Onko teillä koskaan sellaista oloa,

että voi hyvää päivää tätä asuntoa? :eek:

Meillä jäi siivouspäivä huomiseksi ja täällä on oikeesti lumilapiolle töitä. Likaista ei toki ole, mutta sekaista on. Voi huokaus, mikä homma onkaan järkätä taas aamusta. :eek: :snotty:
 
arvaa miksi meillä on verhot kiinni 24/7 ollut tän viikon ?
ettei näkis niitä pölypallosia ilmassa ja tasoilla.

Ja kyllä, mä kuitenkin - omasta mielestä - siivoan usein ja paljon..mut huomenna tosiaan sekin isompana savottana edessä.
 
Melkein joka päivä. Ollaan oltu aina tosi laiskoja siivoamaan, mutta pakko oli tsempata kun tyttö tuli. Se löysi jokaikisen murusen ja pölypalleron lattialta ja tunki tietysti heti suuhunsa. Nyt tyttö on vajaa 2v. ja tajuton pyörremyrsky, eikä siivousopetus ole vielä oikein ottanut onnistuakseen ;). Välillä stressaa ihan täysillä, että olen siivonnut nyt vuoden sisään varmasti enemmän kuin koko elinaikanani ennen, mutta silti tämä kämppä on ihan räjähtänyt. Tänään just siivoiltiin, mutta ei saatu vielä mihinkään tiptop kuntoon, huomenna pitäisi imuroida yms.
 
miltei joka päivä tuntuu tuolta, iltaisin aina siivoan lapsen levittämät tavarat yms. mutta aamulla ei mee kun kaks minuuttia niin tuo täystuho on saanut taas ihan kamalan sotkun aikaan. tuntuu aika turhalta siivota :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja mimonmami:
Aina... Tosin tänään Sillä siistiä katsellessa tuli hieman parempi mieli :)
Juu se on kyllä totta. :D Yleensä minä riehun aamulla koko kodin järjestykseen ja sitten sama homma taas illalla niin koti pysyy ojennuksessa, tänään vaan oli tosi väsy olo. :/
 
EI IKINÄ! Meillä on aina suht siistiä, pyyhin pöytiä ja laittelen pitkin päivää tavaroita paikoilleen, illalla aina siivotaan lelut pois ennen nukkumaan menoa. Isomman siivouksen teen ehkä kerran kahdessa viikossa.
Mut joo, meitä on vain kaksi, joten tietty on helpompaa ku jos olis monta lasta...
 
.
Nämä syksyt on aivan kauheita. Kauheaa aikaa kertakaikkiaan. Kaikki vanhempienillat, keskusteluajat, lääkärit, terapiat, harrastukset, koulutukset, palaverit jne. jne. Missä hiivatin välissä enää ehtii ja jaksaa siivota kunnolla.
 
teiniäiti
Joka ikinen päivä minä imuroin pesen lattiat pyyhin pölyt... mutta silti on aina kaikki levällään varsinkin makuhuone jossa vaatteet sijaitsee. PYYKKÄYS ON HIRVEÄÄ pienen lapsen kanssa joka ei halua muuta ku istua sylissä :S
 

Yhteistyössä