Onko sinulla jotain maailmanlaajuisesti harvinaista ominaisuutta?

  • Viestiketjun aloittaja poikkeava
  • Ensimmäinen viesti
"viiden äiti"
Vois kai niinkin sanoa... Minulla on ollut todella paha endometrioosi. Akuutin munasarjanpoiston ja toisen resekoinnin ( avattu, poistettu kanamunan kokoinen endometriooma ja laitettu kiinni) jälkeen olen saanut viisi lasta. Jo toisen lapsen synnyttyä gynekologi sanoi sen olevan ihme...
 
"pikkulintu"
Minulla ei ole, mutta eräällä sukulaisella on jokin sairaus johon ei ole diagnoosia. Ihan ulkomaita myöden tutkittu verinäytteitä, mutta kukaan ei osaa sanoa, että mikä hänellä on ja pystytäänkö sen etenemistä mitenkään pysäyttämään.

Surullista
 
ent. sh
Mulla on ollut useita sellaisia terveydellisiä ongelmia joihin ei kukaan ole keksinyt mitään selitystä.. En ala kyllä tarkemmin selittämään tai joku tunnistaa :D
Tää kyllä ei ole mikään harvinainen asia.

Ennen vanhaan, silloin kun paperit oli vielä pahveissa eikä tietokoneessa niinkuin nykyään, niiden pahveihin kirjoitettiin lyijykynällä: JPK. Eli joka-paikan-kipeä. Jotka aina kävi ruinuttamassa milloin mistäkin.

Yleensähän se vika löytyy korvien välistä. Mutta sanopas tää näille.
 
-.-
Tää kyllä ei ole mikään harvinainen asia.

Ennen vanhaan, silloin kun paperit oli vielä pahveissa eikä tietokoneessa niinkuin nykyään, niiden pahveihin kirjoitettiin lyijykynällä: JPK. Eli joka-paikan-kipeä. Jotka aina kävi ruinuttamassa milloin mistäkin.

Yleensähän se vika löytyy korvien välistä. Mutta sanopas tää näille.
No nämä on kyllä olleet sellaisia vikoja jotka on ihan leikattu, eli ihan olleet nähtävissä. Kuvia on lähetelty useille eri lääkäreille ja kukaan ei ole selitystä löytänyt mistä moinen juttu on johtunut.
 
mä kuulen
siis toisten :D
En aina, pitää keskittyä tosiaan siihen,mutta onnistun siinä. Eli en kuule esim kaupassa kaikkein ihmisten ajatuksia.
Välillä olen saanut ihmiset hämmästymään,mut usienkaan en viitsi edes yrittää kuunnella.
 
"Mai"
Alkuperäinen kirjoittaja mä kuulen;30795753:
En aina, pitää keskittyä tosiaan siihen,mutta onnistun siinä. Eli en kuule esim kaupassa kaikkein ihmisten ajatuksia.
Välillä olen saanut ihmiset hämmästymään,mut usienkaan en viitsi edes yrittää kuunnella.
Millä tavalla kuulet? Vaiko vaistoat, ehkä jonkinlaista logiikkaa? Kiinnostaa!

Minä olen hyvä vaistoamaan sen oleellisen ihmisistä ja hetken aikaa kommunikoituamme, tavallaan "luen ajatuksia" mutta oikeasti se on monen asian yhteenlaskettu summa, loogista päättelyä. Ja se ei aina osu oikeaan.

Tämä ominaisuus/pakkomielle voi olla turhauttavaa, koska se tekee kommunikoinnista paikoitellen tylsää.
 
mä kuulen
Itse sanon sitä kuulemiseksi koska käännän sen omasssa päässäni ääneksi, omaksi äänekseni mitä toinen ajattelee.
Kehonkieli on mielenkiintoinen ja se tietty vaikutaa myös kuulemiseen. mutta sitä ei voi tehdä vastoin ajatuksiaan.
 
Ukkovarpaani ovat niin etäällä etuvarpaista, että saan helposti nostettua maasta tennispallon varpaiden väliä apuna käyttäen :D
 

Yhteistyössä