onko täällä ketään... :(

lisse
hei

minulla kanssa uusioperhe, mutta mustikseen ei ole syytä.
minun ukolla 9 ja 11v lapset minulla kotosalla 10 ja 16v muksut.
mutta tiedän osittain miltä mustis voi tuntua, minun ex mieheni äiti oli minulle valtavan mustis, mutta kun erosin ex niin helpotti ex anopin olo, sairasta
minulle voit meilailla

terv.tepsu nainen vm 65

<br><br>
 
lisse
hei

minä olen.
tiedän tunteesi melkein varmaan.
itse aikanaan olin töissä v 2000
kun tuli tieto että rakas pappani joutui sairaalaan oli käsi kipeänä ei mennyt kui 2 tuntia tieto että kuoli, oli tukos sydämmessä.
siksi raskasta koska oli minulle läheiseisempi kuin oma isä, jota en olekkaan viimeiseen 4v nähnyt,
VOIMIA SULLE
 
lisse
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 02:16 vieras kirjoitti:
:ashamed: anteeksi millimenninkäinen, ei todellakaan tarkoitus nauraa sulle :hug: mutta tuo lissen eka viesti kävi vaan naurattamaan,kun taisi tulla väärään paikkaan.
tajutko sä ei todellakaan tullut väärälle sivulle,
mun kone tekee jotain tenää ja menee vahingos muil sivuil minkäs teen, mutta ei tarkoita että vattuilet heti...
 
lisse
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 02:16 millimenninkäinen kirjoitti:
tässä voi olla hauskaa se että puran tätä täällä... mut yksinolen kotona ja vasta sain tietää..
MUN LISSEN VIESTI TULI JO RUUDULLE, EN TAJUA TÄTÄ MUN KONETTA KUN TEKEE TENÄÄ JA NÄIN VAKAVISSA JOKU TOINEN VATTUILEE.
MINUUN SAAT YKSITYISVIESTIN KAUTTA YHTEYTTÄ ILMAN NOITA MUITA HÄIRIÖITÄ.
EN TODELLAKAAN HALUNUT MITÄÄN HÄIRIÖTÄ MILLEKÄÄN SIVULLE, MUTTA JOS JOKU PIRU EI TAJUA ETTÄ VIKA VOI OLLA JOSSAKIN MUUSSA KUIN KIRJOITTAJASSA
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 02:06 millimenninkäinen kirjoitti:
mun isä joutu viime yönä sairaalaan ja nyt vasta saatiin tieto että on aivoverentulppa..

oli ihan kamala päivä odottaa uutisia töissä ja nyt kun oli ulkona niin tieto tulil... :'(
http://www.youtube.com/watch?v=dmrm4k7qzZU :hug:
 
lisse
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 02:24 millimenninkäinen kirjoitti:
huono idea oli lähteä illan viettoon .. mut kaikki sanoi että ei se murehtimalla parane... nyt vasta pahalta tuntuu... ehkä aamulla parempi olo...

SE TOTTA EI SE MUREHTIMALLA PARANE, VAAN ELÄMÄN ON JATKUTTAVA, JA AJATTELE ASIAA POSITIIVISESTI, ETTÄ KYLLÄ KAIKKI MENEE PARHAINPÄIN...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 02:12 lisse kirjoitti:
hei

minä olen.
tiedän tunteesi melkein varmaan.
itse aikanaan olin töissä v 2000
kun tuli tieto että rakas pappani joutui sairaalaan oli käsi kipeänä ei mennyt kui 2 tuntia tieto että kuoli, oli tukos sydämmessä.
siksi raskasta koska oli minulle läheiseisempi kuin oma isä, jota en olekkaan viimeiseen 4v nähnyt,
VOIMIA SULLE
kiitos.. kamalaa on juuri se tieon odottaminen...
ja teen itse parturikampaajan töitä ja oli aika tuska päivä...
 
lisse
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 02:33 millimenninkäinen kirjoitti:
ja nyt vihdoinkin kun on itsekseen niin kaikki purkaantuu... koko päivän mietttimiset ja muut..
YKSIN OLO EI OLEKKAAN NYT PARAS VAIHTOEHTO, JOS SINULLA ELÄMÄNKUMPPANI, NIIN KÄPERRY HÄNEN KAINALOON..
 
lisse
\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.05.2007 klo 02:38 millimenninkäinen kirjoitti:
se elämänkumppani on ystävänsä polttareissa ja itse pyysin hntä olemaan illan loppuun asti...

että hetki vielä itekseen niin eiköhän se sieltä kohta tule kun tietää kuitenkin missä mennään...
HYVÄ JUTTU.
JAKSAMISTA ISÄSI SUHTEEN, TIEDÄT MISTÄ MINUT TARVITTAESSA TAVOITTAA.
YKSITYISVIESTIN KAUTTA, JA SÄHKÖP.OSOITTEITAKIN VOIDAAN SINUN HALUTESSA VAIHTAA..
 

Yhteistyössä