Onko teidän lapset työntäny jotain nenään?

  • Viestiketjun aloittaja minä
  • Ensimmäinen viesti
minä
Poika päätti äsken työntää kuulapyssyn kuulan ja sitten tuli sanomaan että se on tuolla syvällä nyt, ja hetkenpäästä sano että tuli jo pois mutta en löydä sitä kuulaa mistään. Varmaan lähettävä varmistamaan että onko siellä mitään. Mitenhän ne sitten sitä ottaa tai kattoo onko siellä mitään.
 
joo on.kuopus tunki nakkia nenään 2 vuotiaana :saint: tuli vaan sanomaan että se meni nenään :| näin sen nakin palasen siellä nenässä mutta hiivatillako sitä sieltä pois sai...lekuriin ja siellä imivät sen sitten.Lääkäri sanoi että eihän me enään laiteta sinne nenään mitään,poika tuumasi vakavana että ei :D
 
miukuliina
pikku veli tunki pienenä lyijykynän pätkän. siis sellasen, mikä on niin lyhyeksi teroitettu, ku ikinä hampaita apuna käyttäen vielä pystyy terottimessa pyörittämään. sitä kun vanhemmat yritti pois onkia pinseteillä, niin syvemmälle vaan meni ja lääkärireissuhan siitä tuli.
 
me ollaan kuopuksen kanssa käyty pippuri poistattamassa polilla :D Kyllä se tuntuu sormellakin jos siellä on jotain. meillä se pippuri oli niin syvällä, et se tuntui tossa silmän alla, nenän vieressä. Ei tullut niistämällä pois. imulla/ronkkimalla saivat sen lopulta pois!
 
kukkis
mie tungin paljon nuorempana jäisen puolukan, enkä ikinä äiskälle kertonu..sisko sitten ihmetteli kun kerroin tapahtuneesta,ja huvittuneena halus kurkkia mun nenään:D. ei saatu pois,mut ilmeisesti ajan kanssa sulanut pois:p
 
minä
Piru kun ei tiedä onko siellä vai ei, mitään ei ainakaan näy mutta kai se niin syvälle voi mennä ettei sinne sitte nää. Tuo kun saattaa valehdella kun ei noista lääkäreistä liiemmin pidä. Mistään kun sitä ei löydy.
 
mie
Voi ei noita nenään työntämisiä!
Kuulin vastikään jutun että lapsi oli työntäny legoukkelin pään nenään (sellasen pienen keltasen siis). Ei saanut sitä pois eikä uskaltanu kertoa kellekkään kun se ei ollu edes oma vaan naapurin. Lopulta nenä tietysti turpos, ja kävi niin että se legopää piti leikata nenästä pois kun ei sitä enää muuten saanu. Varmaan muistaa tämäkin tapaus että nenään EI laiteta mitään.

Paina lapsen toinen sierain kiinni ja käske tuhauttaa toisella, eiköhän sen huomaa jos siellä on vielä jotain. Siis jos lapsi jo hallitsee tälläsen pikku toimen. Kannattaa ehkä ensin harjotella sillä tukkeutumattomalla sieraimella jos tietää kumpi se on...
 
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Piru kun ei tiedä onko siellä vai ei, mitään ei ainakaan näy mutta kai se niin syvälle voi mennä ettei sinne sitte nää. Tuo kun saattaa valehdella kun ei noista lääkäreistä liiemmin pidä. Mistään kun sitä ei löydy.
kokeile painella nenän molemmilta puolilta, silmän alta. Kyllä luulisi tuntuvan, mutta soita vaikka päivystykseen ja kysäse :)
 
Meillä tyttö työnsi helmen nenään hiukka vajaa 3 vuotiaana.

Lääkärireissu siitä sit tuli, oli syvällä. Lääkäri sitä ronkki ja kaivo, tosi hankalaa se oli saada pois. Kolmannella työkalulla ja puudutusaineen jälkeen helmi sit irtos, seuraava askel ois ollu se että helmi ois poistettu lastenosastolla nukutuksessa.

Sen jälkeen ei oo tytön tehny mieli tunkee nenään mitään.. sen verran rankka reissu oli tuo.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Piru kun ei tiedä onko siellä vai ei, mitään ei ainakaan näy mutta kai se niin syvälle voi mennä ettei sinne sitte nää. Tuo kun saattaa valehdella kun ei noista lääkäreistä liiemmin pidä. Mistään kun sitä ei löydy.
kokeile painella nenän molemmilta puolilta, silmän alta. Kyllä luulisi tuntuvan, mutta soita vaikka päivystykseen ja kysäse :)
Painelin kyllä ja pyysin niistämään ulos päin mutta ei siellä mitään tunnu eikä tule mitään. Ihmettelen vaan kun sitä kuulaa ei ole missään. Piru kun jouduttais kyytiä soittelemaan kun ei ole itellä autoo niin ei kiinnostais turhaan lähtee. Ei oikeen luottais tuo pojan sanaankaan kun on niin lääkäri kammoinen että saattaa hyvinkin valehdella.
 
-Jonttu-
Joo sisko laittoi pallon mallisen pelikuulan pienenä nenäänsä. Halusi säikäyttää äidin, että kato, tulee verta nenästä! Vaan työnsikin vahingossa punaisen kuulan vähän turhankin syvälle :p
 
lissu
mä työnsin pienenä muovihelmen nenään. Lääkärille piti mennä ku ei kotikonstein saatu pois. Taitaa melkeen jokainen lapsi työntää erinäisiä objekteja nenäänsä siinä kokeiluvimmassaan :D
 
Mulla siskon poika joka on jo 13v tunki mangneetin nenään tai siis kaks kun oli muka nenä läväri ja ne magneetit oli olleet niin voimakkaita että oli ottanu ruston läpikkin ja kas kummaa olikin luiskahtanu sitten tarpeeksi syvälle tuonne kärsään ettei niitä saatu ku lääkärissä pois lääkärin kovalla aherruksella, pöljä poika oli vielä koulun pihalla kokeillu että jääkö nenä pyörään kiinni :headwall: :LOL:

Oli ollut eka ne magneetit korvalehdessä mutta ssanut sitten semmosen älyväläyksen että laittaa nenään että on muka nenä läväri :headwall:
 
Nuorempi poika ei ole vielä tuota harrastanut, mut vanhempi oli jotain parivuotias kun teki Kindermunan päällispaperista (tai osasta siitä) pallon ja tunki nenäänsä. Sen sain pois kotona pinseteillä. Vime vappuna huitoi kamalasti vappuhuiskalla ja sitä irtoili paperinpalasia. Oli niistä sitten tehnyt pienen pallon ja tunkenut sen nenäänsä. Se käytiin poistamassa lääkärissä, kun oli tosi syvällä. En sitä nähnyt enkä tuntenut, mutta lääkäri sen kovalla työllä löysi ja sai pois.
 

Yhteistyössä