onko täällä ketään joka EI värjää koskaan hiuksia?

  • Viestiketjun aloittaja väritön
  • Ensimmäinen viesti
En ole värjänny enkä värjää. Ikäni ollu melkein mustat hiukset, nyt alkanu kolmenkympin lähestyessä vaalenemaan, tällä hetkellä on monivärisekasävy-hiukset :D Auringonvalossa on aina tullu kuparin väriä latvoihin, joten seki antanu omalaatusta väriä... Eiköhän mulle käy niinku äiteellekki aikanaan että sitte kolmenkympin yli mentyä alkaa taas tummeta hiukset.
 
Millanen itsetunto sulla on?
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Värjään koska en ole lesta. :D


pakko kommentoida tätä mikä vika lestoissa on kun niitä pitää pilkata.. hei mä en värjää kun en o lesta mee ittees välillä
Siis miten tuo on pilkkaamista??!? :eek: Tottahan se on ettei ainakaan suurin osa lestoista värjää hiuksiaan ja itse en tunne ketään EI lestaa joka ei värjäis. Mutta siis pilkkaamista?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Millanen itsetunto sulla on?:
Alkuperäinen kirjoittaja minä vain:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Värjään koska en ole lesta. :D


pakko kommentoida tätä mikä vika lestoissa on kun niitä pitää pilkata.. hei mä en värjää kun en o lesta mee ittees välillä
Siis miten tuo on pilkkaamista??!? :eek: Tottahan se on ettei ainakaan suurin osa lestoista värjää hiuksiaan ja itse en tunne ketään EI lestaa joka ei värjäis. Mutta siis pilkkaamista?
No tuosta v:n kommentista tuli sellanen mielikuva ainaki mulle että vain ja ainoastaan lestadiolaiset jättää hiuksensa värjäämättä :whistle:
 
mie
en värjää ku ehkä tilapäisessä mielenhäiriössä kerran kymmenessä vuodessa. vaalea luonnostaan niin ei oikein mitkään värit sovi ja vetyperoksidiblondiks en tykkää ryhtyä ruveta alkamaan.
 
näin minulla
Alkuperäinen kirjoittaja Faerie:
Mulla on joskus vuosia sitten ollu kahdesti kevytväri, mut en sen koommin oo halunnu värjätä. On luonnostaan punaiset hiukset, joten sekin vähän hankaloittaa värjäämistä.. :whistle:


mulla on kanssa luonnostaan punaiset hiukset ja enkä ikinä värjännyt ole, mutta ajattelin viime talvena että kokeilenpa laittaa vaaleita raitoja ja sopi ja onnistui hyvin punasiin hiuksiin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja näin minulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Faerie:
Mulla on joskus vuosia sitten ollu kahdesti kevytväri, mut en sen koommin oo halunnu värjätä. On luonnostaan punaiset hiukset, joten sekin vähän hankaloittaa värjäämistä.. :whistle:


mulla on kanssa luonnostaan punaiset hiukset ja enkä ikinä värjännyt ole, mutta ajattelin viime talvena että kokeilenpa laittaa vaaleita raitoja ja sopi ja onnistui hyvin punasiin hiuksiin ;)
Mä en oo vaaleeta uskaltanu kokeilla. Raidat vois olla ihan kivat :)
Punaisemmaks sillon aikoinaan värjättiin.
 
näin minulla
Alkuperäinen kirjoittaja Faerie:
Alkuperäinen kirjoittaja näin minulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Faerie:
Mulla on joskus vuosia sitten ollu kahdesti kevytväri, mut en sen koommin oo halunnu värjätä. On luonnostaan punaiset hiukset, joten sekin vähän hankaloittaa värjäämistä.. :whistle:


mulla on kanssa luonnostaan punaiset hiukset ja enkä ikinä värjännyt ole, mutta ajattelin viime talvena että kokeilenpa laittaa vaaleita raitoja ja sopi ja onnistui hyvin punasiin hiuksiin ;)
Mä en oo vaaleeta uskaltanu kokeilla. Raidat vois olla ihan kivat :)
Punaisemmaks sillon aikoinaan värjättiin.


kauhulla jos menee pilalle mutta ei mennyt mutta koko tukkaa en halua värjätä menee muuten oma väri
 

Yhteistyössä