Onko täällä kellään kauniita lapsia?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
en lukenut ketjua ollenkaan, mutta kyllà nàà sekakansalaisuuslapset on nàttejà ;)
ai,eikö supisuomalaiset lapset ole kauniita?
mun mielestä ovat
Makuja on monia.
Mun mielestä harvemmin supisuomalaiset IHMISET ovat kaunisPIIRTEISIÄ.
kyl mun pojat on ainaki kaunis piirteisiä. :|
Eiköhän lähes jokainen äiti ajattele samoin omista lapsistaan :D
No mä voin sanoa suoraan että meidän mukulat on lähinnä menninkäisten näköisiä
:saint:
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Moonlightmom:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja Mamma italiana:
en lukenut ketjua ollenkaan, mutta kyllà nàà sekakansalaisuuslapset on nàttejà ;)
ai,eikö supisuomalaiset lapset ole kauniita?
mun mielestä ovat
Makuja on monia.
Mun mielestä harvemmin supisuomalaiset IHMISET ovat kaunisPIIRTEISIÄ.
kyl mun pojat on ainaki kaunis piirteisiä. :|
Eiköhän lähes jokainen äiti ajattele samoin omista lapsistaan :D
No mä voin sanoa suoraan että meidän mukulat on lähinnä menninkäisten näköisiä
:saint:
Mun tyttö on peikko ja poika on linnan neito :D
 
Minusta läheskään kaikki missit tai mallit eivät ole kauniita. Enkä toivoisi lapsistani miss tai mister Finlandia.. Kauneus on katsojan silmässä. Omat lapseni ovat kauniita, samoin kaikki ystäväni ja ystävieni lapset. Ja jokainen ihminen joka on ystävällinen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Minusta läheskään kaikki missit tai mallit eivät ole kauniita. Enkä toivoisi lapsistani miss tai mister Finlandia.. Kauneus on katsojan silmässä. Omat lapseni ovat kauniita, samoin kaikki ystäväni ja ystävieni lapset. Ja jokainen ihminen joka on ystävällinen.
Tässä taidettiin kuitenkin ajaa takaa sitä objektiivista kauneutta.
 
vieras
Meidän esikoispoika on nyt 13v ja sitä on aina kehuttu nätiksi lapseksi ja tuntuu, että komeahko mies siitä kasvaakin. Tosin sen luonne on sydämiä sulattava, joten ehkä se saa ihmiset näkemään sen ulkoisenkin kauneuden vielä parempana kuin onkaan... Mun mielestä se on tietenkin kaunis, mutta ihan oikeesti joskus kriittisesti sitä katsoessani, se on ihan yhtä tavis kuin muutkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän esikoispoika on nyt 13v ja sitä on aina kehuttu nätiksi lapseksi ja tuntuu, että komeahko mies siitä kasvaakin. Tosin sen luonne on sydämiä sulattava, joten ehkä se saa ihmiset näkemään sen ulkoisenkin kauneuden vielä parempana kuin onkaan... Mun mielestä se on tietenkin kaunis, mutta ihan oikeesti joskus kriittisesti sitä katsoessani, se on ihan yhtä tavis kuin muutkin.
Mä muistelen että ne lapset jotka oli kauniita tai komeita muuttuivat aikuisina ei niin hyvännäköisiksi.
Ja taas joistain mitättömän näköisistä muksuista tuli niitä joutsenia.
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Mä muistelen että ne lapset jotka oli kauniita tai komeita muuttuivat aikuisina ei niin hyvännäköisiksi.
Ja taas joistain mitättömän näköisistä muksuista tuli niitä joutsenia.
Aika monessa tapauksessa taitaapi olla näin....ei kaikissa tosin.
 
Boogyman
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Boogyman:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Mä muistelen että ne lapset jotka oli kauniita tai komeita muuttuivat aikuisina ei niin hyvännäköisiksi.
Ja taas joistain mitättömän näköisistä muksuista tuli niitä joutsenia.
Aika monessa tapauksessa taitaapi olla näin....ei kaikissa tosin.
Taas ne poikkeukset vahvistavat säännöt :D
todellakin :D
 
