Onko täällä ketään, jolla useammat raskaudet on alkaneet heti?

  • Viestiketjun aloittaja tärppi?
  • Ensimmäinen viesti
tärppi?
Mulla tähän mennessä ollut kaksi raskautta ja molemmat tärppäsi heti ekasta kierrosta. Toka meni valitettavasti kesken. Nyt yritetään uudestaan ja oviksesta on noin viikko ja olen kuvittelevani kaikenlaisia oireita.. mutta toisaalta mietin kuinka epätodennäköistä on että heti tärppää ja sitten vielä kolme kertaa..

Onko muilla käynyt näin?
 
3 kertaa raskaana, ensimmäinen tuli ehkäisystä huolimatta, toinen raskaus alkoi heti ensimmäisestä pillerittömästä kerrasta, tosin oli kohdunulkoinen raskaus ja varoajan jälkeen kolmas raskaus alkoi myös ensimmäisestä yrityskerrasta ja olen nyt rv19.
 
Joka kerta olen heti tullut raskaaksi. Esikoinen tärppäsi heti. Toisella yrityskerralla heti varhainen keskenmeno. Seuraavassa kierrossa myös keskenmeno, sitten pidettiin kuukauden tauko yrityksessä ja sitten tärppäsi ja kaikki meni hyvin. Kolmas sai myös heti ekasta kierrosta alkunsa.
 
Kaikki kolme alkanu heti. Kaks viimestä vielä suunnittelematta, kuopuksesta unohdin pillereiden alotuksen taukoviikon jälkeen ja ajattelin etten kahta kertaa tuu raskaaks heti. Nyt on rv 24 menossa ja tällä kertaa unohtu kortsu sen yhden kerran. Jatkossa täytyy kyllä olla tosi tarkka ehkäsyn kanssa.
 
Mulla on molemmat raskauden alkaneet myös aika äkkiä, ekasta tai toisesta kierrosta (en oikein muista enää). Minäkin haaveilen kolmosesta, menkat alkoivat kun tyttö 6vkoa. Täysimetän siis. Aloitin tuolloin minipillerit (söin yhden liuskan ja lopetin). Nyt mietin että koskahan meillä voisi tärpätä jos nyt jätetään kumikin pois, vauva siis nyt 2.5kk.
 
Kurjenkello harmaana
Neljä lasta, kuusi raskautta. Heti on tärpännyt, kerran jopa ehkäisystä huolimatta! Äidin puolelta suvun naiset ovat yleensäkin erittäin helposti raskautuvia.
 

Yhteistyössä