Onko tää pettämistä?

  • Viestiketjun aloittaja Mieheni on sika
  • Ensimmäinen viesti
Mieheni on sika
Voi helvetin helvetti.
Mä heitin ukon pihalle, en vaan kestä nähdä sitä nyt. En tiiä mihin se menee, eikä kiinnosta. Voiko tässä nyt sitten enää tosiaan uskoa siihenkään, että kyseessä on "pelkkä ihastus"? Pitäiskö tässä alkaa jo rakkaudesta puhumaan. Mä en käsitä tätä asiaa.
 
"vieras"
Minä olen rakastanut työksveriani yli vuoden, hänkin minua.
Olemme molemmat naimisissa, mutta suutelemme päivittäin, halaamme, ja työmatkoilla olemme tiiviisti toistemme seurassa.
Meillä on niin mukavaa yhdessä, nautimme toisistamme kaikin puolin, eikä kumpikaan meistä oikeastaan koe että petämme ketään, sillä tämä tuntuu niin oikealta.

Eli joo, ymmärrän miestäsi.
Petät siis myös itseäsi.
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia ja Sanna80
"öö"
Hyvin pitkälti kyllä.
Ihan kaikki yksityiskohdat ei ole puolisoiden tiedossa, mutta kokonaisuus kyllä.
Uskokaa tai älkää, mutta tämä toimii meillä erittäinkin hyvin.
Ja olette myös antaneet omille puolisoillenne luvan lähteä vieraisiin? Todella itsekästä käytöstä, ja toimii juu vielä..mutta onneksi noissa jutuissa tuppaa käymään lopulta huonosti, ja kun olet menettänyt molemmat miehet, niin kysytään sitten että kannattiko?
 
geseets
No hyvä että heitit pihalle, mies ilmeisesti kuvittelee voivansa tehdä mitä tahansa. Menkööt nyt sitten vaikka sen akkansa luo, vai eikö se enää kiinnostakaan jos ei se ole kiellettyä.
 
voimia
Kukaan ulkopuolinen ei hajota kahden ihmisen parisuhdetta. Sen tekevät puolisot itse. Suhteenpäättämistavat eivät aina ole reiluja tai tyylikkäitä, varmaankin riippuu ihmisen käytöstapojen ja älykkyyden tasosta, millä tavalla kumppaniaan vaihtaa.

Miehesi käytös oli tökeröä, julmaa ja hvyin epäasianmukaista. Se kielii halusta lopettaa suhteenne, samoin kuin miehesi älykkyyden ja käytöstapojen puutteesta.

Jos kuitenkin sinä todella haluat olla miehesi kanssa, ja mies todella haluaa vielä pelastaa suhteenne, menkää pariterapiaan. Sanomatta on selvää, että miehen on juuri tasan nyt tehtävä valinta perheensä ja ihastuksensa välillä. Ja sinun on oltava valmis todella antamaan anteeksi.
 
  • Tykkää
Reactions: TrueBlood
Zeitgeist
Yksikään tohkeissaan uhoava ämmä tässä ketjussa ei todellisuudessa jättäisi miestään tuollaisen takia. Vastaavaa pikkuhölmöilyä tekevät lukemattomat naimisissa olevat naiset ihan yhtä lailla.
 
voimia
Yksikään tohkeissaan uhoava ämmä tässä ketjussa ei todellisuudessa jättäisi miestään tuollaisen takia. Vastaavaa pikkuhölmöilyä tekevät lukemattomat naimisissa olevat naiset ihan yhtä lailla.
Kertoo kaiken olennaisen persoonallisuudestasi, että kuvittelet tietäväsi, miten KAIKKI ihmiset käyttäytyvät tietyissä olosuohteissa ja elämäntilanteissa. Uutinen sinulle; kaikki ihmiset eivät ole samanlaisia.
 
lol
Yksikään tohkeissaan uhoava ämmä tässä ketjussa ei todellisuudessa jättäisi miestään tuollaisen takia. Vastaavaa pikkuhölmöilyä tekevät lukemattomat naimisissa olevat naiset ihan yhtä lailla.
Minulla ei ole mitään tarvetta tehdä tuollaista. Rakastan miestäni, enkä halua muita. Jos haluaisin, en olisi mennyt naimisiin hänen kanssaan vaan olisin VAPAA, jolloin voisin nussia ketä tahansa. Tuo on juuri nykyihmisen typerää ahnehtimista, kaikki pitäisi saada välittämättä ketä vahingoittaa. Jos ei halua sitoutua yhteen ihmiseen, kukaan ei siihen pakota, joka ikinen aikuinen saa ihan vapaasti olla sitoutumatta. Mutta ei kaikki vajaaälyiset ilmeisesti sitä tajua.
 
"Vieras"
On pettämistä. Ja veilä melko pahaa sellaista, koska heillä on ollut sutinaa ja VUODEN. Ei sen tarvitse olla panemista, jotta se on pettämistä. monasti henkinen suhde johonkin toiseen ihmiseen voi olla isompi ongelma, kuin fyysinen suhde.
Ap:n kuvaama toiminta on pettämistä kun on ihastus ja suutelua. Mutta mitä tarkoitat henkisellä suhteella? Mies voi olla läheinen naisen kanssa myös kaverimielessä, olla tietty henkinen yhteys, ilman että olisi mitään seksuaalista mukana. Itsellänikin kaverit miehiä enkä yritä heitä vietellä.
 
