Onko teillä ollut "tyttö/poikatunnetta" raskausaikana, ja kumpi on sitten tullut?

Tuosta ultrausketjusta tuli mieleen. En tiedä, luulisi että tällainenkin ketju on jo joskus ollut mutta nyt ei ainakaan heti tule mieleen.

Meille ultrassa tosiaan sanottiin että todella epävarma tyttö olisi tulossa, ja vaikka kaikki toitotti ympärillä että poika sieltä tulee (sitä me ehkä enemmän myös toivottiin miehen kanssa), tuli mulle yksi päivä niin selvä tunne että se on tyttö. Samanlainen kuin minäkin, itsepäinen, vahva ja uhmakas. Mies sanoi myös että luulee vauvan olevan tyttö.

Hassuinta on se että vannotin itselleni ettei musta tule sellaista ylitunteellista äitiä joka sanoo tienneensä sukupuolen, en tietenkään voi sanoa että tiesin sanan varsinaisessa merkityksessä, mutta tavallaan kuitenkin. Ei ollut yllätys kun kätilö sanoi että tyttö se on.

Miten muilla?
 
uskokaa tai älkää niin olen aina "tiennyt"kumpi tulee..siis 4 kertaa jo.en nyt siihen mitenkään kauheesti ole luottanut mutta vahva tunne ollut,jopa neljännestä oli vahva tyttö tunne vaikka ultrassa pojaksi sanottiin =)
 
Esikoista odottaessa mulle ei tullu mieleenkään, että se vois olla poika,odotin tyttöä ja tyttö tuli. Toista odottaessa mä tiesin että se on poika ja ajatus oli mulle hankala, en oikein "halunnut" poikaa, joten odotin vaan vauvaa :saint: . KOlmosesta koko perhe odotti pikkusiskoa, tosin mä kyllä esikoista evästin, ettei sitä nyt varmaksi tiedä, että se juuri se poikkusisko on, vaika hän sellaisen olikin tilanut, mutta pikkusiskohan sieltä tuli.
Mä siis olen joka kerta tiennyt kumpi tulee, mutta keskimmäisestä kaikkein voimakkaammin.
 
minä
Minä olen myös kaikki kolme aavistellut "oikein" eli ensimmäinen ja toinen oli ihan selvä poika olo ja kolmonen oli sit taas niin erilainen raskaus ja olokin ihan erilainen kuin poikien aikana joten tyttöhän sieltä tuli niin kuin olin odottanutkin!
 
Turkilmas
Ekasta olin täysin varma että odotan poikaa vaikka toivoinkin tyttöä...ja poika tuli.

Tästä olin täysin varma että odotan tyttöä (ja tällä kertaa sukupuolella ei ollut mitään merkitystä) ja poitsuahan mä odotan =)

Eli 50% meni oikein :D
 
Nalletar
Ekassa oli ihan varma poika olo ja poika tuli. Tokassa oli melko varma poika olo ja hyvin todennäköisesti sieltä poika tulee. Nyt on kyllä vasta rv 32, mutta olen joutunut useasti tässä ultrassa juoksemaan ja ultraajat olleet asiasta aivan varmoja. En mä yhteen tai kahteen ultraan vielä luottaisikaan varmaksi.
 
xx
Esikoisesta alusta saakka tyttöolo -> tyttö.
Nyt poikafiilis ja rakenne- + 4d -ultran mukaan poika tulossa.
Niin varma olin että ostin ennen rakenneultraa jo fiiliksen mukaan vaatetta. :)
 
vieras
Mulle ultrassa veikattiin poikaa,ja lääkärikin esitteli poika sikiöiden kasvutaulukkoa ja itse ajattelin myös sitten että on poika,meidän äiti oli koko raskauden ajan sitä mieltä että tyttö ja ostikin vaaleanpunaista tyttöjen hörhelöä ym.Itse alitajusesti tilasin loppuraskauden aikana mekon netistä ja tyttöhän tuo oli=)
 

Yhteistyössä