onko täällä muitakin idioottimagneetteja?

Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Uskalataisitko rakastaa ns. kunnon miestä? Riittäisikö kunnon mies? Ennen nykyistä miestäni rakastuin tai vedin puoleeni vain renttuja...
ap:lta kysyit mutta mie vastaan omalta kohaltani jotta en oo koskaan muunlaista miestä ees halunnu... kun ihan vaan normaalia kunnon miestä.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Uskalataisitko rakastaa ns. kunnon miestä? Riittäisikö kunnon mies? Ennen nykyistä miestäni rakastuin tai vedin puoleeni vain renttuja...
en tiiä. mun listasta löytyy mm nyt ex-narkkari, tappaja, patologinen valehtelija, vaimon pettäjä, naisten hakkaaja, juoppo jne...... :/ mä varmaan en osaa muuta tehdä ku oottaa sitä paskaa mitä se ihminen voi tehdä mulle, en osaa luottaa kehenkään
 
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Uskalataisitko rakastaa ns. kunnon miestä? Riittäisikö kunnon mies? Ennen nykyistä miestäni rakastuin tai vedin puoleeni vain renttuja...
en tiiä. mun listasta löytyy mm nyt ex-narkkari, tappaja, patologinen valehtelija, vaimon pettäjä, naisten hakkaaja, juoppo jne...... :/ mä varmaan en osaa muuta tehdä ku oottaa sitä paskaa mitä se ihminen voi tehdä mulle, en osaa luottaa kehenkään
se vaatikiin aikaa, ja paljon työtä. Toivottavasti vielä joskus uskallat ja osaat luottaa ja tapaat jonkun, joka oikeasti rakastaa, joka ei ole liian rikki rakastaakseen. :hug:
 
kun olin sinkkuna jostain syystä mulle tuli aina juttelemaan joku insinööri jostain muusta maasta kuin suomesta ja kaikki työssä samassa paikassa...sitä samaa sarjaa tää nykyinenkin...eksä ei ollut insinööri mutta josatin syystä kaverit oli sille antaneet sellaisen lempinimen teininä.... :LOL: sen lempinimi oli siis "insinööri" :eek:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:
jostain kumman syystä vedät minua puoleesi plääh... eli taidat tosiaan olla idioottimagneetti.. hmm, ihan kuin tässä tekisi itsestään pelleä.
heiii... mites se miun duuni??? lupailit kunnon palakan ja tittelin, muistaakseni joku talousasioista vastaava jolla on rajaton luotto ja työhuone tokiossa tai sydneyssä tai hawaijilla... :whistle:
 
vieras
suuri merkitys on sillä missä itse liikut, missä tapaat ihmisiä ja vietät aikaa.
sanoisinpa että nyt kannattaisi itse muuttaa elämänsuuntaa ja ajatella että elää elämäänsä vain itseä varten, miehistä viis. Ja vaihtaa kuppikuntaa jos sieltä epäilyttävää sakkia löytyy.
En nyt tarkoita että seurakuntanuoriin pitäisi liittyä kuitenkaan.

Kyllä se kunnon mies vielä löytyy, se voi tulla vastaan vaikka kaupanjonossa huomenna
 

Yhteistyössä