Onko tää nyt sitten reilua? :(

Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:
Olen sitä mieltä,että kyllä omia haaveita pitää saada toteuttaa.
Muutoin voi vuosien päästä katkeruus nostaa päätään.
Olisiko teidän paikkakunnalla mahdollisuutta aikuisopiskeluun?oppisopimus?
mä meinaan yrittää tota oppisopimusta, sitten ei tarvitsisi kuin muutamana päivänä viikossa käydä teoriatunneilla.

Niin ja sitten ainakin täällä pääkaupunkiseudulla on PALJON vaihtoehtoja opiskeluun.
Ite opiskelin aikuispuolella iltakoulussa esikoisen ollessa pieni.
Mies tuki hoitamalla 4 iltaa vkossa tyttöä :heart:
Rankkaa oli välillä,mutta kyllä se kannatti!
Nyt haaveilen opiskelevani lisää kunhan kuopuksemme hieman kasvaa.. =)

 
niin no..
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
hedona :hug: Tiedän tunteen. Mulla olis haaveena opiskella Teatterikorkeessa, mutta sinne en tule koskaan pääsemään, ainakaan niin kauan kun mulla on tuo mies. Hän ei suostu muuttamaan muualle paikkakunnalle, ei edes silloin kun ei vielä ollut lasta. Minä taas (tyhmänä?) ihmisenä rakastan tuota miestä niin paljon, että tekisin ihan mitä vain hänen takiaan.
Turhauttavaa, kyllä mä tiedän et on se vähän hölmöä et 20v äiti haluaa opiskella hevosenhoitajaks tai teinien suosimilla aloilla (kosmetologi/kampaaja), mut olis se silti kiva et sais tukea tolta mieheltä... Ihan niinkuin hän olis saanut multa tukea kun suunnitteli opiskelevansa moottoripyöräasentajaks.
20v onkin niin vanha ja tosi kaukana siitä teini-iästä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä-85-:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja Tukka Tötteröllä:
hedona :hug: Tiedän tunteen. Mulla olis haaveena opiskella Teatterikorkeessa, mutta sinne en tule koskaan pääsemään, ainakaan niin kauan kun mulla on tuo mies. Hän ei suostu muuttamaan muualle paikkakunnalle, ei edes silloin kun ei vielä ollut lasta. Minä taas (tyhmänä?) ihmisenä rakastan tuota miestä niin paljon, että tekisin ihan mitä vain hänen takiaan.
Turhauttavaa, kyllä mä tiedän et on se vähän hölmöä et 20v äiti haluaa opiskella hevosenhoitajaks tai teinien suosimilla aloilla (kosmetologi/kampaaja), mut olis se silti kiva et sais tukea tolta mieheltä... Ihan niinkuin hän olis saanut multa tukea kun suunnitteli opiskelevansa moottoripyöräasentajaks.
Ei hevostenhoitajaksi opiskeleminen oo mun mielestä lainkaan hölmöä :) Onhan sekin ammatti siinä missä muutkin ja kuuluuhan siihen paljon muutakin hommaa.
Juu :) No mut mun haaveet ammatin suhteen on aina lytätty niin siitä on jäänyt sellainen fiilis, et ihan sama mille alallle aionkaan opiskella niin kukaan ei ota mua tosissaan tai sitten ihmiset vähättelee mun mahdollisuuksia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja niin no..:
20v onkin niin vanha ja tosi kaukana siitä teini-iästä...
No pointti oli siinä, et 12-15v (ja osa siitä porukasta haluaa vielä vanhempana) haluaa heppojen hoitajiks ja sit siitä ylöspäin kaikki teinitytöt haluaa kampaajiks tai kosmetologeiks. Eli nuo oikeasti nuoret tyttöset menee helposti mun ohi. Johonkin 16 vuotiaaseen verrattuna mä oon jo aika vanha, ei muuten mutta kun mulla on lapsiakin. Ja herranen aika, mä olen jo naimisissakin! Aina mä jaksa yllättyä tosta kun muistan et mähän olenkin rouva B)
 
a
En enää ikinä halua elää sellaisen miehen kanssa, joka ei ole valmis kompromisseihin. Seurustelin muutaman vuoden ihmisen kanssa joka ei edes halunnut käydä opiskelupaikkakunnallani koska se oli niin paska paikka hänen mielestään. Tänäkin päivänä hän asuu samassa paikassa missä on viettänyt koko elämänsä.

Älä jätä unelmiasi toteuttamatta!
 
Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:
Alkuperäinen kirjoittaja hedona:
Alkuperäinen kirjoittaja samperin puusilmä:
Olen sitä mieltä,että kyllä omia haaveita pitää saada toteuttaa.
Muutoin voi vuosien päästä katkeruus nostaa päätään.
Olisiko teidän paikkakunnalla mahdollisuutta aikuisopiskeluun?oppisopimus?
mä meinaan yrittää tota oppisopimusta, sitten ei tarvitsisi kuin muutamana päivänä viikossa käydä teoriatunneilla.

Niin ja sitten ainakin täällä pääkaupunkiseudulla on PALJON vaihtoehtoja opiskeluun.
Ite opiskelin aikuispuolella iltakoulussa esikoisen ollessa pieni.
Mies tuki hoitamalla 4 iltaa vkossa tyttöä :heart:
Rankkaa oli välillä,mutta kyllä se kannatti!
Nyt haaveilen opiskelevani lisää kunhan kuopuksemme hieman kasvaa.. =)
Kyllähän tuo mies lastenhoidossa tukisi, mut muuten hän ei itse viitsi edes keksiä kompromisseja. Ärsyttää kun mä hiki päässä koitan järjestää asioita niin et molemmat olis tyytyväisiä mut hän ei edes viitsi vaivautua yrittämään samaa :|
 

Yhteistyössä