onko teille käynyt usein näin?

  • Viestiketjun aloittaja ärsyyntynyt
  • Ensimmäinen viesti
ärsyyntynyt
Siis mä nappasin aivan selkeän plussan ovistikuilla kp15 (fertest aamupisusta), seuraavana yönä harrastimme seksiä, joten oletin suuresti että raskaana ollaan. No en sitte ollut raskaana :'( :(

Oletteko useinkin ollut yhdynnässä 12-24tunnin kuluessa ovisplussasta, kuitenkaan onnistumatta raskautua? Onko tämä yleistä? Olen heittänyt toivon kaivoon, kun ekamme sai alkunsa ilman yrittämistä..että taisi sitte olla ensimmäinen ja samalla viimeinen. \|O \|O
 
Niin. Se, että harrastaa ovulaation aikana seksiä, toki on edellytyksenä raskaudelle, mutta se ei todellakaan takaa sitä, että varmasti tulisi raskaaksi. Kun siihen onnistumiseen vaikuttaa myös miehen siittiöiden kunto, molempien kropan hyvinvointi, stressi, ruokavalio, limakalvojen kunto ja kaikenlaiset seikat. On erittäin monesta asiasta kiinni, että tulee raskaaksi! =)
 
Mulle on käynyt useasti noin. Jopa gynellä ultrassa kerran nähtiin, että siellä olis ollut just oikee aika, yhdynnässäkin oltiin oltu, tulos 0 silläkin kertaa.

Mutta, älkääpä luopuko toivosta, kolmatta lasta mekin jo yritetään. Kahtaa ekaa tehtiin noin 9 kk, nyt on "vasta" 4 kk takana. Olkoon onnellisia, he jotka heti onnistuvat. Se kai on aika harvinaista.
 
Minna75
Peesaan Pupuvaimoa, kahden vuoden ajan joka ainoassa (hyvin säännöllisessä) kierrossa oviksen aikaan touhuiltu, ilman ainoatakaan plussaa :'( Ja meissä ei kummassakaan ole löydetty vikaa tutkimuksissa.
Toivottavasti hedelmöityshoidoilla edes onnistuisi...
 
Usvatuuli
Suuri osa alkaneista raskauksista päättyy alkuraskauden keskenmenoon, jolloin ei edes tiedä olleensa raskaana. Ja kuten monet ovat jo kommentoineet, ovis ei ole tae sille että raskautuminen onnistuu. Meillä sekstailtu joka ikinen kierto oviksen aikoihin (ultralla tarkistettu ovis) yli kolmen vuoden ajan.. Eli meille ei taida siunaantua yhtään ainutta lasta. Onneksi maailma pullollaan pikkuisia, jotka tarvii rakastavia vanhempia.
 

Yhteistyössä