Onko teillä tatuointeja ?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
On. Alavattassa lukee Jane (miehellä lukee Tarzan ), sit sellanen jänskä kuvio oikeassa käsivarressa, siis ranteesta kyynärtaipeeseen, tribaalia löytyy, alaselässä eräs teksti jota en kerro, sitte on UDC:n "leima" joo enkä kerro mitä tarkottaa UDC jos joku ei tiä niin ei sitte. Mut sen "leiman" omistaa varmaan parikymmentä muutaki paikallista tyyppiä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja mrvivianne:
Kiinalainen horo(skooppi) merkki lavassa. Syksyllä meinaan ottaa lastennimet nilkkaan ketjuksi. Hinnat taitaa olla jonkun verran paikkakuntakohtaisia, pienet kuviot satkun pintaan.
Miten nuo nimet laitetaan ketjuun? Suunnitteletko itse, vai tatuoija?

Minua jostain syystä kiinnostaisi gekot, ja äsken löysinkin ihan kivan kuvan jossa olisi 4 gekkoa, kuvaisi meidän perhettä. Ehkä ihan hullu ajatus...
 
Alkuperäinen kirjoittaja mrvivianne:
Miten nuo nimet laitetaan ketjuun? Suunnitteletko itse, vai tatuoija?

Minua jostain syystä kiinnostaisi gekot, ja äsken löysinkin ihan kivan kuvan jossa olisi 4 gekkoa, kuvaisi meidän perhettä. Ehkä ihan hullu ajatus...
Olen koittanut hahmotella itse,mut tod.näk menen liikkeeseen ja otan ehdotuksia kuvantekijältä..
Ketjulla tarkoitan , et nimet kiertää nilkkaa peräkkäin.

Mul on "lapsisormus" jossa nimet "ketjussa", siitä idea tohon.

toi gekkojuttu on hyvä jos kerran tykkäät liskoista! Ajattelin itse ensin delfiinejä mut taidan tyytyä nimiin vaan..[/quote]

Itse suunnittelen ja tatskaajan kanssa sitten muokkaillaan.

 

Yhteistyössä