Onko täällä muita nutrilett kuurilla olijoita, tsempattaisiin toinen toisiamme :)

Sitä miekin mietin, et onkohan aktiivinen...
Epäilen, kerta ei tääl näytä oikeen kukaan kertovan miten menee,
paitsi minä välillä, enkä edes ole nutraus kuurilla. : P

Olisi kyl kiva tietää miten kaikilla on menny.
Toivottavasti ei oo kaikil alkanu paino nousemaan takas, mitä on laihduttanut. :/
 
Heji! Mun oli pakko tulla kertomaan, et mun nutrauksen jälkeen (2,5vk) paino on pysyny laskussa. Kiitos pienten ja kohtuullisten ruoka-annosten (5krt/pv).
Tammikuussa aloitin laihduttamisen urheilun muodossa ja välillä nutrailin jotta keho tottu 550 kaloriseen päivä diettiin, joten nyt on tippunu kokonaisuudessaan -9kg!! Se on paljon se. Mun lähtö oli siis 65,9kg ja nyt on siis 56,9. Pituutta on 160cm. Vielä kun tuon 5kg sais pois niin jeehuuuuuuu! :) :) :) Sitten mä palkinnoksi itselleni päivitän KOKO vaatekaapin. Ja siihehän ei parisataa riitä :D mut mitä välii, oon kyl sit niin ison rutistuksen tehny, että kaikki on ansaittu.
Ostin vielä kaappiin 1vk nutrit ja ajon sen vielä syödä, kun on taas vähän syöminen repsahtanu ja elimistö huutaa ruokaa, niin nutrailu tasottaa ja totuttaa takas siihen vähäkaloriseen diettiin.
Tsemppiä muille taistelijoille!
 
  • Tykkää
Reactions: LuvLucy
Karistaja
Haave, kiva kun liityit joukkoon. Aika hiljaista täällä kyllä on...

Itse aloitin ekan pussikuurin huhtikuussa. Olin lähes puhtaalla kaksi vkoa ja painoa putosikin mukavat 6 kiloa. Söin sitten puolitoista kuukautta pusseja ja normiruokaa + vähän herkkuja. Nyt olen ollut 11 pvää tällä toisella kuurilla. Kaksi viim. pvää tosin on mennyt mönkään työreissujen takia ja painoa onkin tippunut vain kolmisen kiloa. Josko huomenna saisi itsensä ryhtiin! Ajattelin kyllä sallia itselleni tarpeen tullen tonnikalapurkin, leikkeleitä tai juustoa. Kohtuudella. Nyt bmi 26.7, tavoitteena tuonne alle 25! Koko tän pari kk:n aikana on nyt lähtenyt kymmenisen kiloa :)

Tsemppiä meille kaikille, jokainen kilo alaspäin on saavutus!
 
"Jonna"
Moiiiii, kolme viikkoa takana ja -6kg. Paino siis 107,7!Nyt en oikein tiedä milla tyylillä jatkaisin kuuria, olisko ehdotuksia?
Harmi kun listaa ei ole aikoihin päivitelty, missä kaikki on?
 
"vieras"
pytkylä; älä lannistu. noista jumituksista ei aina tiedä, mistä lie tulevat. mulla auttaa jumiin joko yllärimässy tai sitten tiukka pussiviikko. en vaan tajua :whistle:
hormonitkin vaikuttavat...

pitää vaan jaksaa pitää se tavoite silmien edessä ja mennä sitä kohti :wave:
Keho menee jossain vaiheessa niin säästöliekil ettei enää pudota painoa, suojaa itseään.
Sillon otetaan "yllärimässy" päivä tai pari,,säikytetään kroppa.
Cambridgessa riitti proteiinien ja kasvisten syöminen, jos oli pelkil pirtelöillä.
Jotku tykkää mässää ittensä täyteen pulloamössöä, eli niit hiilareita.
 
Minä olin hetken mukana, mutta lapsettomuushoidot alkamassa ihan parin kuukauden sisällä ja lääkäri kielsi näin rajut kuurit. Kun nämähän saattaa vaikuttaa kuukatiskiertoon (niin että menkat tuleekin ennemmin kuin pitäisi) ja nyt ei kuulemma saa sekoittaa kroppaa yhtään enempää. Jatkan toki laihdutusta mutta paljon maltillisemmin ja ihan normi ruokavaliolla. Mieli tekisi toki vetää nutreja ja saada hyvä alkupotku tälle touhulle, mutta sen verran kallista tuo IVF hoito että en tahdo tieten tahtoen pilata vähäisiä mahdollisuuksiamme jos kerta lääkäri sen suoraan kielsi.

Tsemppiä teille jotka vielä jatkatte!
 
