onko sinulla mies, joka ei huuda eikä raivoa vaan on kiltti ja ystävällinen?

  • Viestiketjun aloittaja sydänkulta
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Mulla :) Ei pura pahaa oloaan minuun vaan lähtee pihatöihin jos ärsyttää. Harvemmin korottaa edes ääntään. Jos tosi kauan jäkätän, vänkään ja huudan niin sitten saattaa mieskin älähtää, mutta yleisesti ottaen hyvin sovitteleva luonne.
 
kaunis, nuori ja rikas
Mulla on semmoinen mies. :)

Ei pura pahaa oloa minuun ja lapsiin ei voisi pahaa oloa purkaakaan, koska meillä ei lapsia ole.

Rikkaiden seurapiiritapahtumasta mä löysin sellaisen miehen. 18-vuotiaita ollaan molemmat. :)
 
Saraldo
Tavallaan. Just viikonloppuna purin miehelle pahaa oloani siitä, että purkaa pahaa oloaan tiuskimalla mulle ja muutenkin käyttäytymällä kuin mikäkin jörö. Keskustelu auttoi häntä näkemään missä mennään ja tilanne on taas hyvä :).
 
"vieras"
Oli tuollanen.sit vuosien päästä rähäjhti kunnolla,kaikki asit vuosien takaa repi esiin ja otti eron,no ei siinä sit mitään ,uus oli jo oottamassa et onnee niille vaan.Ikinä en eää halua mitään ylikilttiä tyyppiä,en tarkota et tarvii olla väkivaltanen sekopää mut tollanen kilttikään ei oo aina hyväks.
 
vierass
Mun mies. Se ois ihan kauheeta, jos se joskus huutais mulle. Tottakai on joskus vihainen ja näyttääkin sen, mutta ei toi huuda/raivoa mulle tai lapsille. Se on äidin tehtävä se :D Me tasapainotetaan toisiamme (minä olen aivan järkyttävän vaikea ihminen!).
 
Mulla on semmoinen mies. :)

Ei pura pahaa oloa minuun ja lapsiin ei voisi pahaa oloa purkaakaan, koska meillä ei lapsia ole.

Rikkaiden seurapiiritapahtumasta mä löysin sellaisen miehen. 18-vuotiaita ollaan molemmat. :)
:LOL:

Odota kaksi kuukautta, niin huomaat ihan uusia piirteitä tässä "miehessä". Voiko teinipoikaa sanoa mieheksi muuten? Rikkaiden seurapiiritapahtuma... ei hemmetti:LOL:
 
On. Vissiin kerran on ääntänsä mulle korottanut näiden kuuden vuoden aikana. Mutta voin senvertaa kertoa, että sen miehen vaimo on kyllä sitten totaali toista maata. Mutta eikö se niin menekin, että vastakohdat täydentää toisiaan?
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja sydänkulta;27383105:
sullahan on oikea miracle man :O :O :O haluan juuri tuollaisen miehen!
Joo, tuntuu olevan =) 17 vuotta yhdessä, eikä mies oo koskaan huutanut mulle, korottanut ääntään tai edes sanonut pahaa sanaa. Itse kyllä huudan välillä senkin edestä... Ilmeisesti vastakohdat todellakin vetää puoleensa :D
 
"Vieras"
On, ja joskus ihan oikeasti meinaa mennä sen kanssa itseltä hermot, kun se on niin rauhallinen, että siitä on vaikea saada irti mielipiteitä. Minä taidan rähjätä senkin kiintiön täyteen. Milloinkahan se mahtaa kyllästyä?
 

Yhteistyössä