Onko sopiva vaate häihin?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Ei, mä en kertakaikkiaan ymmärrä MITÄÄN muodin päälle :D

Mun mielestä toi on lähinnä joku yöasu :D Eikä siis millään pahalla, kuten jo kerroin, mulla ei ole lainkaan silmää/tajua/ymmärrystä muodin päälle. Muodikkaiden ihmisten mielestä tuo on varmasti oiva asu kesähäihin :)
 
tjaah
Meet sellaisella asulla, kun itse tunnet olosi mukavaksi ELLEI sitten ole joku pukukoodi.

Tasaraita yleensä mielletään aika arkiseksi vaatteeksi VAIKKA hintahan ei ole mitenkään arkinen.
 
Peyote
Minusta toi näyttää semmoselta että vaan roikkuu ton ihmisen päällä. Että toi on tommonen teltta joka on laitettu kaulaan kiinni tolla kuristavalla kauluksella. Anteeksi, mäkään en ymmärrä muodista mutta musta toi näyttää jotenkin sodanaikaiselta.
 
"vieras"
Toi on tosi kiva mekko, mutta aika arkinen tosiaan. Tuleehan siitä korkkareilla ja sopivilla asusteilla tietysti vähän juhlavampi. En ehkä itse siis laittaisi, mutta en nyt pahimpana vaihtoehtonakaan pitäisi. :)
 
....
Ai kamala että on järkkyjä vaatteita Marimekolla :O Toi 449€ mekkokin, maksaako joku oikeastikin siitä tuon hinnan?? Ittellä jäis kauppaan vaikka maksais vain 15€, aivan karmea.
 
[QUOTE="nuuh";28379237]Mitä asusteita tuohon siivousmekkoon pitää tumpata? Moppi ja imuri? [/QUOTE]

:D

Jos hinta tekee vaatteesta juhlavan niin laita toki. Mun silmiä tosin särki noita katsellessa, tuosta ei juhlavaatetta saa millään maailman asusteilla mun makuun.
 
"vieras"
Näyttää joltain kotimekolta, ei ikimaailmassa juhliin tommosta. En kyllä käyttäis kotonakaan, en tykkää tommosista liehuvista teltoista. Mutta ei missään tapauksessa mitenkään asustettuna juhlava.
 
"vieras"
en pukisi tuota mekkoa edes lauantai-iltana saunan jälkeen päälleni. anteeksi, mutta aivan järkyttävä. itse morsiamena loukkaantuisin jos joku tulisi häihini moinen riepu päällänsä.
 

Yhteistyössä