Onko täällä jossain vielä se eilinen linkki, jossa sen saunakisassa menehtyneen kuva? :(

  • Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja hyu:
Siis miten kellekään tulee edes mieleen syyttää järjestäjiä tms.? Oma vika se on jos ei tajua ettei tollanen oikein oo vaaratonta, ei kaikesta aina voi syyttää muita!
Jos mä järjestäisin tommoset kisat niin todellakin pitäisin huolen että riskit sinne delaamiseen olisi mahdollisimman pienet ja puitteet varmasti turvalliset, ihan senkin takia että selustani järjestäjänä olisi suojattu kaikilta mahdollisilta syytöksiltä.
Tuossa tilanteessa en todellakaan olettaisi että ihminen itse tajuaa mikä hänen tilansa oikeasti on.
 
Tässä kisassa oli menny joku pahasti pieleen :/ Olikohan koppi liian tiivis tai jotain?

Hieman asian ohitse... Lueskelen muroketjua aiheesta ja naurattaa pikkuvirheet siellä. Jonkun mielestä esim vesihöyry ei voi olla 100C astetta kuumempaa :xmas:
 
MMS
Meneehän se iho tuohon kuntoon kun kuvittelette että vesi kiehuu sadassa asteessa ja ihminenkin on melkein kokonaan itse vettä... Eikä se paljoa vaadi sitä vesihöyryä kun se ihon tuohon kuntoon saa. Hulluuttahan se on siellä yli kuusi minuuttia istua mutta itse uskon, että eihän tuo porukka enää ollut mitenkään järjissään kun nestehukka ja kuumuus sekottaa pään. Nestehukan takiahan ne siellä sätkikin. Olihan sillä venäläisellä varmaa ikääkin nii varmasti leikkaa pumppu kiinni vähemmästäkin.
 
Oprak
Kiitokset linkistä/videosta tuolle ruotsalaisen uutistoimiston sivulle. Miksiköhän meidän suomalaisten pitää etsiä tietoa täällä tapahtuneesta ulkomaisten uutisten kautta - yle, kolmonen, sekä iltalehtien ym. keskustelupalstat olivat hyvinkin ristiriitaisia kuvauksia täynnä; vaikkakin osa jopa tapahtuman järjestäjien ns. allekirjoittamia. (Kannatttaa katsoa video!).
 
inkial
Alkuperäinen kirjoittaja HraHuu:
http://www.ess.fi/?article=246151
Kilpailun johtajan mukaan uusien saunojen myötä "tässä alkaa olla oikeaa urheilujuhlan tuntua"! :saint: :xmas:

Ja Kaukonen sanoo:
" - Kovat, nopeat löylyt ovat paljon turvallisemmat kuin aiemmat pitkäkestoiset erät. "

Nojaa. Tais olla ny väärässä.

 
haloo
On se nyt kumma kun Suomalaista haetaan saunasta ja Venäläinen istuu vielä lauteilla palaneen ihon kanssa!! Miksei otettu heti mukaan? Huudettu muita auttamaan?? Sitten hän oli tuupertunut ovelle??
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kielletään sitten samantein formulat, jääkiekot, ratsastuskilpailut... Kuollut ja vammautunuthan niissäkin ihmisiä on. Kilpailu kilpailujen joukossa!
Tätä mäkin ihmettelen...

Ihme vouhotusta yhdestä kisasta, johon osallistujat vapaaehtoisesti osallistuneet.

Kielletään sitten samantien kaikki kisat, missä voi henki lähteä...
 

Yhteistyössä