Onko täällä ketään, jolla olisi ollut onnistunut lääkkeellinen tyhjennys??

  • Viestiketjun aloittaja solmu
  • Ensimmäinen viesti
solmu
Mulla meni kesken viikolla 10+ ja se huomattiin viikolla 13. Huomenna olen menossa lääkkeelliseen tyhjennykseen polille ja jännittää kauheesti, kun olen lukenut kaikkia kauhukertomuksia.... onko se yleensäkään kellään onnistunut??
 
no mulle on tehty sellanen ja onnistu ihan hyvin..edellisenä päivänä otin yhen lääkkeen ja sit aamulla sairaalaan,siellä sitte toinen lääke..meni pikkasen aikaa ja sit tuli pieniä kipuja,sain lääkkeitä,meni pari tun tii ja tuli kaikki ulos kerralla.ei tarvinnu kaapia,vaikka lääkärit sano nsin että todennäkösesti joutuu jälkeenpäin vielä kaapimaan,mutta mulla ei sit tarvinnu.pääsin sitte illala kotiin ja olin ihan ok.pikkasen väsyny vaan.älä huoli kaikki menee hyvin tsemppiä sulle :flower:
 
Minulla havaittiin rv 11 oli mennyt kesken jo 8+. Lääkkeellinen tyhjennys tehtiin samantien ja meni niinkuin pitikin. Kovinta vuotoa kesti sen päivän ja jälkivuotoa kolmisen viikkoa. Minulla tosin oli jo pikkuisen vuodellut pari päivää, muttei siis tyhjentynyt itsekseen.
 
vieras
on tehty ja onnistunu hyvin. Tehty viikolla 11. Polilla annettu lääke, sitten kotiin odottamaan tyhjennystä jokakesti sen vuorokauden aika kipeine supikstuksineen, ja sen jälkeen sairaalaan toisen lääkkeen saamaan ja sitten illalla kotiin. Ei kaavittu. Menkat alkoi n 4 viikkoa tämän jälkeen ja uusi raskaus alkoi n puoli v sen jälkeen ja nyt onnellinan 1 v lapsen äippä.
 
vieras
Onnistui. Kuin kuukautiset, mutta asteen kipeämpänä. Itsekin luin kauhukertomuksia, mutta myöhemmin totesin, että niitä kirjoittivat pääosin abortinvastustajat pelottelumielellä.
 
...
Itellä onnistu. Menin sairaalaan, sain lääkkeen ja mukaan pari kpl. Otin parin päivän päästä kotona lääkkeen ja neljön tunnin päästä alko vuoto. Kipuja ei ollu(mulla tosin melko tappo kuukautiset, ett enkö sit vaan "huomannu")ja vuotoki vaan hiukan runsasta. Sitä sit kesti noin pari viikkoo, mut kaikki meni niin ku piti.

Voimia sulle! Kyllä asia hoituu vaikka tuliski joitain ongelmia:)
 
noksu
Mä sain ekan napin polilla ja toisen otin illalla kotona.
Ei mitään ongelmaa. Vuosin kyllä jo aika hyvin ennen lääkkeitäkin että ei ihan tyhjästä lähtenyt.
Särkylääkkeen otin varuiksi aikaisemmin.
 
anika harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
on tehty ja onnistunu hyvin. Tehty viikolla 11. Polilla annettu lääke, sitten kotiin odottamaan tyhjennystä jokakesti sen vuorokauden aika kipeine supikstuksineen, ja sen jälkeen sairaalaan toisen lääkkeen saamaan ja sitten illalla kotiin. Ei kaavittu. Menkat alkoi n 4 viikkoa tämän jälkeen ja uusi raskaus alkoi n puoli v sen jälkeen ja nyt onnellinan 1 v lapsen äippä.
Juuri näin se meni minullakin.
 

Yhteistyössä