Mikä sun miehen mielestä sit on pettämistä, jos toi ei ole? Pelkkä seksi? Kyllä toi on musta pahempaa pettämistä kun seksi. Seksi on yleensä pelkkää seksiä, fyysistä vetoa toista kohtaan, mutta tossa on kyllä jo mukana jotain paljon syvempää.
 
Mieheni on sika
No niin.
Miehen mielestä edelleenkään kyse ei ole mistään pettämisestä, kun tosiaan sitä seksiä ei ole ollut. Näillä ei ole toistensa puhelinnumeroita, mutta töissä ovat viettäneet ilmeisen tiiviisti aikaa keskenään ja hakeutuneet toisensa seuraan. Mies väittää olleensa aktiivisempi, että tuo nainen ei olisi muka yrittänyt iskeä tms. Mutta on toki sitten mennyt mieheni flirtteihin yms mukaan.
Jotain pientä fyysistä juttua ollut aiemminkin, mutta eilen sitten tuo suutelu. Eikä miehellä ole mitään selitystä, miksi meni kuten meni. Eilen olivat istuneet sylikkäin ja käyttäytyneet kuin joku pariskunta :( Välittämättä muiden katseista.
Ehkä tää tosiaan oli nyt sitten tässä. En mä tiedä, pääsenkö mä tästä ylitse ikinä jos jatkaisin mieheni kanssa. Mies ei ole vieläkään kotona, ei se yritä tehdä sovintoa eikä mitään. On suhteellisen välinpitämätön koko asiasta. Taitaa olla huono merkki sekin :/
 
Saraldo
Ainakin mun silmissäni tuo on ihan selvää pettämistä. Jos ylipäätään on tuollaisia tunteita toista kohtaan ja sitä on vielä kestänyt näinkin kauan (eli ei ole kyse mistään hetken ihastumisesta). Itse asiassa mä vielä kestäisin jotenkin sen, jos mies olisi hetken hurmassa harrastanut seksiä jonkun nobodyn kanssa ja se olisi jäänyt siihen. Mutta sitä en kestäisi, jos hän kertoisi tunteneensa jo vuoden verran noin lämpimiä tunteita jotain toista naista kohtaan ja siihen vielä suutelemiset päälle.

Kysy tosiaan mieheltäsi, miten hän suhtautuisi jos osat olisivat toisinpäin.
 
i see
Heti on palstalehmät huutamassa maailman parhaita neuvoja.

En ihmettele jos jokunen näistä lehmistä on yksin ilman ukkoa, kuka tommosta kommunikointi-vammaista lehmää haluaisi nurkkiinsa märehtimään.

Minun neuvo:
Keskustele miehen kanssa ja päätä sitten rauhassa mitä teet, sinä sen seuraavan suuren siirron teet teidän parisuhteessa.

Kaikillahan näitä ihastuksia on, itsellänikin on jokunen "ihastus" vaikka parisuhteessa on oltu 4 vuotta. Nättejä naisia joille on mukava jutella, ei mitään vakavaa. Mukaviin ihmisiin sitä ihastuu ei sille mitään voi.
Ei se toiseen ihastuminen mikään parisuhteen loppu ole vaikka se kestäisikin vuosia, ihastuneena vaan hakee sen tietyn ihmisen huomiota ja nauttii seurasta.

Naiset ne vasta ihastuukin helposti ja samalla tavalla ihastus voi kestää vuosia ja varmasti naisetkin pikkujouluissa pikku hiprakoissa jotain niiden ihastusten kanssa säätää.

Omaa emäntää en jättäisi vaikka noin kävisikin. Selvittäsin että miksi se piti vetää ihastus överiksi ja jos tuntuu että se on siihen rakastunu ja haluaa jatkaa elämäänsä sen kanssa ni sitte erotaan.


Tuntuu tällä palstalla että jos nainen "pettää" siitä ei kannata kertoa miehelle tai sitten että se on pikku juttu jota sattuu kaikille.
Mutta kun mies pettää niin heti kamat kasaan ja ero vireille.
 
hyyyyy
Tervetuloa todellisuutteen! JOKAINEN ihminen pettää, ehkä teijän 1-3 vuotta kestävissä parisuhteissa eivät kerkiä, mutta näissä pitemmissä kyllä.
Ei ne vehkeet siitä kulu, hyväksykää asia!
 
yöks!
Tämmöinen "nuori pari" on myös minun työpaikallani,toivon vain että jäisivät kiinni! on niin järkyttävä katsoa sivusta..nämäkin kumpikin naimisissa tahollansa. Minun mielestäni ap:n tapauksessa kyse on selvästä pettämisestä! Itse tekisin samoin kun ap,jos mieheni jäisi kiinni pettämisestä.
 

Yhteistyössä