onko sulla mies joka ei paljon puhu eikä pussaa?

  • Viestiketjun aloittaja tuppisuu
  • Ensimmäinen viesti
tuppisuu
Mies on usein vetäytyväinen ja omissa oloissaan, saatetaan kts.samaa tv ohjelmaa mutta eri huoneissa! Odotan, että mies kyselisi pvän kuulumisia ja olisi kiinnostunut perheensä asioista, mutta ei...eikä näe tässä mitään ongelmaa! Minua se on alkanut ärsyttämään, minun tosin odottaa oma-aloitteisesti kertovan kaiken ja ärsyyntyy jos en kerro! Olen tahallaan jättäny kertomatta, että tajuais alkaa kyselemään, mutta ei!!!! Miten sitä opettaa enää nelikymppistä miestä?
 
vieras
ei, meillä se on toisinpäin. mä en puhu enkä pussaa, niinsanotusti. Mulle se vain ei tunnu luontevalta.

eikä muuten tunnu reilulta eikä kivalta se, että miehen mielestä mä olen se jonka on muututtava :|
 
tuppisuu
Onhan se muuten hyvä mies useimmiten ja kun sille päälle sattuu sankykammarissa niin kyllä pussaa ja hyvin, mutta näin niinku arjessa alkaa ahdistamaan tämä vuoropuhelu yksin ja lasten kans,että mieluusti näitä asioita jakais! En mä tiedä, miten se nyt viime aikoina on alkanut tympimään oikein olan takaa! Ja tuntuu, että mitä enemmän tästä asiasta jankutan sille, sitä hiljasempi se on(niin klassista i know)! Te jotka ette puhu, niin mikä siinä on? Siis eik olis mukava jakaa jonkun kanssa pvän polttavat asiat?
 
Mä ainakin tykkään käsitellä asioita omassa päässäni ja toisille yks asia on tärkeä kun toiselle ei. Tuskin mies sitä tahallaan tekee. Kyllä mekin puhutaan päivän juttuja jos jotain ihmeellistä, mutta mä en jaksa alkaa puimaan ja jaarittelemaan jokaista asiaa. En odota miehenkään kertovan työjutuistaan sen kummemmin. Toiset vaan tykkää puhua enemmän kuin toiset. Mulla ei ole tarvetta turhiin höpötyksiin. Juttelen kun on asiaa :saint:
 
tuppisuu
Sitä kun ei vaan sitten tiedä mitä saa tilalle,kun kaikissa jotain vikaa kuiteskin on! Ensin ollaan niin pyhäpuku päällä kunnes saadaan toinen ansaan ja sitten näytetään todellinen naama! Miehet...ei ne tosiaan muutu:)
 

Yhteistyössä