Ei kovin aktiiviseltä tämä enää näytä :( Mutta, olisiko kellään jäänyt kanasoppaa tai patukoita, joita vaihtaa nuihin mitkä ei mulla mene? Eli multa löytyisi vaihtoon Hot&Cold premium mocca shake, täys pakka (jostain syystä en saa alas, yhden olen maistellut), 1 tomaattipasta, 1 juustopasta, 13 suklaapirtelöä, 1 mansikkapirtelö ja 1 vaniljajälkiruoka.
 
Ei kovin aktiiviseltä tämä enää näytä :( Mutta, olisiko kellään jäänyt kanasoppaa tai patukoita, joita vaihtaa nuihin mitkä ei mulla mene? Eli multa löytyisi vaihtoon Hot&Cold premium mocca shake, täys pakka (jostain syystä en saa alas, yhden olen maistellut), 1 tomaattipasta, 1 juustopasta, 13 suklaapirtelöä, 1 mansikkapirtelö ja 1 vaniljajälkiruoka.
No voi sun, mulla ei valitettavasti onnistu ainakaan kun itse en tykkää noista pirtelöistä ja kanakeitto menee parhaiten :) Onpas tämä ketju mennyt kyllä hiljaiseksi!
 
Täällä olisi uusi aloittelija, mitat 166/87 ja tavoitteena, no, tiputtaa painoa ja voida paremmin. Tänään ensimmäinen päivä, tavoitteena 3 kk kevennyskuuri. Alussa tiukempaa täysnutrausta, sen jälkeen tasapainotetumpaan ruokavalioon ja liikunnan lisäämiseen.
 
nutrilett
Onko tällä hetkellä pussikeittoilijoita? Tämä on viime kevään ketju, mutta itse vasta aloittelin tämän vuoden helmikuussa. Olisi kiva kuulla, kuinka paljon teillä paino menee viikossa alaspäin pussivalmisteilla.
 
"teelikamentten"
En ole uskaltanut kokeilla täysnutrausta, kun olen yleensä nälkäisenä tosi äkäinen ja mulle tulee helposti huono olo (sokerit heittelee helposti, vaikka ei ole diabetestä). Jos täysnutraa vaikka viikon, niin milloin nälkä helpottaa? Vai onko se yksilöllistä?
 
nutrilett
[QUOTE="teelikamentten";26030003]En ole uskaltanut kokeilla täysnutrausta, kun olen yleensä nälkäisenä tosi äkäinen ja mulle tulee helposti huono olo (sokerit heittelee helposti, vaikka ei ole diabetestä). Jos täysnutraa vaikka viikon, niin milloin nälkä helpottaa? Vai onko se yksilöllistä?[/QUOTE]

Mulla meni kolme päivää ja sitten näläntunne katosi kokonaan. Päänsärkyä oli myös ensimmäisinä päivinä. Varmaan on kovin yksillöllistä.
 
Nutri
Oon nyt paivassa 9, ja tulosta tullut -3,5 kg. Painoindeksi talla hetkella 29.7 eli matkaa on paljon!
Mulla painoindeksi 28,4. Ongelma on et kaikki ylimääräinen kertyy vatsan ja rintojen alueelle. Oon siis pallo kahden tikun päällä :) Käyn huomenna aamulla puntarissa kun alkaa viides päivä. Pe ja la joudun hiukka joustamaan nutrauksesta, kun tulee vieraita.Toivon vaan etten sorru kovin pahasti, sillä nyt oon pystynyt olemaan pelkillä nutreilla.
 
Jeppi
Liityn joukkoon, vaikka käytän kyllä muunkin merkkisiä tuotteita kun noita Nurtilettejä.
Neljäs viikko meneillään ja kiloja on lähtenyt noin 7-8.
Olen tehnyt niin, että korvaan kaikki muut, paitsi päivän yhtä ateriaa noilla patukoilla ja pirtelöillä ja keitoilla. Olen ostanut sekaisin kaikkia merkkejä, koska näin saa enemmän vaihtelua hommaan ja kuitenkin ihan samat aineet kaikissa.
 
AnnC
No ma oon siis kans vaihtoehtosilla tuotteilla kun asun Hollannissa ja taalla ei Nutrilettia ole, Modifastin pirteloilla oon siis, ja korvaan kaikki paivan ateriat niilla. Viikon urakan jalkeen palkitsin itseni tonnikalasalaatilla, mista tosin kaivelin pastat pois kun muuten ois tullut liian huono omatunto. :) Mulla Nutri myos kaikki paino keraantyy tohon keskiosioon, eli pallo tikkujen varassa minakin, 180 cm pituutta niin ei oo ees kauhean lyhkaset tikut :D
 

Yhteistyössä