Onko SINUT viety joskus ambulanssilla?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Lapsena olen ollut kyydissä pari kertaa. Kunto romahti nopeasti sairauden takia ja sitten olikin kiirus... Muistan kun paareilla kannettiin kotoa ambulanssiin niin koko pihan lapset olivat katsomassa kauhistuneina.. ja siitä juttua riitti pitkäksi aikaa. :D
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28177497]Siis ambulanssin etupenkillä? Oliko sulla joku läheinen kyydissä?[/QUOTE]

mutta se että nään henkilön livenä! sillon tiedän. ihastuminen? se että nään sinut!
 
Mut on viety kerran kolaripaikalta tarkastukseen, sit pari kertaa kotoa kovien kipujen ja kuumeen takia sairaalaan ja sit kaks tai kolme kertaa sit vielä pyöritetty sairaalasta toiseen...

Ai, ja muksuna juu, kaaduin pyörällä niin, et otsanahka oli tyyliin silmillä niin lanssilla "pääsin" tikattavaksi. Naapurin täti oli mukana ja soitti vasta sairaalasta sit mutsille yms.
 
"hmh"
Muutaman kerran olen ollut ensiavun antaneena lääkärinä saattamassa potilasta ambulanssissa sairaalaan.

Ja kerran potilaana kyydissä aivoverenvuodon vuoksi. Mutta siitä kyydistä en mitään muista, olin tajuton.
 
Keittiönoita
Joulukuun puolivälissä viimeksi. Ensin kotoa Peijakseen, sitten Peijaksesta Naistenklinikalle, Naistenklinikalta takaisin Peijakseen ja sitten ne taisi tajuta, että ambulanssiajelu ei pysäytä sisäistä verenvuotoa vaan tolle akalle kaiketi pitäisi jotain tehdä, joten heivasivat vielä kerran ambulanssiin ja toimittivat Meilahteen. Ja syy siis oli munuaisvaltimon repeämä ja siitä aiheutunut sisäinen verenvuoto. Minä en noista huviajeluista juuri mitään muista, olin kanttu vei useamman vuorokauden.
 
"essi"
toisessa raskaudessa, etinen istukka joka alkoi vuotaa rajusti verta rv 36. ollut jo aikaisemminkin verenvuotoa... soitin kättärille ja käskivät soittamaan ambulanssin kun en saanut istua vaan piti maata ja kättäriltä sanoivat lanssimiehelle että mut pitää kantaa en saa kävellä yhtään/siis edes paareille...
 
Huonoselkäinen
Kahdesti selän paukahtamisen takia ja kerran ison viiltohaavan takia. Lapsivesien mentyä käskettiin kans, mutta pötkähdin oman auton takapenkille ja mies ajo, oli nopeampaa niin.
 
"Vieras"
Huimas niin pahasti etten päässy sängystäkään mihinkään. Kesti tunteja vielä päivystyksessäkin.
Mulla ihan tää sama, oli joku välikorvan sekaannusjuttu. Oli muuten melko pelottavaa herätä aamulla siihen, että maailma pyöri ympäri; harmiton mutta inhottava kohtaus.

Toisen kerran olen ollut kyydissä, kun kaveri kaatui liukkaalla ja sai ison haavan päähän.
 
Rollolainen
Vauvana kulemma viety sairaalaan keltaisuuden ja kovan kuumee takia- Huono veri
LKS:TÄ -Oysiin, ei kiireellä
kerran sydönvaivojen takia, tokim olisin takailslkin pääsyt mutta en tiennyt kuinak vakavasta on kyse
 

Yhteistyössä