelle niin sit kannattais jo siinä vaihees suhde lopettaa. Tai jos asia muuttuu tärkeeksi vasta myöhemmin niin lopettaa suhteen sitten. Pettämistä se ei oikeuta.
Meillä on vain todella erilaiset käsitykset seksistä. Tuollainen korostettu "minä en tykkää" ja "tehdään asioita joista molemmat tykkää" ajattelu on mulle tosi vierasta, koska minä nyt ainakin alan automaattisesti pitää niistä asioista, joista mulle rakas ihminenkin pitää. En ole koskaan aikaisemmin välittänyt juurikaan suuseksistä, mutta koska se on miehelleni the juttu, niin olen alkanut jopa kiihottua siitä itse. Minun mieheni taas on aina pitänyt kaikkea vähän kinkympää seksiä äärimmäisen sairaana ja vastenmielisenä, mutta nykyään itsekin nauttii siitä suuresti kun minä pidän. En ymmärrä miksi asiat ovat niin mustavalkoisia ja vakavia. Minulle ainoa raja on siinä, että oikeaa vaaraa tai fyysistä vahinkoa ei olisi suotavaa tapahtua. Sekin tietyissä asioissa vielä joustettavissa, koska joitakin pysyviä jälkiä on ihan kiva saada.

Minusta on tosi outoa, että seksistä annetaan tuollainen kuva, että se on jonkinlaista neuvottelua, kaupankäyntiä ja haudanvakavaa. Voi kun joki olisikin kertonut teini-ikäiselle minulle, että on aivan ok että se onkin luonnollista, liukuvaa ja muuttuvaa kumppaninkin mukaan ja että ei niitä rajoja tarvitse edes olla, jotta olisit tavallinen ja kunnollinen nainen/ihminen.

Minusta on aivan sairasta, että ei haluaisi antaa suuseksiä toiselle, jos se olisi toielle niin tärkeää. Miten voi olla haluamatta jotain, mikä on rakkaalle tärkeää? Jos ei halua, niin en kyllä usko että silloin on edes oikean ihmisen kanssa, etenkin kun noin pienestä asiasta kyse. Samalla logiikalla minulle on aivan selviö, että mieheni nauttii minulle tärkeistä asioista, vaikkei niistä suoranaisesti kiksejä saisikaan, on vain niin ihanaa tehdä hyvää toiselle, ihan pyyteettömästi.
 
Ihan miten tykkää, ei voi toisten seksielämästä arviota antaa, sillä joku voi kokea suuseksittömän suhteen ihan tarpeeksi antoisana.

Itse en kauaa kattelisi ja ymmärrän vallan hyvin, jos jollain miehelläkin on samankaltaiset ajatukset.
Koen myös niin, että jos mies ei mulle suuseksiä anna, se pitää mua jotenkin ällönä.
En itsekään ota/ottaisi suihin miehiltä, jotka jollain tapaa etoo..tai heidän sukupuolielimensä etoo.
Näistä lähtökohdista ymmärrän siis hyvin, jos jotakin jopa loukkaa se, ettei kumppani suostu antamaan suuseksiä.
 
bi
[QUOTE="nam";30555759]Niin, molempia tekevänä olen kyllä sitä mieltä, että mieheltä ottamalla pääsee miljoona kertaa helpommalla, kaikin puolin.[/QUOTE]

eri mieltä tästä...mulla on kai joku tekniikkavirhe tuossa (miehen kanssa), kun saan siitä niskat kipiäks.

helpommin ja ergonomisemmin sujuu naisen kanssa :D
 
Mitäs jos se mies infois naista asiasta? Miksi naisen pitäis olla valmis suuseksiin ja jos ei oo niin miksi on naisen velvollisuus ottaa asia puheeksi? Miksei niin päin että jos jommallakulla on jotain mitä ehdottomasti seksin saralla haluaa niin se sit ottais asian puheeksi? Oli se halu nyt mitä tahansa.
Yleensäkin asioista tulis keskustella, estoista etc. Toimiva kommunikointi on yks suhteen tärkeimmistä asioista.
Onhan se nyt huomattavasti epätavallisempaa että nainen ei ota suihin, kuin että ottais.
Siinä tekee molemmille palveluksen kun avautuu asiasta.:)
 
"nam"
eri mieltä tästä...mulla on kai joku tekniikkavirhe tuossa (miehen kanssa), kun saan siitä niskat kipiäks.

helpommin ja ergonomisemmin sujuu naisen kanssa :D
Hehe, aivan toisin päin täällä :D makaavan miehen kanssa ottaa vain mukavan eteen nojaavan, jalkoihin kädellä tuetun istuma-asennon jalkojen välistä ja antaa mennä, mutta jumankauta kun naisen kanssa saa möyriä ties miten pää niskan varassa ja kielikin tulee kipeäksi ja käsiäkin on miltei pakko käyttää _aina_, miehen kanssa harvemmin. Miehen kanssa riittää kun suu on auki ja tekee kielellä jotain ja heijaa ylävartaloaan ees taas ja välillä taas keskittyy nuoleskelemaan ja imemään ja taas voi huilia vain liikuttelemalla itseään. Tai vielä helpompaa, makaa paikallaan ja antaa miehen lykkiä kurkkuun. Naisen kanssa joutuu koordinoimaan liikkeitä, käyttämään oikeasti voimaakin siinä kielessä ja hengittäminenkin on hankalaa kun limaa on koko naama täynnä.
 
