Onko teillä vauvan kaukalo kuskin takana?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Ai ei saa olla :) Mitenköhän onnistuu kahden turvaistuimen laittaminen autoon jos kuskin takana ei saa olla? Vai onko meidän telakallisessa kaukalossa ja selkä menosuuntaan olevassa turvaistuimessa jotain niin radikaalia eroa että just kaukalo ei saisi olla mutta istuin kyllä? :)
 
ap
Samaa mäkin ihmettelin mutta ei kuulemma sais ketään olla edessä vaan pakkohan se on jos on useempi lapsi ja kaksi aikuista. No, tuli nyt mieleen kysyä että tekeekö muut näin "virheellisesti".
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Samaa mäkin ihmettelin mutta ei kuulemma sais ketään olla edessä vaan pakkohan se on jos on useempi lapsi ja kaksi aikuista. No, tuli nyt mieleen kysyä että tekeekö muut näin "virheellisesti".
Aivan puuta heinää on kaveris sulle selittänyt. Kysypä häneltä jotain faktaa tähän 'ei saisi olla ketään edessä' heittoon, tuskin onnistuu sellaista löytämään. Eihän silläkään pitäisi sitten olla eroa onko kuskin vai apukuskin takana, samalla laillahan siinä on joku edessä, tai vähintään penkki. Mitä eroa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Samaa mäkin ihmettelin mutta ei kuulemma sais ketään olla edessä vaan pakkohan se on jos on useempi lapsi ja kaksi aikuista. No, tuli nyt mieleen kysyä että tekeekö muut näin "virheellisesti".
Siis samahan se on millä paikalla se kaukalo sit takana on jos kaksi aikuista istuu edessä. Siis tän mukaan.
Miks ei muka saisi. Saisko sen mukaan sit turvaistuin olla kuskin takana, vai tarviiko silloinkin kaikkien muiden matkustaa takapenkillä tai sikaosastossa?
 
hallå, kuuleeko mäntsälä?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Samaa mäkin ihmettelin mutta ei kuulemma sais ketään olla edessä vaan pakkohan se on jos on useempi lapsi ja kaksi aikuista. No, tuli nyt mieleen kysyä että tekeekö muut näin "virheellisesti".
no eihän se nyt noin mee. jos ei mahdu kuskin taakse niin kuin joku tuossa sanoi niin sitten on pieni auto ja se on ihan eri juttu......
 
sehän
mä oon lukenut ainakin että kuskin takana olis turvallisin paikka lapsen istuimelle koska suurinosa kolareista tulee auton oikeaan kylkeen, koska ei tajuta väistää oikeelta tulevaa. mutta harvalla on mahdollisuus pitää turvaistuinta kuskin takana koska sitten kuski ei mahtuisi istumaan kunnolla ja sehän vasta vaarallista olisikin!
 
Suzyanne
En kyllä usko ettei saisi olla, miksi ihmeessä? :eek: Meillä oli kaukalo apukuskin takana, ja samassa paikassa on nyt turvaistuin, ihan vaan siksi että pystyy helpommin vilkaisemaan esim. nukkuuko lapsi. =)
 
fyrkkaa tiskiin.
Alkuperäinen kirjoittaja sehän :
mä oon lukenut ainakin että kuskin takana olis turvallisin paikka lapsen istuimelle koska suurinosa kolareista tulee auton oikeaan kylkeen, koska ei tajuta väistää oikeelta tulevaa. mutta harvalla on mahdollisuus pitää turvaistuinta kuskin takana koska sitten kuski ei mahtuisi istumaan kunnolla ja sehän vasta vaarallista olisikin!
ostakaa kunnon autot eikä mitään mopoautoja.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Chala:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Samaa mäkin ihmettelin mutta ei kuulemma sais ketään olla edessä vaan pakkohan se on jos on useempi lapsi ja kaksi aikuista. No, tuli nyt mieleen kysyä että tekeekö muut näin "virheellisesti".
Aivan puuta heinää on kaveris sulle selittänyt. Kysypä häneltä jotain faktaa tähän 'ei saisi olla ketään edessä' heittoon, tuskin onnistuu sellaista löytämään. Eihän silläkään pitäisi sitten olla eroa onko kuskin vai apukuskin takana, samalla laillahan siinä on joku edessä, tai vähintään penkki. Mitä eroa?
No hän oli näin kuullut liikkeestä ja lukenut "jostain", mä kyllä luulen että on jonkun tietyn mallin kohdalla ehkä moinen suositus..
 
Alkuperäinen kirjoittaja sehän :
mä oon lukenut ainakin että kuskin takana olis turvallisin paikka lapsen istuimelle koska suurinosa kolareista tulee auton oikeaan kylkeen, koska ei tajuta väistää oikeelta tulevaa. mutta harvalla on mahdollisuus pitää turvaistuinta kuskin takana koska sitten kuski ei mahtuisi istumaan kunnolla ja sehän vasta vaarallista olisikin!
eikös turvallisin paikka ole takapenkillä keskellä. näin mä olen käsittänyt. ja siinä oli ainaskin meillä esikoisen istuin.
 

Yhteistyössä