Kuopuksen hoitopaikassa on kyllä niin kaunis tyttö että voi :heart: Pitkät kiharat hiukset, isot siniset tähtisilmät tuuheine tummine ripsineen, ja kaiken kruunuksi suloiset hymykuopat. Voi että hän osaakin olla kaunis :heart: Omat on tietty omasta mielestä kauniita ja ihania, muiden mielestä varmaan ihan taviksia :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän esikoispoika on nyt 13v ja sitä on aina kehuttu nätiksi lapseksi ja tuntuu, että komeahko mies siitä kasvaakin. Tosin sen luonne on sydämiä sulattava, joten ehkä se saa ihmiset näkemään sen ulkoisenkin kauneuden vielä parempana kuin onkaan... Mun mielestä se on tietenkin kaunis, mutta ihan oikeesti joskus kriittisesti sitä katsoessani, se on ihan yhtä tavis kuin muutkin.
Mä muistelen että ne lapset jotka oli kauniita tai komeita muuttuivat aikuisina ei niin hyvännäköisiksi.
Ja taas joistain mitättömän näköisistä muksuista tuli niitä joutsenia.
mä en kyllä ketään tämmöstä joka ois ollut pienenä ruma ja kasvanut kauniiksi...
Toisinpäin siten, että ollut pienenä ihan ok ja aikuisena ei mikään ihana.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meidän esikoispoika on nyt 13v ja sitä on aina kehuttu nätiksi lapseksi ja tuntuu, että komeahko mies siitä kasvaakin. Tosin sen luonne on sydämiä sulattava, joten ehkä se saa ihmiset näkemään sen ulkoisenkin kauneuden vielä parempana kuin onkaan... Mun mielestä se on tietenkin kaunis, mutta ihan oikeesti joskus kriittisesti sitä katsoessani, se on ihan yhtä tavis kuin muutkin.
Mä muistelen että ne lapset jotka oli kauniita tai komeita muuttuivat aikuisina ei niin hyvännäköisiksi.
Ja taas joistain mitättömän näköisistä muksuista tuli niitä joutsenia.
mä en kyllä ketään tämmöstä joka ois ollut pienenä ruma ja kasvanut kauniiksi...
Toisinpäin siten, että ollut pienenä ihan ok ja aikuisena ei mikään ihana.
Mitäänsanomattoman näkönen ei ole sama kun ruma =)
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja persikkatassu:
MIulla on ihan oikeesti todella kaunis lapsi. Joka kerta kaupungilla ventovieraatkin tulee ihastelee hänen kauneuttaan. Ja vaikkei ois miun muksu, niin pitäsin kauniina.
Laita kuva jos tiedät että näyttää hyvältä. Niin me kerrotaan mitä ajatellaan.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Meillä tytär on todella kaunis. Ikää on 6-vuotta. Tuon sanoo aina kaikki. Monet ovat ehdotelleet lapsimalliksi menoa, mutta me ei sellaista haluta tyttärelle - ja itse hän ei vielä tuollaisista perusta.

Eräs pikkupoika katsoi ja katsoi tytärtäni... ja ajoi pylvääseen pahki pyörällään. Taisi olla rakkautta ensi silmäyksellä ;). Tuttavaperheen pojat haluaisivat molemmat naimisiin tyttäreni kanssa. Toinen on vain ehkä jo liian vanha eli nyt 12-vuotias. Tuo vanhempi poika sanoi pari vuotta sitten, ettei ole ikinä nähnyt mitään niin kaunista ja suloista.

Meillä tyttö on ollut vauvasta asti kaunis. Onhan se kiva kuulla, mutta mulle se ei ole mikään tärkein meriitti lapsessa. Mä olen itse ylpeämpi siitä, että tyttö on tosi kiva ja tykätty kavereiden keskuudessa - jä käyttäytyy hyvin. Suloinen tyttö ulkoa ja sisältä :)
Tosi huolestuttavaa, jos 12v poika on kiinnostunut 6v tytöstä! :eek: Toinen pieni lapsi ja toinen jo murrosikäinen. Sinuna pitäisin ko. poikaa silmällä! Tuo ei ole normaalia.

 
Meiltä löytyy 3 kaunista lasta!!! :heart:
Omasta mielestä,tietty,mutta usein ovat tutut ja tuntemattomat sanoneet että ovat kauniita lapsia.
Onneksi ovat perineet isänsä piirteitä paljon...on hienot nenät ja jättimäiset tummat silmät pitkillä ripsillä yms.
Mutta en halua että he kiinnittävät liikaa huomiota ulkonäköön,kyllä ne ovat muut asiat tärkeämpiä. Hyvät tavat ja se varsinkin,ettei koskaan saa arvostella toisten ulkonäköä!!!
 

Yhteistyössä