"nam"
Tosin nyt kun asiaa mietin, niin josko mulla on erona se, että miehellä, jonka kanssa puuhailen, on tosi pitkä ja siksi asento on mukavan pysty kun en sitä kuitenkaan saisi siinä kurkkuun? Jos olisi kymmenen senttiä lyhyempi penis, niin olisikin aika sama meno kuin naisen kanssa, tosiaankin jopa vaikeampi varmaan. Hämmentävää!
 
Smoke
Alkuperäinen kirjoittaja epäilen;30555838:
Oletko tästä ihan tilastoa tehnyt :LOL: ?
Eiköhän moni vain kehuskele asialla, hiljainen enemmistö ei ehkä "myönnä", ettei suihin ota. Onhan se aika sairasta...
Sairasta ettei myönnä, vai sairasta ettei ota?
 
Alkuperäinen kirjoittaja epäilen;30555838:
Oletko tästä ihan tilastoa tehnyt :LOL: ?
Eiköhän moni vain kehuskele asialla, hiljainen enemmistö ei ehkä "myönnä", ettei suihin ota. Onhan se aika sairasta...
Tavallaan joo.
 
Bellie
Miehen mielestä minun pitäisi ottaa suihin, mutta ei vain pysty. Jos tuo kävis suihkussa useammin kuin kahdesti viikossa, voisin ottaakin. Tosin otan suihin kyllä suihkupäivinä, kun mies on puhdas.

Miehen mielestä minun pitäisi myös niellä, mutta siihen en kykene. Oksennan. Olen oksentanut muutaman kerran, kun mies on "väkisin" tullut suuhun. Sperman haju ja koostumus on vain jotain järkkyä :(

Mies ei nuole minua.
 
"..."
Mä saatan joskus suihkussa/suihkun jälkeen ottaa, mutta IKINÄ kukaan ei lataa mitään limoja mun suuhun ja piste.:x samoin peseytymättä on ihan ehdoton ei. Mieskin joskus harvoin nuolee, mutta en koe sitä ollenkaan välttämättömänä. Ikinä en antaisi omaakaana alapäätä nuolla, jos en ole peseytynyt.. En usko, että miehellekään suuseksi on mikään the juttu. Ja vaikka olisikin niin voivoi, en mä ainakaan haluais, et mua nuoltais, jos toinen kokee sen todella vastenmielisenä/oksentaa, enkä voi ymmärtää, miten joku vois vaatia tekemään väkisin. Eli vastaus kysymykseen: ei ole vajaata.
 
HippuTAR
Meillä on vain todella erilaiset käsitykset seksistä. Tuollainen korostettu "minä en tykkää" ja "tehdään asioita joista molemmat tykkää" ajattelu on mulle tosi vierasta, koska minä nyt ainakin alan automaattisesti pitää niistä asioista, joista mulle rakas ihminenkin pitää. En ole koskaan aikaisemmin välittänyt juurikaan suuseksistä, mutta koska se on miehelleni the juttu, niin olen alkanut jopa kiihottua siitä itse. Minun mieheni taas on aina pitänyt kaikkea vähän kinkympää seksiä äärimmäisen sairaana ja vastenmielisenä, mutta nykyään itsekin nauttii siitä suuresti kun minä pidän. En ymmärrä miksi asiat ovat niin mustavalkoisia ja vakavia. Minulle ainoa raja on siinä, että oikeaa vaaraa tai fyysistä vahinkoa ei olisi suotavaa tapahtua. Sekin tietyissä asioissa vielä joustettavissa, koska joitakin pysyviä jälkiä on ihan kiva saada.

Minusta on tosi outoa, että seksistä annetaan tuollainen kuva, että se on jonkinlaista neuvottelua, kaupankäyntiä ja haudanvakavaa. Voi kun joki olisikin kertonut teini-ikäiselle minulle, että on aivan ok että se onkin luonnollista, liukuvaa ja muuttuvaa kumppaninkin mukaan ja että ei niitä rajoja tarvitse edes olla, jotta olisit tavallinen ja kunnollinen nainen/ihminen.

Minusta on aivan sairasta, että ei haluaisi antaa suuseksiä toiselle, jos se olisi toielle niin tärkeää. Miten voi olla haluamatta jotain, mikä on rakkaalle tärkeää? Jos ei halua, niin en kyllä usko että silloin on edes oikean ihmisen kanssa, etenkin kun noin pienestä asiasta kyse. Samalla logiikalla minulle on aivan selviö, että mieheni nauttii minulle tärkeistä asioista, vaikkei niistä suoranaisesti kiksejä saisikaan, on vain niin ihanaa tehdä hyvää toiselle, ihan pyyteettömästi.
Missäs mä noin väitin?
Ei ole haudanvakavaa, eikä kaupankäyntiä. Neuvottelua toki voi olla.

