onko teillä miehet heränneet vauvan kanssa yöllä?

  • Viestiketjun aloittaja tuutikki
  • Ensimmäinen viesti
minäÄiti
Ei. Mies nousee aamulla viiden aikaan töihin joten enempi hän unta tarvii mä nukun sit vloppuna.
Ja jos isompian lasten takia pitää nousta niin eka minun pitää mies herättää ku nukkuu ku tukki.
 
Ei oo.
Esikoisen vauva-aikana mies teki pelkkää yövuoroo, joten oli enimmäkseen yöt pois. Sit kun oli yöllä kotona niin ei se herännyt vaik norsulauma ois laukannut talon yli.

Kuopuksen aikana mies oli kolmivuorotyössä, joten oli välillä pois ja välillä nukkui ( jälleen ) niin sikeesti.
Kun mä en oikein nähnyt mitään syytä siihen et herättyäni vauvan itkuun, herätän sen toisen enkä kumminkaan saa itsekään heti unta. Sit valvotaan kaikki....
 
Meidän vauva syö vaan pulloa ja mies taitaa heräillä enemmän kuin minä, kun herää helpommin. Vauvan pinnis kiinni meidän sängyssä ja mä en herää ennenku vauva huutaa kunnolla :ashamed: mies herää helpommin ja usein sitten syöttääkin vauvan kun ei jaksa nykiä mua hereille :ashamed:
Alkuaikoina kun mies oli isyys- ja muilla lomilla, niin vuoroteltiin niin et toinen sai nukkua jokatoisen yön kokonaan. Sillon vielä mäkin heräsin sentään kitinään.. nyt on tainnu väsymys saada yliotteen :ashamed:
 

Yhteistyössä