Onko sinusta muka laihduttamista jos raskauden jälkeen paino luonnollisesti vähemmän...Lue..

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Eli kun jotku sanovat että olen laihtunut tyyliin 20 kiloa, eli viimesillään raskaana ja sitten siitä synnytyksen jälkeen jonkun aikaa.. Minusta se ei kyllä ole mikään laihdutus... =D
 
miu
riippuu paljonko on tullut kiloja sinä aikana lisää. mä painoin ennen raskautta 82 kg ja synnärille mennessä 84 kg. viikko synnytyksen jälkeen paino oli 71 kg. kyllä mä sanon, että mä laihduin raskausaikana.
 
st
Mulla raskauden aikana paino nousi 12 kiloa ja nyt lapsi on vuoden vanha ja paino on laskenut yhteensä 25 kiloa. Siis siitä korkeimmasta painosta. On tullut liikuttua paljon enemmän.
 
nellu :)
Mulle tuli painoo raskauden aikana 13 kiloo. Nyt synnytyksestä (tapahtu kyllä sektiolla) viikko ja pari päivää, ja paino tippuu kauheesta syämisestä hualimatta yli kilon päivässä..! Ihan tosissaan melkein huolestuttaa itteekin jo onko mussa jotain oikein vikaa, vaikka tutut kyllä kanssa kertonu että parissa kuukaudessa lähteny 15 kilookin käveleen.. Ei mua periaatteessa haittaa laihtuminen, mutta luulen että neuvolan (yleensä äkänen) täti-ihminen antaa tarkastuksessa kauheen läksytyksen, että olen laihduttanu..
Mutta en tod. oo ja äijjä valittaa kotona että jääkaappi on aina tyhjä :D
 

Yhteistyössä