onko täällä ketään joka tietää hiusväreistä enemmän?

  • Viestiketjun aloittaja exll
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja kampaaja:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Moppi:
sinuna menisin kampaajalle ihan suoraan, saat hyvän lopputuloksen, vaikka kampaajalla värjäys maksaakin enemmän, niin mieti mitä se viime kädessä maksaa kun alat ensin vaalentamaan ( kertoja voi olla monta ), värjäät päälle, jos ei hyvä, värjäät taas.....jne....hintaa tulee helposti enemmän kun mitä oisit kampaajalla maksanut + hiuksesi voi olla pilalla lukuisien yritysten jälkeen
mä oon ehkä naurettava, mutta mä haluun tällähetkellä itelle huonokuntoset hiukset.. niitä on helpompi laittaa nätiksi, kun pysyy ylhäällä paremmin, ja ihanaa kun sais kerranki käyttää kaikenmaailman hoitoaineita.. nykyään en voi, kun hiukset on niin liukkaat, että jos alkasin jotain hoitoainetta laittaan, niin ne menis heti ihan rasvaseksi ja likaisen oloiseksi.
:D

Hmm.. Käytä mieluummin muotoilutuotteita kuin hiusten pilaamista, tuohon laittamiseen..
 
tee-se-itse hair
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tee-se-itse hair:
Kokemusta löytyy, ja ei todellakaan ollut kivaa,
siksi varoittelinkin :)

Ensinnäkin se, jos olet kauan värjännyt tummalla sävyllä ja nyt havaittavissa juurikasvua,
niin vaalentaminen on todella hankalaa =/
( käy näin: juurikasvu blondautuu täysin, mutta loppuhiukset onkin kukertavan kellertävät!)

Suosittelenkin, että vaalennat hiuksia raidoittamalla, paljon ohuita raitoja: vaikka viikon välein... niin kauan, että saat suht vaalean tukan. Sitten laimeampi blondaus creme, kunnon shampoo pesut päälle (pari-3kertaa, EI HOITOAINETTA!), hiustenkuivaus ja sitten tuo valitsemasi sävy päälle, toista värjäys n. viikon päästä... niin pysyy sitten jo hieman paremmin!

Luultavasti hiuksesi kuivuvat tuosta käsittelystä jonkun verran, ja suosittelenkin ennen normipesua laittamaan niihin tavallista ruokaöljyä, annetaan vaikuttaa 10-15min ja sitten normaali shampoopesu (voi olla et joutuu kahteen kertaan pesemään shampoolla!) & hoitoaine päälle.
joo, tuota just pelkään että juurikasvu menee ihan valkoseski ja muu osa keltaseksi.. mutta eikös siihen auta hopeashamppoo? mä vaan en kestä tätä mun tukkkaa nyt.. en jaksa värjäillä kokoajan tummaksi.. kun on tuota juurikasvua, niin kaukaa näyttää että olisin kaljuuntumassa. ja tuo että raidoittaisin hiuksia pikkuhiljaa.. kuulosataa ehkä ihan hyvälle.. mutta olen niin malttamaton,, että entiiiä jaksanko niin pitkää prosessia. haluun äkkiä tulosta
Mulla tuosta hopeashamppoosta ei kyllä ollut mitään hyötyä...
...edelleen suosittelen sitä kärsivällisyyttä tässä:
hätäsillä on yleensä p... loppu!

Mut jos siltä tuntuu, siitä vain:
sinumpahan on hiukset,
kyllä sitä seuraavalla kerralla ainakin sitten malttaa odottaa ;D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tee-se-itse hair:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja tee-se-itse hair:
Kokemusta löytyy, ja ei todellakaan ollut kivaa,
siksi varoittelinkin :)

Ensinnäkin se, jos olet kauan värjännyt tummalla sävyllä ja nyt havaittavissa juurikasvua,
niin vaalentaminen on todella hankalaa =/
( käy näin: juurikasvu blondautuu täysin, mutta loppuhiukset onkin kukertavan kellertävät!)

Suosittelenkin, että vaalennat hiuksia raidoittamalla, paljon ohuita raitoja: vaikka viikon välein... niin kauan, että saat suht vaalean tukan. Sitten laimeampi blondaus creme, kunnon shampoo pesut päälle (pari-3kertaa, EI HOITOAINETTA!), hiustenkuivaus ja sitten tuo valitsemasi sävy päälle, toista värjäys n. viikon päästä... niin pysyy sitten jo hieman paremmin!

Luultavasti hiuksesi kuivuvat tuosta käsittelystä jonkun verran, ja suosittelenkin ennen normipesua laittamaan niihin tavallista ruokaöljyä, annetaan vaikuttaa 10-15min ja sitten normaali shampoopesu (voi olla et joutuu kahteen kertaan pesemään shampoolla!) & hoitoaine päälle.
joo, tuota just pelkään että juurikasvu menee ihan valkoseski ja muu osa keltaseksi.. mutta eikös siihen auta hopeashamppoo? mä vaan en kestä tätä mun tukkkaa nyt.. en jaksa värjäillä kokoajan tummaksi.. kun on tuota juurikasvua, niin kaukaa näyttää että olisin kaljuuntumassa. ja tuo että raidoittaisin hiuksia pikkuhiljaa.. kuulosataa ehkä ihan hyvälle.. mutta olen niin malttamaton,, että entiiiä jaksanko niin pitkää prosessia. haluun äkkiä tulosta
Mulla tuosta hopeashamppoosta ei kyllä ollut mitään hyötyä...
...edelleen suosittelen sitä kärsivällisyyttä tässä:
hätäsillä on yleensä p... loppu!

Mut jos siltä tuntuu, siitä vain:
sinumpahan on hiukset,
kyllä sitä seuraavalla kerralla ainakin sitten malttaa odottaa ;D
mulla oli ainakin hyötyä tuosta hopeashamppoosta aikoinaan kun olin blondi.. siitä on kyllä jo 10 vuotta aikaa.. ja varmaan riippuu siitäkin että minkälainen hopeashamppoo on.. sellanen liian violettimainen ei oo hyvä.. mutta sellanen enempi sinertävä oli mainio. KIITOS vinkistä, mä taidan nyt sitten yrittää olla kärsivällinen


 

Yhteistyössä