Onko tämä oikeasti äitiysmekko?

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 08:59 heheh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 08:56 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 08:52 tuisku77 kirjoitti:
Anteeksipyyntöni myyjälle! Tarkoitukseni ei todellakaan ollut tuoda tätä tänne arvosteltavaksi vaan kysyin onko tämä oikeasti äitiysmekko, eikö? Pyydän ketjun siis poistettavaksi, koska tästä mielesi pahoitit! Anteeksi! :hug:
niin, että äkkiä lakaiskaa tuiskun moka maton alle :whistle: mä ainakin käsitin heti ilmoituksesta, että toi ei ole "oikea" äitiymekko... :xmas:
Eipä olis Tuisku uskonut varmaan, että myyjä täältä bongaa ketjun... :whistle: :LOL:
Antakaa jo olla!!! Eikö asia ole jo ok!!!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:03 tuisku77 kirjoitti:
Laitoin asiasta jo ennempää kyllä myyjälle sähköpostiakin. Mielestäni en ole loukkaavasti kirjoittanut, mutta myyjä otti sen niin. Ostin äitiysmekon, jota en saanut - edelleen.
kai sä nyt tajusit, että toi halinalle ei oo oikeesti se myyjä, kunhan provoilee... :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:01 halinalle kirjoitti:
Kyllä sitä näköjään saa ihmisen itkemään vaikka huutiskaupoista, mutta minä olenkin herkkä, vaikka en ole edes raskaana.
Tosi paha mieli tuli, kun yritän aina kertoa asiat niin tarkasti ettei kukaan vaan pety ostamiinsa vaatteisiin. Mutta ehkäpä minäkin joskus opin tämän kaupanteon kovan maailman, enkä itke näin pienistä :(
Palautan rahat tilillesi.
Jos joku haluaa ostaa mekon, niin laittakaa viestiä.
Vastaa mun sähköpostiin niin voidaan jatkaa keskustelua siellä :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:03 tuisku77 kirjoitti:
Laitoin asiasta jo ennempää kyllä myyjälle sähköpostiakin. Mielestäni en ole loukkaavasti kirjoittanut, mutta myyjä otti sen niin. Ostin äitiysmekon, jota en saanut - edelleen.
No kyllähän sä vähän asiaton olit kun tänne palstalle tulit asiasta vaahtoamaan vaikka olisi ollut reilua hoitaa asia suoraan myyjän kanssa.
 
huoh
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:01 halinalle kirjoitti:
Kyllä sitä näköjään saa ihmisen itkemään vaikka huutiskaupoista, mutta minä olenkin herkkä, vaikka en ole edes raskaana.
Tosi paha mieli tuli, kun yritän aina kertoa asiat niin tarkasti ettei kukaan vaan pety ostamiinsa vaatteisiin. Mutta ehkäpä minäkin joskus opin tämän kaupanteon kovan maailman, enkä itke näin pienistä :(
Palautan rahat tilillesi.
Jos joku haluaa ostaa mekon, niin laittakaa viestiä.
Ruikuti ruikuti.. jessus miten sä jaksat esittää noin tekopyhää... nyt oikein säälittävä tarina kehiin sun ihanasta ja herkästä luonteestasi, että ostaja katsoo sun huijauksen läpi sormien. Jos kerran yrität kertoa asiat aina niin tarkasti, mikset voinut kertoa että kyse on tavallisesta mekosta, joka sopi sinulle raskausaikana. Eihän se nyt tuosta mekosta todellakaan äitiysmekkoa tee!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:04 tuisku77 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:01 halinalle kirjoitti:
Kyllä sitä näköjään saa ihmisen itkemään vaikka huutiskaupoista, mutta minä olenkin herkkä, vaikka en ole edes raskaana.
Tosi paha mieli tuli, kun yritän aina kertoa asiat niin tarkasti ettei kukaan vaan pety ostamiinsa vaatteisiin. Mutta ehkäpä minäkin joskus opin tämän kaupanteon kovan maailman, enkä itke näin pienistä :(
Palautan rahat tilillesi.
Jos joku haluaa ostaa mekon, niin laittakaa viestiä.
Vastaa mun sähköpostiin niin voidaan jatkaa keskustelua siellä :hug:
Voi luoja, menitkö halpaan...
Miksi uskot, että tuo myyjä... :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:05 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:03 tuisku77 kirjoitti:
Laitoin asiasta jo ennempää kyllä myyjälle sähköpostiakin. Mielestäni en ole loukkaavasti kirjoittanut, mutta myyjä otti sen niin. Ostin äitiysmekon, jota en saanut - edelleen.
No kyllähän sä vähän asiaton olit kun tänne palstalle tulit asiasta vaahtoamaan vaikka olisi ollut reilua hoitaa asia suoraan myyjän kanssa.
Anteeksi siitä sitten vielä! En tuntenut vaahtoavani vaan ihan kysyin vaan...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:08 halinalle kirjoitti:
Kyllä se vaan minä olen, mekon myyjä. Mutta laitoin tuiskulle viestiä sähköpostiin ja laitan mekon uudelleen myyntiin ja yritän kirjoittaa asiat sitten vielä selvemmin.
eli tuisku sai ruikuttamalla tahtonsa läpi ja virheostoksensa peruttua..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:08 halinalle kirjoitti:
Kyllä se vaan minä olen, mekon myyjä. Mutta laitoin tuiskulle viestiä sähköpostiin ja laitan mekon uudelleen myyntiin ja yritän kirjoittaa asiat sitten vielä selvemmin.
Kiitos, sähköposti tuli perille =)
 
