onko täällä muita jotka reippaasti ylipainoisia,mutta ei kerta kaikkiaan vaan jaksa sitä ainaista laihdutus rumbaa!

:wave:

Paitsi ettei mun mielestäni 10 kg ole edes ylipaino eikä mikään, mulla noita laaksoja ja kukkuloita on hieman useamman kilon edestä... Olen vaan sitä mieltä että kerran tässä vain eletään, ja kotiinkin on moni kuollut, jne. jne., joten kannan kiloni ja nautin elämästä :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja PieniTytönTylleröinen:
ootteko vaan hyväksyneet sit itsenne sellaisena kuin olette..eli vähän pulleampana :ashamed: ?? vai tuleeko teille kausia että nyt se lähtee tästä taas.
Kyllä miulla on koko ajan takaraivossa se että kun sais alotettua sen laihutuksen, mutta kun ei saa niin olen sitten tällanen :ashamed:
 
Kesällä.
Oon päättäny et heti kun vauva syntyy nii sillä samalla sekunilla alkaa mun laihdutus. 4ja½ vuotta aikaa laihduttaa koosta 46 kokoon 36-38 et sais pienen hääpuvun ja siihen aijon pystyy!
..ja tää juttu on päätetty vaan semmoset 10 kertaa ennen raskautta mut nyt oon IHAN tosissani! Heti ku vauva syntyy nii loppuu iltamässäilyt ja karkit, sipsit, keksit, jäätelö ym on ihan vieraita sanoja :D
 

Yhteistyössä