Onko tämä oikeasti äitiysmekko?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 06:46 SonataSelene kirjoitti:
En tiedä ku en oo kokeillu mutta tekstissä ainakin luki että kangas on täysin joustava. ;)
Joustaahan se kuin makkarankuori :x Äitiysmekossaihan on vatsalle tehty "oma osuus" leikkauksella. Ajattelin siis jos joku tietää merkistä onko äitiysmekko tai myydäänkö koko liikkeessä edes äitiysmekkoja?
 
SonataSelene
Mä en ainakaan oo nähny Halosessa ä.vaatteita. luulen että toi on ihan tavallinen mekko joka vaan joustaa niin paljon että voi käyttää ä.mekkona. faktaa ei oo vaan tää on mun veikkaus. :whistle: =)
 
Eli minua on huijattu? Koska otsikossahan lukee selvästi äitiysmekko. Myyjä vielä sanoi, ettei enää pidä mekkoa koska joku voisi luulla hänen sitten olevan raskaana.. (kun keskustelimme sähköpostitse)
 
No en mä nyt tiedä onko tuo huijausta. Ei kaikissa äitiysvaatteissa ole omanlaisiaan leikkauksia, vaan ovat joustavaa kangasta. Tuota tuskin on myyty äitiysvaatteena kaupassa, mutta eikai se estä huutismyyjä nimittämästä vaatetta äitysvaatteeksi.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 07:29 Tianna kirjoitti:
No en mä nyt tiedä onko tuo huijausta. Ei kaikissa äitiysvaatteissa ole omanlaisiaan leikkauksia, vaan ovat joustavaa kangasta. Tuota tuskin on myyty äitiysvaatteena kaupassa, mutta eikai se estä huutismyyjä nimittämästä vaatetta äitysvaatteeksi.
Mutta eivät ne menekään kuin makkarakuori ;) Ja asiasta olisi voinut olla maininta, eikö?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 07:31 vieras kirjoitti:
ja olishan ennen huudon tekemistä voinut kysäistä asiasta, että onko siinä sellaisia leikkauksia B)
Minähän kyselinkin vaikka mitä, kehui vaan. Äitini joka on ompelija oli myös todella hämmästynyt ja sanoi, että tuohan on ihan tavallinen hoikkavatsaisen mekko..<br><br>
 
no musta sen nyt kyllä näkee kuvastakin, että tuo on tavan mekko, joka joustaa.. eli siis sopii kyllä normaalisti hoikalle odottajalle, jolla vaan masulle on mekossa tilaa =) onhan siinä ilmoituksessa annettu mittojakin? =) myy eteenpäin, kysy edelliseltä huutajalta, josko haluaisi ostaa sun vikaostoksen??
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 07:31 tuisku77 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 07:29 Tianna kirjoitti:
No en mä nyt tiedä onko tuo huijausta. Ei kaikissa äitiysvaatteissa ole omanlaisiaan leikkauksia, vaan ovat joustavaa kangasta. Tuota tuskin on myyty äitiysvaatteena kaupassa, mutta eikai se estä huutismyyjä nimittämästä vaatetta äitysvaatteeksi.
Mutta eivät ne menekään kuin makkarakuori ;) Ja asiasta olisi voinut olla maininta, eikö?
Kyllä minunkin mielestä asiasta olisi pitänyt mainita.
 
No mielipiteitä on monia. Minusta tässä on johdettu kuitenkin harhaan.

"Upein äitiysvaate mitä olen nähnyt...mulla loppuu ylistyssanat kesken.:)"

"Täydellinen, tyylikäs, seksikäs äitiysmekko kesäksi. TÄSSÄ!!"

 
Viimeisessä kuvassa tuo halkio, joka paljastaa reiden. Vähän mittoja, eli olka-helma 77cm lyhyimmästä kohtaa ja pisimmästä kohtaa 137cm, vyötärö venyttämättä 80cm ja venytettynä jopa 120cm. Vaikka vyötärön kohta on venytyksessä, se palautuu täysin kuosiinsa, eli tätä mekkoa voi pitää raskauden jälkeenkin. Kuvassa ei näy oikein hyvin tuo, että myös kauluksessa on sellainen rimpsu niin kuin helmassakin.

