Onko tällä palstalla vapaita ja _fiksuja_ miehiä?

  • Viestiketjun aloittaja ;)
  • Ensimmäinen viesti
Rane
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Mä en kyllä enää tiedä kuka on Rane ja kuka ei.. :p Mutta mä olen aina myös epäillyt, että raneja on useampi.
Rane on aina Rane. Ei tarvi tekeytyä miksikään. Ja hyvinhän sinä olet tiennyt tähänkin asti. Minä puolestani olen aina epäillyt, että olet - ellet lähes täydellinen - niin fiksu ainakin. Parhaimmillaan kuin taivaan lahja. Joskus hämmästynyt, mutta iloinen.

Mutta nyt lähden minäkin. Moro.
 
Rane
Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:
hymm missäs rane on nyt?
Hei!
Ciao, bella!

Oot kaivannut Ranea. Sepä kertookin sinusta vain hyvää. Mottorietiet kutsuu aina välillä, ei mahda mitään, mutta enpä siis katsonut suotta taas tannekään.

Olitko jo käynyt etsimässä Tammelantoriltakin...?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Keijo 50v:
Täällä olisi yksi ap:n vaatimuksiin sopiva. Riippunee tosin sopiiko ap minun kriteereihini.
Jos oot väärää ikä luokkaa kuitenkin?? :whistle:
Täällähän ollaan asian ytimessä. Keijo ei todellakaan sovi mun kriteereihin, eikä ikä ole ainoa josta tässä tapauksessa kiikastaa.
 
Rane
Alkuperäinen kirjoittaja ekavekara3:
hymm missäs rane on nyt?
Sen verran viä vaan, että jos jos sä jostain syystä (jota toki suuresti epäilen) tarkoititkin tuota Keravan kollia, niin se taitaa nyt olla kovin kiireinen noiden viestiensä kanssa...

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
...että Rane onkin...kirjautuminen tuottaa varmasti toivottua tulosta seuranhaussa, yksitysviestejä varmasti alkaa sataa. :D
 

Yhteistyössä