Onko teillä koskaan syyttä suotta alakuloinen olo?

Minnuu tuas huokailuttaa ja harmittaa, vaikka ei ole mittään painavaa syytä. Ihan saamatonkin olo - no, se nyt syystäkin - mutta ei kai saamattomuus aina niin vaarallista ole?

Josko pinouvuttais kaikki alakuloiset leidit ja herratkin tähän saman ketjun alle pitämään sadetta ja voivoteltais yhteen ääneen kaikkea aivan turhaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rima Riina:
alakuloisuuden alakuloisuus täällä :D pistin just puuha peten pyörimään.
Ti-Ti-Nalle tuossa aamutuimaan katsottiin tyttösen kanssa.

Nii. Sekkii vielä. Muistan, kun vielä vähän aikaa sitten komensin miehelleni, että viepi miut suoraan saunan taakse jos ikuna ostan meille Ti-Ti-Nallen DVD:tä :snotty: Miusta ne vaan oli jotenkin pelottavia. Ja mitä vielä, nyt hoilataan typykän kanssa kuorossa Riitan tahtiin :D
 
ON. Ja ihan yks kaks voi tulla, hiukaan on rassaavaa parisuhteelle mut onneks tajutaan toistemme luonteet aika hyvin eikä oteta itteemme.
Saamaton olo on muuten ihan kaamee.. sillon jos on alakulonen niin sit jos viel iskee kaamee saamattomuus olo siihen päälle nii avot!
Mut hei, ei hyviä päiviä ilman paskoja :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Juures Suikale:
Alkuperäinen kirjoittaja Rima Riina:
alakuloisuuden alakuloisuus täällä :D pistin just puuha peten pyörimään.
Ti-Ti-Nalle tuossa aamutuimaan katsottiin tyttösen kanssa.

Nii. Sekkii vielä. Muistan, kun vielä vähän aikaa sitten komensin miehelleni, että viepi miut suoraan saunan taakse jos ikuna ostan meille Ti-Ti-Nallen DVD:tä :snotty: Miusta ne vaan oli jotenkin pelottavia. Ja mitä vielä, nyt hoilataan typykän kanssa kuorossa Riitan tahtiin :D
mulla nousee niskakarvat pystyyn jos näenkin teletapin.. onneksi kasvaneet pojat siitä vähän yli jo (piilottelee videoita kaapissa ;) )
 
Alkuperäinen kirjoittaja sativa:
ON. Ja ihan yks kaks voi tulla, hiukaan on rassaavaa parisuhteelle mut onneks tajutaan toistemme luonteet aika hyvin eikä oteta itteemme.
Saamaton olo on muuten ihan kaamee.. sillon jos on alakulonen niin sit jos viel iskee kaamee saamattomuus olo siihen päälle nii avot!
Mut hei, ei hyviä päiviä ilman paskoja :D
Näin se kyllä on. Hyviä päiviä onkin ollut vaikka millä mitalla, joten joutaahan tässä olemaan yhen päivän naama väärällään =)

Ja joo, tämä saamaton olo on ihan pyllystä :/ Ja sen sijaan, että tekisi asialle jotain, lietsoo vuan itteensä vielä saamattomampaan olotillaan :kieh:
 
hei
Täällä yks alakuloinen liittyy kahvikupin kera seuraanne. Vaiks meillä onneks tuo aurinko yrittää jo pilven raosta arasti kurkistaa,niin sekös mua sit vielä enemmän ärsyttää ku ikkunat näyttää niin julmetun likaisilta!!!!!
 
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Täällä yks alakuloinen liittyy kahvikupin kera seuraanne. Vaiks meillä onneks tuo aurinko yrittää jo pilven raosta arasti kurkistaa,niin sekös mua sit vielä enemmän ärsyttää ku ikkunat näyttää niin julmetun likaisilta!!!!!
onneksi voi vetää verhot eteen, ei vaineskaan, olin niin asennoitunu ulkoiluun saa nähdä jos tuo keltainen valoilmiö tänne illemmalla ilmaantuu
 
hei
Alkuperäinen kirjoittaja Rima Riina:
Alkuperäinen kirjoittaja hei:
Täällä yks alakuloinen liittyy kahvikupin kera seuraanne. Vaiks meillä onneks tuo aurinko yrittää jo pilven raosta arasti kurkistaa,niin sekös mua sit vielä enemmän ärsyttää ku ikkunat näyttää niin julmetun likaisilta!!!!!
onneksi voi vetää verhot eteen, ei vaineskaan, olin niin asennoitunu ulkoiluun saa nähdä jos tuo keltainen valoilmiö tänne illemmalla ilmaantuu
No, ei kai tässä auta muu kuin lähteä pesemään nuo ikkunat ulkoa päin. Taidan jättää välistä pesemisen väliin kokonaan!!! EI jaksa sentään kaikkea tehdä. :)
 

Yhteistyössä