Onko täällä kenelläkään kokemuksia hypnoosista?

Olen jo pitkään miettinyt hypnoosia avuksi päästäkseni eroon riippuvuudesta. Olen ihan mahdottoman koukuttunut karkkiin ja vaikka toisinaan pidän lakkoa usean kuukauden, niin jo taas repsahdan. :(
Kuulostaa naurettavalta ja älyttömältä ja ehkä onkin sitä. Mutta mua vaan ottaa niin päähän tää homma.

Joten onko kenelläkään täällä kokemuksia hypnoosista riippuvuuksien hoidossa? Onko toiminut? Missä kävit? Montako kertaa tarvitsit? Kestääkö vaikutus vaikka kuinka kauan? Ym.
Kertokaa kokemuksianne. :)
 
kokeiltu
Olen käynyt hypnoosissa, mutta en kylläkään riippuvuuksien takia ja aikaakin on siitä jo toistakymmentä vuotta. En saanut tehtyä gradua, aamulla pyörin sängynssä että pitäis aloittaa ja sitten päivällä katsoin, että kello onkin jo niin paljon, ettei tänään enää kannata aloittaa. Kävin joitakin kertoja hypnoosissa ja gradu syntyi ilman vaikeuksia sen jälkeen.
 
kokeiltu
Puhelinluettelosta löysin. Silloin ei ollut vielä nettiä. Turussa olin. Sen katsoin, että koulutus on kunnollinen eli psykologi+ joku hypnoosikoulutus. Hypnoosia kun voi antaa hyvinkin heppoisilla koulutuksilla.
 

Yhteistyössä