Onko teidän mielestänne outoa...?

  • Viestiketjun aloittaja Hammi
  • Ensimmäinen viesti
Tiedän sinusta melkein kaiken
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.05.2007 klo 22:55 PetoRakastiSinua kirjoitti:
oudompaa musta on kolmikymppisenä juhlia synttäreitä niin että ihan kutsut lähetetään :/
Näin minäkin ajattelen.
Mutta, jos kuitenkin synttäreitä vietetään ja sinne mennään, niin ilman lahjaa on tosi noloa!
 
NuoriAikuinen
Kyllä mä ainakin vien aina synttärisankarille vaikka edes jotain pientä, oli sankari sitten minkä ikäinen tahansa.. ja varsinkin jos oli oikein kutsulliset synttärit kuten ymmärsin?
 
Pyrystiina
Minä vien yleensä silloinkin, kun kyseessä on tavallinen kyläreissu. Jos on juhlat toki jonkun lahjan hankin tai sitten ne kukat. Jos mies menee yksin niin silloin täytyy hänet ohjeistaa, muuten saattaa kyllä muistaminen jäädä.

Onnea! :flower:
 
Tuttu tapaus: (nuori) isä tuo pesueen valmiiseen pöytään miettimättä, mikä tilaisuus on kyseessä :) . Mielenkiinnosta kysyn, onko tällä perheellä tapa kahvittaa vieraita kunnon eväillä oli sitten arki tai juhla (meillä eräs perhe laittaa pöydän joka kerta kun kyläillään koreeks :p ja ovat toisaalta kyläillessä tottuneet samaan ihmettelemättä asiaa)? Juhlivatko itse aikuisten synttäreitä lahjoineen päivineen? Kiva, kun sait kortin, niin lapset ees tajus et on synttärit kyseessä.
 
No en minäkään tuollaisesta mitään elämää suurempaa juttua tekis.

Meillä voi syödä pöydästä vieraat sen verran kun haluaa (jos ei riitä, niin sitten käydään vaikka kaupasta lisää), ei tarvitse ostaa osuttaan lahjalla.

Minua ei haittaa jos en saa lahjaa, itse vien lahjan, mutta en myöskään vie sitä sen takia, että saan sitten omana päivänäni jotain.

Ja minä nauttisin enemmän siitä lahjasta, että lapsi on tehnyt kortin, kuin se ilmeisesti pakko-ostettu mikälievempain, jonka olisit saanut jos lahjaa olisi tuotu..

:whistle:
 

Yhteistyössä