Onko teillä karkkipäivä? Mitä karkkeja teillä silloin yleensä on?

Ei ole varsinaista tiettyä karkkipäivää, eikä joka viikko. Kun on, niin lapset saavat valita herkut, ja ottavat sellaisen pienen muumi(Niisku-Neiti) karkkiaskin, Muumitikkarin tai pienen lakritsapatukan. Yhden noista siis. Lapset 2v ja 3v.
 
On karkkipäivä. Yleensä perinteisesti lauantaisin :)
Lapsia on kaksi: lähes 5-vuotias ja lähes 2-vuotias. Tänään kuittaan karkkipäivän parilla keksillä sekä itse tekemilläni popcorneilla. Joskus vanhempi lapsi saa itse valita karkkinsa. Etenkin silloin, kun lapsukaiset ovat isänsä kanssa ostoksilla :whistle:
 
Meillä on karkkipäivä lauantaisin.
Joko lapset ostaa irtokarkkeja tai sitten pussit, se vähän riippuu... Joskus esim. karkkilaatikko ja joku suklaapatukka. Taikka sitten ostetaan joku haribon karkkiloota ja siitä syö kaikki.
Mutta todella usein meillä karkkipäivä korvataan sillä että me leivotaan jotain hyvää tai sitten syödään jäätelöä ja poppareita ja vuokrataan leffa =)
Lapset siis 14v, 11v, 9v, 6v ja 4v.
 
4 paaperoa
on joo, perjantaisin. Lapset saavat jakaa jonkun isomman pussin tai pari pienempää ja tarkkaan laskevat että menee tasan :) Smartisseja meille ei enää tule, juuri kaivettiin TAAS 2 vuotiaan nenästä sellaista, viimeksi laittoi pari viikkoa sitten...

T. 4 paaperoa sieltä teiltä päin :)
 
meil
Meil oli tänään isot ässämix ja aarrearkku pussit mistä jaettiin kaikille. (olivat plussa tarjouksessa). Yleensä mä valitten mitä tuuaan tai sit kysyn muksuilta. Monesti pyytävät marianne rakeita tai sit pihlaja karkkeja tai vaahtiksia.
 

Yhteistyössä