Onko täällä muita hoitovapaalla olevia?

koukero
olen hoitovapaalla elokuun alkuun pojat 3,5v. ja nuorempi 1,5v.menen syksyllä töihin ja otan taas keväällä jonku pätkän hoitovapaata ennenku nuorempi täyttää 3v.kun ei ole lomia kertyny...
 
ludde
Jep. Poika 10kk ja elokuuhun asti alustavasti sanoin olevani mut en menekään. Toista yritetään niin mitä mä töihin välillä viittisin mennä. Samaan putkeen kaikki...mikäli siunaantuu.
 
tän kuun vielä äitiyslomalla ja enskuun alusta sitten taas hoitovapaalla... oon ehkä parisen vuotta en tiiä.. vakkari duuni kyl löytyy mut en tiiä onko varaa mennä töihin.. päivähoitomaksut ,matkat, huonopalkka.. kattoo joskus se kait on mentävä töihin...
 
Mirpeli
Juu-u, taas ollaan hoitovapaalla. Vuorotellen äitiyslomalla ja hoitovapailla olen tässä kohta 4 vuotta jo ollut, hui kuinka kauan. Eikä töihin ole mitään hinkua vielä kun tämä kuopus tosiaan on vasta reilun 9kk. Kyllähän näiden neljän kanssa täällä kotonakin töitä riittää ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2005 klo 11:22 Mirpeli kirjoitti:
Juu-u, taas ollaan hoitovapaalla. Vuorotellen äitiyslomalla ja hoitovapailla olen tässä kohta 4 vuotta jo ollut, hui kuinka kauan. Eikä töihin ole mitään hinkua vielä kun tämä kuopus tosiaan on vasta reilun 9kk. Kyllähän näiden neljän kanssa täällä kotonakin töitä riittää ;)
:wave: :wave: Hellou,täälläkin sinuun törmäsin,galluppini muodossa!! Aloitan kohta sinulle kirjoittamaan. :wave: :wave:
 
Mirpeli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2005 klo 18:14 Sari Margit kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.01.2005 klo 11:22 Mirpeli kirjoitti:
Juu-u, taas ollaan hoitovapaalla. Vuorotellen äitiyslomalla ja hoitovapailla olen tässä kohta 4 vuotta jo ollut, hui kuinka kauan. Eikä töihin ole mitään hinkua vielä kun tämä kuopus tosiaan on vasta reilun 9kk. Kyllähän näiden neljän kanssa täällä kotonakin töitä riittää ;)
:wave: :wave: Hellou,täälläkin sinuun törmäsin,galluppini muodossa!! Aloitan kohta sinulle kirjoittamaan. :wave: :wave:
:wave: Heips! Kärppänä taaskin paikalla! Täällä on villi meno, mut sulassa sovussa kuitenkin. Otin pienen aikalisän tässä koneella. Kirjettä odotellen taidan ottaa vähän pidemmän tauon :p
 
multa-fiia
Minäkin olen hoitovapaalla, lapset 5v ja 1v9kk. Olisikos tiedossa mitään aktiivista keskusteluyhteisöä? Olen käynyt äipissä ja +30mammoissa, mutta kovin on hiljaista siellä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.01.2005 klo 21:14 multa-fiia kirjoitti:
Minäkin olen hoitovapaalla, lapset 5v ja 1v9kk. Olisikos tiedossa mitään aktiivista keskusteluyhteisöä? Olen käynyt äipissä ja +30mammoissa, mutta kovin on hiljaista siellä.
=) minä olen tuolla sinä,minä&me yhteisössä käynnyt siellä aika vilkasta,sitten minulla on oma yhteisöMaalis-mammat2004,silloin lapsen saanneille,mutta voithan käydä kurkkaamassa,olisiko sinun makuusi,siellä olen valvojana osoite on:
http://groups.msn.com/Maalis-mammat2004vaavit-

:wave: :wave:
 

Yhteistyössä