onko teidän lapset tehty

Olen itse 34v, mies 37v. Meillä on 5v, 4v ja 1v lapset ja nuorimmaisen syntymän jälkeen ajattelin jonkin aikaa, että tässä nämä nyt sitten ovat. Mutta toisaalta nyt vasta kolmannen myötä olen ihan oikeasti oppinut nauttimaan lapsista ja äitiydestä, ja surenkin, että kohta meidän pienet eivät enää ole pieniä. On alkanutkin tuntumaan, että haluaisin vielä yhden pienokaisen. Tällä hetkellä olen antanut itselleni pari vuotta aikaa pähkäillä asian kanssa, mieli kun muuttuu päivittäin. Mies kyllä suostuisi neljänteen lapseen.
:flower:
 
Meillä on lapsiluku täynnä. Minä olen 38 ja mies 39v. Lapsia meillä on seitsemän, vanhin on 17v ja nuorin 2½ v. Kolme tyttöä ja neljä poikaa. Täysin samanmoinen kokoonpano kuin miehen sisarusparvi on. Oikeastaan ensin ajateltiin vaan kahta lasta, mutta kun saatiin ensimmäinen, niin se oli sitten menoa. Johonkin oli pakko laittaa raja, niin meillä se oli 7, koska se on täydellisyyden luku. Onhan vauvat ihania, mutta jos odottelis tässä jonkun vuoden vaan niitä lapsenlapsia sitten seuraavaksi. :heart:
 
Mistä näin vanha ketju tänne on tullut?? Alotettu vuonna 2005 :attn:

No joo mut kuitenkin..Mulla kaksi poikaa, vanhempi pian 4v, nuorempi 1,5v. Välillä tuntuu siltä että haluisin kolmannen, mutta väliin pelkkä ajatuskin kauhistuttaa! Kai sitä voi vielä hetken miettiä..ikää on 31, kohta 32v ;)
 
Meillä lapsiluku on nyt täysi. Oon 38-vuotias ja minulla on 6 lasta, mieheni 40v ja hänellä 5. Yhteisiä noista lapsista on 3, 2-vuotias ja 1kk:n ikäiset kaksoset. Yhteensä meidän taloudessa asuu lapsia siis 8 joista 5 tyttöä ja 3 poikaa. Seuraavat lapset tulevat meille ovasta ja omin jaloin jos on tullakseen ja mielellään vain lyhyt aikaisille vierailuille :)
 

Yhteistyössä