Onko tämä suomen kieli niin vaikeaa...

  • Viestiketjun aloittaja Marilii
  • Ensimmäinen viesti
Mä ainakin usein täällä kirjoittelen niin, että imetän samalla ja yritän yhdellä kädellä naputella tekstiä. Samalla poika potkii välillä näppistä. Silloin jää helposti välimerkit ja isot kirjaimet pois tai muuten lauseista tulee kummia, kun ajatukset pääsee välillä lapsen takia katkeilemaan.
 
palma
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Voit varmaan arvata ei sitä minun tarvitse tänne kertoa.
Mulleko vastasit? No älä kerro sitten. Kysyin oikeastaan koska halusin vain leuhkia omalla laudaturillani:LOL: Vain viisi prosenttia saman vuoden kokelaista pystyi samaan, joten tässä sitä nyt kikkaillaan niin maan perusteellisesti kun kerran on varaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
Mä ainakin usein täällä kirjoittelen niin, että imetän samalla ja yritän yhdellä kädellä naputella tekstiä. Samalla poika potkii välillä näppistä. Silloin jää helposti välimerkit ja isot kirjaimet pois tai muuten lauseista tulee kummia, kun ajatukset pääsee välillä lapsen takia katkeilemaan.
Ei tollaseen voi vedota jos vaan osaa suomen kieltä :whistle: :D
 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
Mä ainakin usein täällä kirjoittelen niin, että imetän samalla ja yritän yhdellä kädellä naputella tekstiä. Samalla poika potkii välillä näppistä. Silloin jää helposti välimerkit ja isot kirjaimet pois tai muuten lauseista tulee kummia, kun ajatukset pääsee välillä lapsen takia katkeilemaan.
Ja tämäkö on sitä akkojen kohkaamaa läheisyyden antamista lapselle imetyksen aikana. Ei voi olla erossa sitäkään hetkeä näppiksestä ja koneesta. Siis ihan paskapuhetta teidän juttunne ovat suurimmaksi osaksi.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Kuten jo sanoin; ei iltaani pilaa teidän heikkolahjaisten jutut, eivätkä ne saa mua itkemään.
Aivan, mä teen nyt juurikin näin, että just joo lähden tästä nukkumaan, enkä sano voi hyvää päivää, vaan hyvää yötä ja jätän sinut tänne kaltaistesi seuraan :wave:
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja palma:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Voit varmaan arvata ei sitä minun tarvitse tänne kertoa.
Mulleko vastasit? No älä kerro sitten. Kysyin oikeastaan koska halusin vain leuhkia omalla laudaturillani:LOL: Vain viisi prosenttia saman vuoden kokelaista pystyi samaan, joten tässä sitä nyt kikkaillaan niin maan perusteellisesti kun kerran on varaa.
Näin teemme ;). "Voit varmaan arvata, eikä minun tarvitse sitä tänne kirjoittaa."

 
märilyy
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Kuten jo sanoin; ei iltaani pilaa teidän heikkolahjaisten jutut, eivätkä ne saa mua itkemään.
tämä heikosti lahjainen olisi voinut ojentaa nenäliinan. :x
Hän on heikkolahjainen ja ahdasmielinen sekä jostakin syystä raivokas; olisiko mies jättänyt tulematta kotiin. :whistle:

 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja Meade:
Mä ainakin usein täällä kirjoittelen niin, että imetän samalla ja yritän yhdellä kädellä naputella tekstiä. Samalla poika potkii välillä näppistä. Silloin jää helposti välimerkit ja isot kirjaimet pois tai muuten lauseista tulee kummia, kun ajatukset pääsee välillä lapsen takia katkeilemaan.
Oikein teet. Kiitos sinulle! :flower:

 
Alkuperäinen kirjoittaja märilyy:
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Kuten jo sanoin; ei iltaani pilaa teidän heikkolahjaisten jutut, eivätkä ne saa mua itkemään.
tämä heikosti lahjainen olisi voinut ojentaa nenäliinan. :x
Hän on heikkolahjainen ja ahdasmielinen sekä jostakin syystä raivokas; olisiko mies jättänyt tulematta kotiin. :whistle:
ei, kyllä heikosti lahjaisen mies on kotona. Ei ole valveilla vaan enään
vaan hengittää raskasta ilmaa kuuluvasti |O
 
:D
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Btw...kirjoitin ylimääräisenä venäjän ja siitäkin tuli laudatur että napsahti. Monikaan ei voi sillä brassailla, että osaa venäjää.
Todennäköisesti osaat venäjää erittäin heikosti. Kokeilepa kirjoittaa suomeksi. :whistle:

 
Marilii
On tää kummallista, tämä suomalainen kateus. Jos joku osaa asiat paremmin kuin itse ja vielä hankkii sillä rahaa, niin ei vaan voi olla iloinen asiasta. Ilkeillä pitää.
 
Samara
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
On tää kummallista, tämä suomalainen kateus. Jos joku osaa asiat paremmin kuin itse ja vielä hankkii sillä rahaa, niin ei vaan voi olla iloinen asiasta. Ilkeillä pitää.
Ehkä voisit kokeilla terapiaa. Sinullahan on vain asennevamma.

 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
On tää kummallista, tämä suomalainen kateus. Jos joku osaa asiat paremmin kuin itse ja vielä hankkii sillä rahaa, niin ei vaan voi olla iloinen asiasta. Ilkeillä pitää.
Jos haluaa prassailla niin voi tehdä sen sitten kunnolla ja näyttää niitä taitoja. Mieluummin karehtii jotain konkreettista kuin pelkkiä suuria puheita. Suuret puheet, pienet teot.
 

Yhteistyössä