Onko täällä ketään kenenmies ois nuorempi kuin itse?

  • Viestiketjun aloittaja PiiPii
  • Ensimmäinen viesti
PiiPii
Meinaan oon huomannu nytkin täällä että suurin osa iseistä on päälle 20, jopa lähellä 30.. Entä onko uusperheisiä?

Mun mies, kihlattu, on 18 ja ite 19.

Ois kiva kuulla miten muilla uusperheisillä nuorilla on menny? Ja kuinka on vaikuttanu miehen nuori ikä esim. menohaluja?

Meillä on menny ihan hyvin. Mutta mun tytär ei vielä oo hyväksyny tätä meidän suhdetta, eikä vielä etes asuta yhdessä. Ei uskalla ottaa sitä riskiä, että miten lapsi reagoi.. Ei meiän tilanne mitenkään paha oo, mutta parempikin vois olla..

Esim. mies ja mun tyty ei oo ollu ku muutaman kerran kahelteen. Tyttö ei suostu olemaan hänen kanssaan.

Osaks tän tilanteen on tehny niin vaikeeks kun neiti oli just niin sopivassa uhmaiässä, kun tutustutin noita. Ja on niin iso että ymmärtää tän asian vakavuuden. Toisin kun ois tutustuttu kun lapsi vielä vauva..

Ja ehkä sekin kun ei pystytä vielä asumaan yhdessä! Mikä tietysti osaltaan tuo tähän sellasia ongelmia - ei päästä elämään omaa elämää perheenä!

Mutta johan oli sepustusta ;)
Kiitos lukemisesta..
 
Minkäs ikänen tuo lapses on? Minä olin 17 kun rupesin seurustelemaan yh-äippänä mieheni kanssa. Meillä ei onneksi ollut tuota hyväksymisongelmaa kun tuo mun muksu oli vai muutaman kuukauden. Mutta kaveripiiriä seuranneena antaisin vinkin että antakaa aikaa lapsen tottua uuteen mieheen ihan rauhassa,kyllä se siitä! voima haleja :hug:
 
PiiPii
Kiitos haleista :)

Tyty on nyt reilut 3 vuotta.

Joo, sen ajan kanssa oon kyllä samaa mieltä ja sitä ollaan tietysti yritettykki. Se on myös yks syy miks ei hötkyillä ton muuttamis jutun kanssa..

Onhan tää välillä raskasta. Pakko vaan luottaa siihen aikaan. Mut joskus haluias päästä helpommalla :(
 

Yhteistyössä