Onko tää plussa?! Kuva.

  • Viestiketjun aloittaja "slottade"
  • Ensimmäinen viesti
on tai ei
Hyvin hyvin haalea, kannattaa varmistaa vahveneeko viiva vai onko alkava km, kemiallinen raskaus, kohdunulkoinen tai tuulimuna. Jos perjantaina on jo selkeämpi, vahvempi viiva, niin usko oikeaan plussaan on suurempi.

Onko kiertopäivä mikä? Onko pissa ollut pitkään rakossa ennen testin tekoa? Oletko juonut paljon ennen pissimistä?
 
"minä"
no ei kyllä mun mielestä ole... ekassa kuvassa näky haalea viiva jonka kyllä oletin olevan vaan viivanpaikka, kahessa muussa en nähnyt mitään viivaa... Mulla ainakin oli tosi selkeä viiva molemmilla kerroilla... joten suosittelen tekemään uuden testin parin päivän päästä tai viikon päästä jos nyt pitäis mensut alkaa...
 
"slottade"
mulla piti alkaa 1 päivä menkat. tokana ja kolmantena päivänä tuli semmosta tummanruskeeta tuhrua pari tippaa. nyt tulee pyyhkiessä hieman vaaleenruskeaa limaa. oon kyllä aika skeptinen vielä..
 
mietin
Tästä tulikin mieleeni kysäistä, josko kukaan tietäis sanoa niistä markettien liuskatesteistä, että onko ne "huonompia" tai jotain kuin kuvassa oleva testi, joka mielestäni on +.
 
"mama"
noi testit kannattaa tehdä vähän myöhemmin, kun menkat on vähintään viikon kaks myöhässä...mä oon pari kertaa tehny testin ja saanu samanmoisen jäljen ku tässä ap:llä ja todennu että se on ollu tosiaan vaan se viivan paikka...hailakka jälkihän siihen tulee kastuessaan. aito plussaviiva on selvästi tummempi. joten enpäs tässä kohtaa vielä onnittele :/
 
"vauvaton"
[QUOTE="slottade";24764709]mulla piti alkaa 1 päivä menkat. tokana ja kolmantena päivänä tuli semmosta tummanruskeeta tuhrua pari tippaa. nyt tulee pyyhkiessä hieman vaaleenruskeaa limaa. oon kyllä aika skeptinen vielä..[/QUOTE]
Pienet vuodot on aika tavallisia alkuraskaudessa, mutta varautuisin kuitenkin siihen, että toi on varhainen km.
 
ei taida olla
[QUOTE="slottade";24764709]mulla piti alkaa 1 päivä menkat. tokana ja kolmantena päivänä tuli semmosta tummanruskeeta tuhrua pari tippaa. nyt tulee pyyhkiessä hieman vaaleenruskeaa limaa. oon kyllä aika skeptinen vielä..[/QUOTE]

Kuulostaa keskeytyneeltä keskenmenolta/varhaiselta keskenmenolta - joku on kehittänyt raskaushormonia elimistöön, mutta jos kerran menkat on jo noin kauan sitten pitänyt alkaa niin luulisi viivan olevan vahvempi/selkeämpi jos siellä on joku oikeasti kyydissä. Oletko ollut lapsettomuushoidossa, jossa olisi annettu ns "irrotuspiikki", sekin sisältää raskaushormonia ja voi näkyä joillain pitkäänkin haaleanhaaleana plussana (vääränä positiivisena) testissä. Sitten on vielä ikävämpiä mahdollisuuksia raskaushormoniin tuottajille (enkä tosiaan tarkoita vauvaa/istukkakudosta), mutta turha niitä pohtia.
 
"slottade"
[QUOTE="vauvaton";24764746]Pienet vuodot on aika tavallisia alkuraskaudessa, mutta varautuisin kuitenkin siihen, että toi on varhainen km.[/QUOTE]

eikös km tuu ihan verta? (en tosiaan tiiä) kun mulla tulee ihan ruskeeta limaa vaan. Keskenmenoa tähän ei kyllä nyt kaivattas :'(
 

Yhteistyössä