just
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:05 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:03 tuisku77 kirjoitti:
Laitoin asiasta jo ennempää kyllä myyjälle sähköpostiakin. Mielestäni en ole loukkaavasti kirjoittanut, mutta myyjä otti sen niin. Ostin äitiysmekon, jota en saanut - edelleen.
No kyllähän sä vähän asiaton olit kun tänne palstalle tulit asiasta vaahtoamaan vaikka olisi ollut reilua hoitaa asia suoraan myyjän kanssa.
Mun mielestä oli ihan oikein, jos tulee huijatuksi niin se juttu kyllä kuuluu muillekkin että tietää vastaisuuden varalla. Olisiko tuo mekko lähtenyt tohon hintaan jos olisi myyty tavallisena mekkona - no tuskin. Äitiysvaatteina myytävät tuotteet nostaa hintaa yli puolella. Ja minä en usko tähän myyjän reiluuteen, vaan näen lävitse. Itselle tulee sellainen olo ainakin että alkuperäinen tarkoitus oli vain ja ainoastaan kiskoa! Nyt sitten lässytetään nyyhkytarinoita kun jäi kiinni
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:06 huoh kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:01 halinalle kirjoitti:
Kyllä sitä näköjään saa ihmisen itkemään vaikka huutiskaupoista, mutta minä olenkin herkkä, vaikka en ole edes raskaana.
Tosi paha mieli tuli, kun yritän aina kertoa asiat niin tarkasti ettei kukaan vaan pety ostamiinsa vaatteisiin. Mutta ehkäpä minäkin joskus opin tämän kaupanteon kovan maailman, enkä itke näin pienistä :(
Palautan rahat tilillesi.
Jos joku haluaa ostaa mekon, niin laittakaa viestiä.
Ruikuti ruikuti.. jessus miten sä jaksat esittää noin tekopyhää... nyt oikein säälittävä tarina kehiin sun ihanasta ja herkästä luonteestasi, että ostaja katsoo sun huijauksen läpi sormien. Jos kerran yrität kertoa asiat aina niin tarkasti, mikset voinut kertoa että kyse on tavallisesta mekosta, joka sopi sinulle raskausaikana. Eihän se nyt tuosta mekosta todellakaan äitiysmekkoa tee!
En ole tekopyhä, vaan mulla on tosi herkkä luonne, eikä se ole mitenkään hyvä asia. Eikä tarvitse ostajan pitää mekkoa, en minä niitä rahoja mekosta tarvitse. Luulin vaan että myyn jollekin toiselle raskaana olevalle mekon pelastusmekon, jollainen se oli minulle. Luulin siis tekeväni jotain hyvää ja sainkin haukut, niin se tuntuu aina pahalta.
 
no johan pomppas
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 06:42 tuisku77 kirjoitti:
Päällä ainakin näytti olevan kaikkea muuta :(

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=53384735

Etkö sä voi raskaana ollessa käyttää kun äitiysvaatteita, et siis tavallisia ollenkaan :LOL:
 
kyllä on taas niin tuiskun tapasta kitinää koko ketju! :headwall: kyllähän tuosta ilmoituksesta saa selvän käsityksen, että se on joustavaa kangasta ja siksi soveltuu äitiysmekoksi. tyhmä pittää olla jos siitä alkaa vielä vääntämään, ettei se äitiysmekko ole.
käytä tuisku seuraavan kerran niitä omia aivoja kun huutiksessa pyörit. :hug:
 
eikö mun ehdotusta huomaa kukaan :D eli siis olkaa nyt jompikumpi ostaja tai myyjä yhteydessä siihen toiseksi suurimman huudon tekijään, kun siitä näytti olevan muitakin kiinnostuneita :D ei asioista nyt kannata tehdä vaikeampia kuin ne onkaan :D hän voisi hyvin maksaa siitä huutamansa hinnan vieläkin :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:13 vieras kirjoitti:
kyllä on taas niin tuiskun tapasta kitinää koko ketju! :headwall: kyllähän tuosta ilmoituksesta saa selvän käsityksen, että se on joustavaa kangasta ja siksi soveltuu äitiysmekoksi. tyhmä pittää olla jos siitä alkaa vielä vääntämään, ettei se äitiysmekko ole.
käytä tuisku seuraavan kerran niitä omia aivoja kun huutiksessa pyörit. :hug:
aivoja? mitkä ne on, olisko sulla lainata?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:17 tuisku77 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:13 vieras kirjoitti:
kyllä on taas niin tuiskun tapasta kitinää koko ketju! :headwall: kyllähän tuosta ilmoituksesta saa selvän käsityksen, että se on joustavaa kangasta ja siksi soveltuu äitiysmekoksi. tyhmä pittää olla jos siitä alkaa vielä vääntämään, ettei se äitiysmekko ole.
käytä tuisku seuraavan kerran niitä omia aivoja kun huutiksessa pyörit. :hug:
aivoja? mitkä ne on, olisko sulla lainata?
Kyllä mulla ois, mutta mistä saatas sulle :whistle: omia en lainaa, pian sortuisit niillä ostamaan strechmekon äitiysmekkona. :xmas:
 
