Onko täällä muita jotka ei juhli pääsiäistä?

  • Viestiketjun aloittaja munaton
  • Ensimmäinen viesti
munaton
Mä kyllä uskon Jumalaan, mutta jotenkin pääsiäinen ei koskaan ole ollut mulle mitenkään tärkeä juhla.
Ei sitä ees mun lapsuudessa vietetty sen kummemmin ku et virvottiin ja syötiin suklaata ja koristeltiin talo.
Omassa kotonani en pistä mitään koristeita, en laita juhlaruokia tms. Vietän ihan tavallisen pitkän viikonlopun.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
:wave: ainut että syödään suklaamunia :D ja lapset oli kasvattanu koulussa&päiväkodissa rairuohoa (tai en tiedä mitä se oli, paljon jykevämpää kun se virallinen ruoho)
TAitaa olla ohraa :) Meillä on joskus kasvatettu sitä kissoille syötäväksi :D
 
Meillä ei juhlita, eikä mulle rehellisesti sanottu merkkaa pääsiäisen alkuperäinen sanoma mitään. Mutta mä pidän pääsiäistä aina kevään juhlana, ja tykkään kyl laittaa värikkäitä pääsiäiskoristeita esille, ja kasvattaa rairuohoa, onhan se kevään merkki. :) Mutta mitään pääsiäisruokia ym en tee, eikä sitä tosiaan juhlita sen kummemmin, toisin kuin taas esim joulua. Pääsiäisestä vaan alkaa kevät, ja se näkyy meidän kodissa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Gekkolisko:
Meillä ei juhlita, eikä mulle rehellisesti sanottu merkkaa pääsiäisen alkuperäinen sanoma mitään. Mutta mä pidän pääsiäistä aina kevään juhlana, ja tykkään kyl laittaa värikkäitä pääsiäiskoristeita esille, ja kasvattaa rairuohoa, onhan se kevään merkki. :) Mutta mitään pääsiäisruokia ym en tee, eikä sitä tosiaan juhlita sen kummemmin, toisin kuin taas esim joulua. Pääsiäisestä vaan alkaa kevät, ja se näkyy meidän kodissa.
Mä luulen kyllä että kunhan lapsi vähän kasva niin meilläkin aletaan viettää pääsiäistä vähän näkyvämmin :) Kyllähän se kevään alkamisen merkki on :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja pienenhetken:
:wave: ainut että syödään suklaamunia :D ja lapset oli kasvattanu koulussa&päiväkodissa rairuohoa (tai en tiedä mitä se oli, paljon jykevämpää kun se virallinen ruoho)
TAitaa olla ohraa :) Meillä on joskus kasvatettu sitä kissoille syötäväksi :D
jotain sellasta paksua ja pitkää :D paljon hienompaa mitä se normi rairuoho =)
 

Yhteistyössä