Onko sun vai lastesi isän sukunimi yleisempi? Onko lapset kumman sukunimellä?

Foortti harmaana
Lasten isän.

Meitä MUN tyttönimisiä, mikä mulla on miehen nimen lisäksi on Suomessa tooosi vähän. =/

Miehellä elossaolevia 2 000, mulla 200... Ja MÄ oon ainut tän niminen Suomessa.
 
En muista lukuja, mutta miehellä harvinaisempi, vaikka mun tyttönimi kuulostaa harvinaisemmalta. Miehelllä alle 100 sukunimikaimaa, kaikki sukua tai sukuun naituja.

Lapsi on miehen nimellä, ja vaikken olisi ottanutkaan sitä naimisiin mentyäni, niin silti olisi, koska tyttönimeni on niin tavattavaa mallia. Miehen nimi helpompi sanoa ja kirjoittaa ja ihan ok, hyvä nimi (ei mikään Jortikka).

Muoks, tsekkkasin

miehen nimi ja munkin nykyään:

Lkm Miehet Naiset Suomessa Ulkomailla
Nykyisenä nimenä 43 21 22 40 3
Entisenä nimenä 24
Kuolleilla 28 16 12 28 0
Yhteensä 95

ja mun tyttönimi

Nykyisenä nimenä 103 49 54 85 18
Entisenä nimenä 44
Kuolleilla 41 20 21 41 0
Yhteensä 188

ja emme ole keskenään kaikki sukua
 
Miehen nimee melkeen 40000, mun tyttönimee noin 8000. Mutta oon vissiin sen verran vanhanaikanen, et mulle oli itsestäänselvää, et otin miehen nimen kun mentiin naimisiin, ja tietty siis lapsetkin on samalla nimellä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Jos olet naimisissa, voi sitten kattoa tiedon tyttönimestään. Mä itte en ole enää likan isän kanssa enkä ole ollut naimisissakaan.

Täältä siis näkee ne luvut, kun laittaa sukunimen hakuun.
http://verkkopalvelut.vrk.fi/Nimipalvelu/default.asp?L=1

Mun sukunimeä löytyy yhteensä 2288 ja exän sukunimeä 5677. Likka on isänsä sukunimellä.
Minun, miehen ja lasten sukunimi on sama. Meitä on yhdeksän. Mun tyttönimeä on varmaan miljoona :D
 
molemmilla
reilu 2000 yhteensä ja 1000 ja 2000 välillä nykyisenä, omani on vähän yleisempi, lapsi isänsä nimellä, vaikkei tullut edes tarkistettua kumpi on leisempi. en ole muuttanut omaa nimeäni.
 
:)
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Miehen nimee melkeen 40000, mun tyttönimee noin 8000. Mutta oon vissiin sen verran vanhanaikanen, et mulle oli itsestäänselvää, et otin miehen nimen kun mentiin naimisiin, ja tietty siis lapsetkin on samalla nimellä.
Mikä ihme sun miehes sukunimi oikein on, kun rekisterin mukaan yleisinmmät on virtanen, korhonen ja nieminen ja niit on vaan jokaista vähä yli 23000.. Ihan vaan mielenkiinnost kysyn...
 

Yhteistyössä