siis
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:13 no johan pomppas kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 06:42 tuisku77 kirjoitti:
Päällä ainakin näytti olevan kaikkea muuta :(

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=53384735

Etkö sä voi raskaana ollessa käyttää kun äitiysvaatteita, et siis tavallisia ollenkaan :LOL:
tätä mäkin ihmettelen, olen itse viikolla 30 raskaana ja kyllä mä ainaski käytän myös tavisvaatteita, jotka vaan näyttää päällä hyvältä. Ei kaikissa tarvii lukee "mama" jotta sitä voi raskaana ollessa käyttää??? :eek:
 
kyllä tuo minullekkin olisi kelvannut äitiysmekkona. olin niin onnellinen ja ylpeä masustani, että olisin mielelläni pukenutkin sen juuri tuollaiseen makkaran kuoreen, jotta kaikki olisivat nähneet mahani! =) paljon käytinkin juuri tuollaisia mekkoja ja paitoja jotka olivat joustokangasta, jotta masu erottu.
itse en tykännyt itseäni mihinkään kaapuihin pukea, siksi että olin raskaana, en tykkää kaavuista ilman vauvamasuakaan, niin saati raskaana, kun voi ylpeänä masua esitellä. ;)
tuisku jos kaapua etsit tai telttaa niin isojen naisten osastoiltakin löytyy varmaan hyviä vaatteita, jotka eivät masua selvästi paljasta jos paljastavat ollenkaan.
"teltat" eivät kyllä ole mielestäni kauniita päällä, mutta kyllähän te jotku niistäkin tykkäätte, eikä siinä mitään pahaa ole.
=)
suosittelen tuisku sinulle näitä isojen naisten osastoja, sieltä tätinikin kokoa xxl ostaa vaatteita ja masu ei erotu. :hug:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:13 no johan pomppas kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 06:42 tuisku77 kirjoitti:
Päällä ainakin näytti olevan kaikkea muuta :(

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=53384735

Etkö sä voi raskaana ollessa käyttää kun äitiysvaatteita, et siis tavallisia ollenkaan :LOL:
Ja mitäs hauskaa tässä oli? Itse olen tosi hoikka 54kg oli lähtöpaino ja nin kymmenen kiloa tuli raskausaikana, mutten tosiaankaan voinut pitää muita kuin äitiysvaatteita. Vai olisko pitänyt miehen vaatteisiin uppoutua ja ihmetellä kun hihat roikkuvat polvisa jne.???
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 09:37 vilma kirjoitti:
kyllä tuo minullekkin olisi kelvannut äitiysmekkona. olin niin onnellinen ja ylpeä masustani, että olisin mielelläni pukenutkin sen juuri tuollaiseen makkaran kuoreen, jotta kaikki olisivat nähneet mahani! =) paljon käytinkin juuri tuollaisia mekkoja ja paitoja jotka olivat joustokangasta, jotta masu erottu.
itse en tykännyt itseäni mihinkään kaapuihin pukea, siksi että olin raskaana, en tykkää kaavuista ilman vauvamasuakaan, niin saati raskaana, kun voi ylpeänä masua esitellä. ;)
tuisku jos kaapua etsit tai telttaa niin isojen naisten osastoiltakin löytyy varmaan hyviä vaatteita, jotka eivät masua selvästi paljasta jos paljastavat ollenkaan.
"teltat" eivät kyllä ole mielestäni kauniita päällä, mutta kyllähän te jotku niistäkin tykkäätte, eikä siinä mitään pahaa ole.
=)
suosittelen tuisku sinulle näitä isojen naisten osastoja, sieltä tätinikin kokoa xxl ostaa vaatteita ja masu ei erotu. :hug:
Tämä viesti oli aika selkeää piilovattuilua. Mistä kummasta saat käsityksen että Tuisku haluaa kaapuihin pukeutua? Itse käytin koko raskausajan todella vartalonmyötäisiä vaatteita, niinkuin muutenkin, joten pakkohan niiden oli äitiysvaatteita olla etteivät ne nousseet helmasta liian ylös ja muotoutuneet päällä väärin. Taidat itse olla sitten niin lihava muualtakin ettei sulla sitä ongelmaa ollut. Itse kun olen pientä kokoa niin normaalit vaatteethan on kauttaaltaan niin pieniä ettei vatsa sinne alle olisi mahtunut ilman, että vaate olisi istunut rumasti. <br><br>
 

Yhteistyössä