onko täällä poskiontelotulehdukden sairastaneita odotusaikana?

oliko mikä hoito ja minkalaisilla oireilla?

kävin itse pitkittyneen nuhan ja nenäntukkoisuuden takia lääkärissä enkä paljo hyötynyt sitää käynnistä.... :headwall: :( lääkäri sanoi että sinulla on joko poskiontelontulehdus tai sitten flunssa. jos et olisi raskaana eikä sinulla olisi penisiilialergiaa, voisin määrätä kuurin....TÄH!
 
Mulla oli muutama viikko sitten ensimmäinen lääkekuuri. Oli keuhkoputkentulehdus ja lääkärin mielestä ehkä myös poskiontelontulehdus. Sillä poskien päältä katottavalla laitteelle ei saanut kunnon tulosta. Söin kefalex-kuurin. Viikko sitten oli käytävä uudestaan kun alko oleen pää niin kipee ettei panadol auttanut. Lelujen poimiminen maasta oli tuskaa kun pienestäkin pään alaspäin laittamisesta tuli niin valtava paine poskiin. Nyt vielä pari päivää jäljellä toista lääkekuuria joka on Ermysin-nimistä lääkettä.

Johjo 25+3
 
Johjo Mitä helkuttia?? Mulle lääkäri totesi tänään, että on keuhkoputken tulehdus ja sanoi, ettei auta antibiootit.. määräsi sitten astmalääkettä (kun isälläni on astma :/ ) ja antihistamiinia..

Viikon verran ollut flunssaa ja sen ajan muun syyn takia saikulla.. Viimeiset kolme yötä mennyt yskiessä ja eilen oli monta kertaa oksennusrefleksi kun niin yskitti. Tarttiskohan huomenna mennä uudestaan lääkäriin jos ensikin yö menee yskiessä? Mä en voi tehdä mitään töissä jos saan vähän väliä yskänpuuskia.. :eek:
 
mulla on ollut ekassa raskaudessa 3poskiontelon tulehusta ja tässä toisessaki on jo kerennyt olla yksi. Nyt lääke oli joku Amoxin ja hyvin tehosi =)
Nyt viikkoja 9+5,saa nähä montako tulehusta kerkiän vielä saada aikaseksi :ashamed:
 
Mulla oli justiinsa poskiontelontulehdus (viikkoja silloin 30), söin siihen Amorionia (?), siinä ilmeisesti sama vaikuttava aine kuin Daamin Amoxinissa. Ensimmäisessä raskaudessa mulla oli korvatulehdus ja samaa lääkettä siihenkin söin.

Oireina mulla oli tällä kertaa tajuton flunssa, joka ei parantunut millään ja kuume nousi uudelleen viikon jälkeen. Sitten menin lääkääriin, joka uä:llä katsoi, että selvä tulehdus. Yleensä mulle tulee korvatulehdus, joten tämä tauti olikin vaihtelua :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja jaahassu:
Johjo Mitä helkuttia?? Mulle lääkäri totesi tänään, että on keuhkoputken tulehdus ja sanoi, ettei auta antibiootit.. määräsi sitten astmalääkettä (kun isälläni on astma :/ ) ja antihistamiinia..

Viikon verran ollut flunssaa ja sen ajan muun syyn takia saikulla.. Viimeiset kolme yötä mennyt yskiessä ja eilen oli monta kertaa oksennusrefleksi kun niin yskitti. Tarttiskohan huomenna mennä uudestaan lääkäriin jos ensikin yö menee yskiessä? Mä en voi tehdä mitään töissä jos saan vähän väliä yskänpuuskia.. :eek:
Lääkäri sanoi ettei pelkkään keuhkoputkentulehdukseen määrätä nykyään lääkekuuria koska kuurin on todettu lyhentävän taudin kestoa noin päivällä. Mut ku se lääkäri ei saanu "terveen tuloksia" poskionteloistakaan vaikkei selkeesti olleet tulehtuneetkaan niin määräs kuurin. Yskä kyllä lähti 2 viikkoa myöhemmin, mutta lääkkeillä tuskin oli osuutta. Se oli turha kuuri. Nyt lauantaina tulee 6 viikkoa flunssassa, mutta enää ei muuta kuin räkä valuu ja sekin kohtuudella. Jos tämä nyt ois sit tällä kertaa ohi.
 

Yhteistyössä