Onko sinulla todettu psyykkinen sairaus?

  • Viestiketjun aloittaja "Nyt harmaana"
  • Ensimmäinen viesti
Vertikkä
No siis ennen lapsia oli keskivaikea masennus. Sitten kait yleistynyt ahdistushäiriö, joka riivaa vieläkin jo kin verran. Adhd myös on, mutta se ei ole psyykkisen puolen juttuja, mutta aiheuttaa sellaisia (kuten nuo mainitsemani psyykkiset). Oon saanut nuo kaksi muuta kuriin oikeanlaisilla lääkityksellä, ja arki sujuu ihan hyvin, työ ei.
 
kyl vaan paljonkin
mulla masennus, perheessä myös 1 bipo ja toinen masennusdiagnoosi. (Aikuisia olemme kaikki jo). Normaalia rauhallista elämää vietetty, joten kai periytyvä taipumus, olosuhteista tullutta (koulukiusatut) tai huonoa onnea meillä... en tiedä kun en alan ammattilainen. Haittaa on se, että yleensä joku meistä on alentunut toimintakyvyltään. Hyvää on asian ymmärrys ja tuki lähellä. Raskasta toisinaan, mutta hyvät hetket sitäkin parempia sitten. Tietää elävänsä.
 
a. p.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Skitsoaffektiivinen_h%C3%A4iri%C3%B6 Tässä siis minun, on kaksisuuntaista ja skitsofreniaa, kaksi lasta ja mies ja kolmatta mahdollisesti odotan. Arki on aikas seesteistä, kuten täytyy, joskus vaikeampaa, joskus helpompaa.
 

Yhteistyössä