Sullakin on siis rajat. Miten sä voit määritellä toisia sairaiksi jos niitten rajat on tiukemmat kuin sun?
Ja joskus voi huomatakkin tykkäävänsä jostain joka ensin tuntuu merkityksettömältä tai jopa vastenmieliseltä. Mutta sitten voi olla asioita joita ei halua edes kokeilla, ei vaikka se rakastamansa ihminen kuinka haluais. Mä en suostuis anaalia kokeilemaan, niin suurta rakkautta ei oo olemas. Tai ehkä mä en voisi rakastaa ihmistä jonka seksielämä ois pilalla persepanojen puuttumisen takia.
Suihinottoa harrastan kyllä, ja nautin siitä. Mutta ymmärrän aivan hyvin että kaikki ei tykkää samoista asioista ja myös sen että jonkun mielestä suuseksi on vastenmielistä. Sitä en vaan ymmärrä miksi pitäis tehdä jotain mikä itsestä tuntuu pahalta/vastenmieliseltä? Ja kuinka se vastapuoli vois nauttia jos toinen yökkii naama vihreenä?

Ja jos alat automaattisesti pitää asioista joista toinen tykkää (tää kyllä vähän hämmentää mua), niin silloinhan te teette asioita joista molemmat tykkää. Eikös vain?
 
totta puhuen...
Ja jos alat automaattisesti pitää asioista joista toinen tykkää (tää kyllä vähän hämmentää mua), niin silloinhan te teette asioita joista molemmat tykkää. Eikös vain?
Kyllä, tämä se mun pointtini olikin, ei rakkaan ihmisen kanssa voi toisen intressit olla epäkiinnostavia, vaikkei niistä itse kiihottuisikaan ja kyllä niistä pitäisi tulla molemmille mieleisiä, niin ei tulisi aloituksen kaltaisia ongelmia. (Samaten en ymmärrä miten kukaan voisi haluta mitään toiselle oikeasti vahingollistakaan tai jos ei vain kertakaikkisesti onnistu. Jos sitä suuta nyt ei millään pysty antamaan tai jotain, niin ei rakastava kumppani sitä kyllä siinä vaiheessa hinkuisikaan tältä. Tai sitten olisi kaikille ok. että sitä haetaan muualta jos se on niin tärkeää ja miksi siinä olisi ongelmaa edes kun jos ei pysty, niin eihän se ole kummaltakaan pois jos kolmas osapuoli tulisi mukaan. Minä en kai sitten ihan oikeasti ymmärrä tätä perinteistä parisuhdekäsitystä..) Esim. mun mieheni ei ikinäkoskaanmilloinkaan olisi aiemmin suostunut mihinkään peppujuttuihin vastaanottavana osapuolena, kuten ei moni muukaan mies, mutta ihan luonnostaan se tuli sitten kuitenkin ja nyt tykkää todella paljon. Samaten kun minä en ole ikinä voinut sietää suutelemista, mutta nykyään se on oikein kivaa kun mies siitä niin pitää, vaikka se ällöttävää onkin ja itse en siitä minkäänlaisia kiksejä saa ja voisin oikein hyvin elää ilmankin, mutta nautin niin suuresti siitä kun mieheni nauttii siitä, että suutelukin on ihanaa. Ja niin edelleen.
 
Kaksi estoista
Mies ei ole koskaan antanut minulle suuseksiä. Osin tästä syystä en ole itsekään viime vuosina hänelle sitä juuri tarjonnut. Ja joo, kyllä koen että seksielämämme on vajaata mm. tästä syystä. Toisaalta seksielämä on vain osa parisuhdetta ja muuten mies on hyvä puoliso, joten en minä sentään eroa ole harkinnut.

Se ettei mies halua antaa minulle suuseksiä on pääosin henkinen ongelma. Ei niin että suuseksi sinällään olisi minulle välttämätön osa seksielämää.

Seksielämämme puutteet johtunevat siitä, että olemme molemmat liian samanlaisia eli suhteellisen estoisia. Ja miehellä oli varsin vähän kokemusta ennen minua. Minulla taas oli kyllä kokemusta riittävästi ja sen myötä olin rohkaistunut, mutta parisuhteemme aikana tuntuu että olen taantunut. Minulle seksuaalisesti sopivampi puoliso olisi rohkeampi kuin mitä minä itse olen. Yhden seurustelusuhteen aikoinaan lopetin, koska mies oli täysin kokematon ja minusta ei ollut opettajaksi. Nykyisen miehen kanssa perusseksi sujui kuitenkin ihan ok, varsinkin alkuhuumassa, joten en toki pienten puutteiden takia suhdetta lopettanut. Mutta emme ole kehittyneet asiassa, vaan tosiaan lähinnä taantuneet ja seksi on tylsempää kuin alkuaikoina. Ehkä joku seksuaaliterapia voisi olla hyvä ajatus, en tiedä. Tiedostan siis kyllä, että vika on yhtä lailla omani, en minäkään ole saanut asiaan riittävästi panostettua, vaikka sentään suuseksiä annoin alussa useinkin, nykyään enää harvoin.
 

Yhteistyössä