Onko teillä ollut koskaan ikävä raskausmahaa?

minnee
Juu, ikävöin. Sitä tietynlaista läheisyyttä, mitä oli pikkuisen kanssa, kun se oli vielä kohdussa. Mun mahani ei ollut iso edes silloin, kun olin viimeisilläni, eikä erityisen raskas kantaakaan. Ja oli viimeisilläni keskellä talvea, kesällä olisi varmasti ollut ihan eri oltavat. Joten kyllä sitä välillä on ikävä. <3
 
natusan
[QUOTE="haha";29906847]Noo, mä en ennen omaa raskautta ollut katsonut kenenkään masua. Enkä tykännyt omastakaan, vaikka oli ihan mini ja kilojakin tuli vain 5. Ei turvotusta tai mitään. Jotenkin... Urgh. Musta raskaana oleva nainen ei ole se kaunein. :D Mä en osannut puketua raskaana, jotenkin kuvittelin että se on helppoa, mutta ehei... Kaikki istu huonosti :D[/QUOTE]

Toi on kyllä totta! Jotkut vaan osaa tuoda sen pikkusen, piukan masun esiin hyvin vaatteilla, ja sitten ne on tietysti itsekin elämänsä kunnossa; pitkät hiukset kiiltää, kauniisti meikattu olemus ja ne ihanat vaatteet... Unohtamatta sitä, että huolehtivat vielä kunnostaan ja ruokavaliostaan, ja mieskin muistaa taputella sekä vatsaa, että tulevaa äitiä..Sarkasmia tämä ehkä on..mutta kyllä mä joskus nään odottajia, jotka oikein hehkuvat sitä odotuksen onnea, ja sitä on kaunis katsella.
 
Pin
No tosi pieniä hetkiä on tullut, mutta ajatus päättyy aina ajatukseen "hyi hitto mitä mä just ajattelin!?" Esikoisen raskaus oli superhelppo, tokan taas kipeä. (kuten tiedätkin jo):D Toi oli kuitenkin sellanen lause mikä ärsytti ihan saatanasti etenkin kun oli tosi kipeänä paikat, nielin kuitenkin kiukun ja hymähdin vaan vastaukseksi.
 
"vihreä"
Kyllä on ollut ikävä ja monesti. Se oli niin kaunis, pieni sievä ja ihana. Sen muodosta ja koosta oli moni kateellinenkin. Nyt sitten on se tyhjä kauhea etureppu tilalla ja lapset tehtynä :(
 
"milli"
on on on! ma antaisin vaik oikean kateni jos saisin olla raskaana ja se ihana maha ja myllerrys ja vaatteet ja ja. pitkan yrityksen jalkeen ne kivut ym ei haitanneet. nyt taas toista vuotta yritetty ilman tulosta. ma niin tahdon. se fiilis kun vyotarokiristaa housuis mut ei viel kehtaa siirtya aitiyshousuihin. ja sit lopussa kun maha on valtava pallo koka muuttaa muotoaan. ja tulee oviaukosta aina ensin. raskaana olevat naiset on ihania kauniita upeita.
 

Yhteistyössä