Onko tämä ihan kauheaa?

  • Viestiketjun aloittaja *huokaus*
  • Ensimmäinen viesti
*huokaus*
Olen ihastunut 17-vuotiaaseen miehenalkuun ja olen itse pian 28v täyttävä kolmen lapsen yh-äiti. Poika on ikäisekseen tosi kypsä ja tunteellinen. Ei mitenkään teinin oloinen. Menen ihan veteläksi kun näen sen pojan!
 
Jos mun poika 16v kuluttua alkaisi deittailla vakavissaan 3:n lapsen yh:tä niin pettyisin kovasti. Mä haluan biologisia jatkeita ja en ole kovin kiinnostunut muiden paitsi läheisten lapsista. Väkisin ei voi lapsiinkaan rakastua. Enkä haluaisi että poika esim. joutuisi elättämään tätä yh:tä. Mutta toi elättäminenhän on vain silloin jos se yh on köyhä tai pienituloinen.

Jostain syystä silti se että jos oma poika ei saisi aikanaan lapsia ja adoptoisi lapsen jonkun naisen kanssa .. Niin se ei olisi paha. :) Se lapsi olisi pieni pelastettu enkeli.

Itse aikanaan seukkasin miehen kanssa joka oli YH ja ei se ollut hyvä juttu.... Sopii ehkä ns. maailmanpelastaja tyyppisille tai en tiedä kelle oikeasti sopii..
 
niin no.. miten sen ottaa. Itsehän olen 16v viettänyt kesän 32v (eronneen) 4 lapsen isän kans.

*muoks vielä* jos nyt omaa kokemusta ajattelen niin se oli ihanaa aikaa ja todella mukava kokemus, mutta pidemmän päälle aivan tuhoon tuomittu ajatus.
 
vieras
sen ikäinen voi toki ollakin kiinnostunut sinusta.voithan olla oikein vetävän näköinen ja mukava ja vaikka mitä. mutta en millään jaksa uskoa,että hän on valmis ottamaan pakettiratkaisuna myös sinun lapsesi,jotka tulevat kaupanpäällisinä suhteeseen :/
 
jokainen valitsee kumppaninsa
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Jos mun poika 16v kuluttua alkaisi deittailla vakavissaan 3:n lapsen yh:tä niin pettyisin kovasti. Mä haluan biologisia jatkeita ja en ole kovin kiinnostunut muiden paitsi läheisten lapsista. Väkisin ei voi lapsiinkaan rakastua. Enkä haluaisi että poika esim. joutuisi elättämään tätä yh:tä. Mutta toi elättäminenhän on vain silloin jos se yh on köyhä tai pienituloinen.

Jostain syystä silti se että jos oma poika ei saisi aikanaan lapsia ja adoptoisi lapsen jonkun naisen kanssa .. Niin se ei olisi paha. :) Se lapsi olisi pieni pelastettu enkeli.

Itse aikanaan seukkasin miehen kanssa joka oli YH ja ei se ollut hyvä juttu.... Sopii ehkä ns. maailmanpelastaja tyyppisille tai enn tiedä kelle oikeasti sopii..
Sehän on poikasi oma valinta kenen kanssa haluaa olla! Saat niellä rauhassa pettymyksesi jos poikasi tosissaan haluaa rakastaa ja elättää köyhää yh:ta.
 
Niinno no melko hurjalta ja kauheelta tuo kuullostaa, 17v poika ja 28v 3 lapsen yh-äippä. Mutta toisaalta jos vaihdettaisiin tilalle tyttö ja mies niin siinä ei olisi läheskään yhtä paljon hurjaa. Mikähän siinä on, että näinpäin tilannetta kauhistellaan enempi.

Voihan siitä jotain tulla, mutta tuskin mitään pysyvää.
 
Niellä tosiaan. Kyllähän mä tukisin poikaani mitä se tekeekin. Tosin 17v on vielä niin lapsi että asuu lähes 100% varmaan kotona ja kotoota ei saa noin vain esim. yöksi häipyä omille teilleen ja valvon myös opiskelua yms. että sujuu.

17v ei ole vielä täysikäinen ja olen vastuussa sen ratkaisuista.
 
Jonna
Mä seurustelin itseäni 12v nuoremman miehen (pojan) kanssa, joka oli kyllä jo täysi-ikäinen silloin, mutta hyvin nuori. Mulla on lapsi ja olen yh. Mua hävetti aivan sairaasti aina mennä sen miehen vanhempien luo kylään.. Mietitytti kokoajan mitä ne musta ajattelee, vaikka olivat mulle ja lapselle hyvin mukavia. Suhde kuihtui ja hyvä niin. Vieläkin pidetään yhteyttä ja tapaillaan joskus "niissä merkeissä".
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ÄitiysLomaIainen:
Niellä tosiaan. Kyllähän mä tukisin poikaani mitä se tekeekin. Tosin 17v on vielä niin lapsi että asuu lähes 100% varmaan kotona ja kotoota ei saa noin vain esim. yöksi häipyä omille teilleen ja valvon myös opiskelua yms. että sujuu.

17v ei ole vielä täysikäinen ja olen vastuussa sen ratkaisuista.
Ei asu tämä 17v kotona enää vaan opiskelija-asuntolassa. Työskentelen samalla koululla missä poika opiskelee ja törmäämme päivittäin.
 

Yhteistyössä