Jostain syystä mulle ei kyllä noista teksteistä jäänyt yhtään epäselväksi että kyse on tavallisesta mekosta jota voi käyttää äitiysvaatteena. Niinhän monet tekeekin ja silti puhuvat äitiysvaatteista, ja jotkuthan ei tarvitse ikinä oikeita mammavaatteita kun masut on niin pieniä. =)
 
Ikävää että ihan tänne asti toit asian ruodittavaksi, kyllä yksityinen viesti sähköpostilla olisi riittänyt. Kun ostin mekon, olin kuudennella kuulla raskaana ja mekko todella oli pelastus minulle. Ainoa mekko jossa todella näytin hyvältä. Olen ilmoittanut kuvauksessa kaikki mitat, kertonut sinulle vielä sähköpostilla että mekko menee täysin myöten, eli siksi en sitä enää voi pitää, koska minulla on niin paljon mahaa että näytän todella siltä että olisin vieläkin raskaana.
Todella surullista että mekko ei sinulle mahtunut ja että tulet vielä tännekin yksityisiä viestejäni kertomaan, onneksi en ehtinyt lähettää kuvaa itsestäni, olisit varmaan laittanut senkin tänne kaikkien arvosteltavaksi :'(
 
Pix
Mun mielestä tuossa ilmoituksessa ei ollut mitään epäselvää. Tosi kaunis joustokankainen mekko, joka ei ole "oikea" äitiysvaate, mutta kelpaa loistavasti sellaiseksi. Mikä ihme tossa nyt on ongelma, en ymmärrä.

Jos itse ymmärtää ilmoituksen väärin, ei siitä pidä syyttää myyjää.
 
Eihän tossa mitään huijattu ole, herranen aika!!!!
" Mekko on ostettu Haloselta (n. 70?), merkkinä Dass & Co ja mekko on kuin uusi!"
Tuossa kerrottu KAIKKI!!!
Eli ostettu Haloselta ja merkkinä Dass & Co.
Siitä saa jokainen päätellä mitä haluaa. :attn:
"Mekko on täysin joustavaa kangasta, ja siinä on aivan upea leikkaus."
Ei pidä takertua kaikkeen, jos nyt sanotaan, että "Upein äitiysvaate mitä olen nähnyt!"
Olihan tuossa kuitenkin selvästi ostopaikka ja merkki!!
 
Anteeksipyyntöni myyjälle! Tarkoitukseni ei todellakaan ollut tuoda tätä tänne arvosteltavaksi vaan kysyin onko tämä oikeasti äitiysmekko, eikö? Pyydän ketjun siis poistettavaksi, koska tästä mielesi pahoitit! Anteeksi! :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 08:52 tuisku77 kirjoitti:
Anteeksipyyntöni myyjälle! Tarkoitukseni ei todellakaan ollut tuoda tätä tänne arvosteltavaksi vaan kysyin onko tämä oikeasti äitiysmekko, eikö? Pyydän ketjun siis poistettavaksi, koska tästä mielesi pahoitit! Anteeksi! :hug:
niin, että äkkiä lakaiskaa tuiskun moka maton alle :whistle: mä ainakin käsitin heti ilmoituksesta, että toi ei ole "oikea" äitiymekko... :xmas:
 
heheh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 08:56 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 08:52 tuisku77 kirjoitti:
Anteeksipyyntöni myyjälle! Tarkoitukseni ei todellakaan ollut tuoda tätä tänne arvosteltavaksi vaan kysyin onko tämä oikeasti äitiysmekko, eikö? Pyydän ketjun siis poistettavaksi, koska tästä mielesi pahoitit! Anteeksi! :hug:
niin, että äkkiä lakaiskaa tuiskun moka maton alle :whistle: mä ainakin käsitin heti ilmoituksesta, että toi ei ole "oikea" äitiymekko... :xmas:
Eipä olis Tuisku uskonut varmaan, että myyjä täältä bongaa ketjun... :whistle: :LOL:
 
Kyllä sitä näköjään saa ihmisen itkemään vaikka huutiskaupoista, mutta minä olenkin herkkä, vaikka en ole edes raskaana.
Tosi paha mieli tuli, kun yritän aina kertoa asiat niin tarkasti ettei kukaan vaan pety ostamiinsa vaatteisiin. Mutta ehkäpä minäkin joskus opin tämän kaupanteon kovan maailman, enkä itke näin pienistä :(
Palautan rahat tilillesi.
Jos joku haluaa ostaa mekon, niin laittakaa viestiä.
 

Yhteistyössä