Onko teilläpäin alkanu kulkeen kulkukauppiaita?

Mä olen sen jälkeen tuota etuovea pitäny aina lukossa vaikka oltais kotona, ko muutaman kerran ukko seissy eteisessä. Et soittavat nyt ainaki ovikelloa eka.
Kävi eilen joku kalakauppias ja ku en ostanu niin haukku minut pystyyn :snotty: Arvaa ostinko senkään jälkeen...
Eipä siinä tunnen muutaman kauppamiehen joilta voin ostaakki mut minusta nyt tosissaan lisäntyneet nuo kauppamiehet.
 
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Eilen pölähti ekaa kertaa kaupustelija oven taakse.
Jos siis mitään kevätpörriäisten myyjiä ei lasketa :D

Sellaista tonnin arvoista imuria kauppasi.
Arvaa vaan ostinko :whistle:
Tottakait ostit ja käteisellä ;) Kyllähän nyt kaikilla sellaset summat on kotona.
 
vieras
joo ,meillä sattu hauska tapaus.ukko meni ovelle,kauppasivat 2000e imuria.ukko sano ettei ole varaa ostaa niin toinen sano ,ois töitä ,ottakaa yhteyttä.vain 2 n päivän koulutus...EI KIITOS imurinmyyntiä meille...
 
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Eilen pölähti ekaa kertaa kaupustelija oven taakse.
Jos siis mitään kevätpörriäisten myyjiä ei lasketa :D

Sellaista tonnin arvoista imuria kauppasi.
Arvaa vaan ostinko :whistle:
Arvaas mitä, kun meillä kävi imurikauppias oven takana en ollut kotona vaan mies.. ja mun ukko sano sille että tule vaan sisään ja näytä sitä imurias. :saint:

Mun mies oli pyytänyt sitä imuroimaan yhden maton ja sitten toisen maton ja kolmannen.. jne.... ja kun koko kämpän matot oli imuroitu ja putsattu. tokas vaan myyjälle, että on se kyllä niin kallis että antaa olla. Joku toinen kerta sitten kun on enempi rahaa niin hän ostaa imurin :D

ei mulla olisi ikinä ollut pokkaa tehdä noin
B)
 
Alkuperäinen kirjoittaja leijona76:
Meillä on tässä 3v aikana käyny tasan yks. Kohta ei sitäkään kun laittavat ovikoodin.
Me oltiin tässä talossa asuttu tasan viikon ku eka tuli. No se oli Jehovantodistaja ja sen jälkeen täällä on tasasentahtiin ravannu aina joku. Vaikka palotan heidät saman tien takas niin sitkeesti vaan yritävät :snotty:

Kalakauppias, korikauppias, paperikauppias, rännikauppias hmm mitähän muuta en enään muista.
Mut tota imuria meille on kyllä turha tulla esitteleen. Meillä on keskuspöläri ja se on loistava vehe.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Eilen pölähti ekaa kertaa kaupustelija oven taakse.
Jos siis mitään kevätpörriäisten myyjiä ei lasketa :D

Sellaista tonnin arvoista imuria kauppasi.
Arvaa vaan ostinko :whistle:
Arvaas mitä, kun meillä kävi imurikauppias oven takana en ollut kotona vaan mies.. ja mun ukko sano sille että tule vaan sisään ja näytä sitä imurias. :saint:

Mun mies oli pyytänyt sitä imuroimaan yhden maton ja sitten toisen maton ja kolmannen.. jne.... ja kun koko kämpän matot oli imuroitu ja putsattu. tokas vaan myyjälle, että on se kyllä niin kallis että antaa olla. Joku toinen kerta sitten kun on enempi rahaa niin hän ostaa imurin :D

ei mulla olisi ikinä ollut pokkaa tehdä noin
B)
:LOL: :LOL: Aika paha.

 
vieras
Tästä on nyt muutama kk. Mä otin lepoo sohvalla ja lapset oli kaikki kotona. Ovikello soi ja huusin lapsille, että menkää avaamaan, siellä on varmaan joku tein kaveri. No ei ne sitten ihan heti menneet, kuulin kun ulko-ovi aukesi, sitten eteisen väliovi. Meni katsomaan niin joku tummaihoinen mies seisoi keskellä meidän eteistä joku puuveistos kädessä :O paniikki melkein iski ja ajoin äijän ulos. Siitä eteenpäin meillä on ollut ovi lukossa päivin sekä öin...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Bullmastiffi:
Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Eilen pölähti ekaa kertaa kaupustelija oven taakse.
Jos siis mitään kevätpörriäisten myyjiä ei lasketa :D

Sellaista tonnin arvoista imuria kauppasi.
Arvaa vaan ostinko :whistle:
Arvaas mitä, kun meillä kävi imurikauppias oven takana en ollut kotona vaan mies.. ja mun ukko sano sille että tule vaan sisään ja näytä sitä imurias. :saint:

Mun mies oli pyytänyt sitä imuroimaan yhden maton ja sitten toisen maton ja kolmannen.. jne.... ja kun koko kämpän matot oli imuroitu ja putsattu. tokas vaan myyjälle, että on se kyllä niin kallis että antaa olla. Joku toinen kerta sitten kun on enempi rahaa niin hän ostaa imurin :D

ei mulla olisi ikinä ollut pokkaa tehdä noin
B)
:LOL: :D Ihan huippu!

Olis kans pitäny tehdä noin kun tuolla imurilla saa kuulema matot pestyäkin.
Olisi säästyny pyykkäysreissulta :D
 
tuoreäiti
Apua! alko pelottaan. Miten joku kauppias voi tulla sisälle asti?!?
Missäpäin näitä kaupustelijoita liikkuu?
Haluun takas kerrostaloon! Meillä on käyny vaan jehovia ja ne on ihan harmittomia tyyppejä.
 

Yhteistyössä