Onko teistä hyvä asia et 15v poika leikkii lasten kanssa?

Vai onko se mielestänne tyttömäistä? Tiedän yhden 15-16-vuotiaan pojan, joka tykkää touhuta/riehua/leikkiä mm. sukulais/tuttavaperheiden lapsien ja naapurin lasten kanssa :) Mun mielestä se on hienoa eikä yhtään tyttömäistä! =)

Tunteeko joku muu lapsista tykkääviä poikia?
 
XXS
Kyllä tunnen parikin sellaista fiksua poikaa, jotka leikkivät ulkona pienempiensä kanssa ja joita voi tarpeen tullen pyytää lapsenvahdiksi. Toinen heistä (16 v.) aikoo isona lastentarhanopettaksi.
 
ei todellakaan ole tyttömäistä vaan minusta tuon ikäisen pojan voi olla vaikea näyttää tunteitaan ym ja pienille lapselle ne voi helpommin näyttää ja muutenkin oppii vastuuta ym kun huolehtii lapsista...

meillä on miehen veli jo viime kesänä ollut hoitamassa kesätyökseen lapsia ja tulossa tänä kesänäkin ja täyttää syksyllä 15v.
hyvin pärjäs ja teki ruoat ym päivällä ja hoiti tenavat joskin pienin oli osapäivähoidossa (3v) mutta haki aina ennemmin hoidosta, kun me tultiin töistä...

myös kaveri piirissä meillä on perhe jossa on neljä poikaa ja kun meidän lapset oli siellä käymässä tai ovat olleet myös yökylässä niin kaikki pojat (10 v, 12 v, 15 v ja 17v) touhuaa meidän tenavien kans ja 12v oli nukkunut meidän 3v kans ja aamulla oli noussut 15v laitteleen aamupalaa... muutenkin poikien äiti sanoi että olipa helppo ilta ja yö kun hän ei oikeestaan tehnyt mitään kun pojat huolehti meidän tenavista ja eivät edes tappelleet keskenään kun oli muuta tekemistä... ;)
 
Kumma kriteeri, että olis tyttömäinen jos tykkää lapsista ja leikkimisestä!

Eipä ole ihme, että naiset valittaa, että miehet ei hoida lapsiaan ja leiki niiden kanssa?! No siksei, kun se on naistenkin mielestä naismaista (tyttömäistä) touhua! :headwall:

Eihän kaikki tytötkään tykkää leikkiä itseään nuorempien kanssa, eikä heitä silti sillä perusteella sanota poikamaisiksi!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 23:13 Leija kirjoitti:
Mitäköhän vastaisin? Ihmettelisin, jos joku 15v poika leikkisi pikkulasten kanssa, mutta hoitaminen ja huolenpito on minusta hyvä asia. En yhdistä tyttömäisyyttä koko asiaan.

No löysit oikeat sanat minullekin. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 23:13 Leija kirjoitti:
Mitäköhän vastaisin? Ihmettelisin, jos joku 15v poika leikkisi pikkulasten kanssa, mutta hoitaminen ja huolenpito on minusta hyvä asia. En yhdistä tyttömäisyyttä koko asiaan.
Voihan siinä samalla sitten leikkiäkin, huolenpitoa kai sekin on?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 23:13 Leija kirjoitti:
Mitäköhän vastaisin? Ihmettelisin, jos joku 15v poika leikkisi pikkulasten kanssa, mutta hoitaminen ja huolenpito on minusta hyvä asia. En yhdistä tyttömäisyyttä koko asiaan.
Mitä pahaa on leikkiä lasten kanssa? :eek: Pikkulapset on tosi iloisia, kun vähän vanhemmat nuoret leikkii heidän kanssaan, eräänlaista viihdyttämistä/huolenpitoa sekin on =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 23:21 vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.05.2007 klo 23:13 Leija kirjoitti:
Mitäköhän vastaisin? Ihmettelisin, jos joku 15v poika leikkisi pikkulasten kanssa, mutta hoitaminen ja huolenpito on minusta hyvä asia. En yhdistä tyttömäisyyttä koko asiaan.
Mitä pahaa on leikkiä lasten kanssa? :eek: Pikkulapset on tosi iloisia, kun vähän vanhemmat nuoret leikkii heidän kanssaan, eräänlaista viihdyttämistä/huolenpitoa sekin on =)
En sanonut, että se olisi paha juttu. Ihmettelisin, koska en ole nähnyt 15v poikien leikkivän pikkulasten kanssa. Pikkusisarusten kiusaamista en laske leikkimiseksi.
 
mun veli joka täyttää syksyllä 19 touhuaa ihan täyttä päätä meidän lasten kanssa ku sille päälle sattuu...
kerran rakensivat lego linnan.... :D
viime kesänä se veteli polkutraktoria skoden perässä esikon istuessa kyydissä...(esikolla oli kypärä, kyynär ja polvisuojat) ja vauhtina todella hidas hyvä että pystyssä pysyi skoden kanssa..kaikkee on kokeiltava
 
Meidän esikko (kohta 16v.) kyllä tykkää leikkiä ja pelailla tuon pikku-ukon kanssa (6v.).Esikko kun on lomilla niin paljon pelailevat tuolla pihalla jalkapalloa,sählyä,keinuvat ja leikkivät hippaa.enkä ole koskaan edes ajatellut että olisi tyttömäistä.Enempikin että ihanaa kun veljeksillä on niin hyvät välit ja että esikko tykkää niin paljon tuosta pikkuveikasta että jaksaa peuhata sen kanssa pitkät ajat.
Pelailevat myös pleikkaripelejä yhdessä.Istuvat silloin kuin ellun kanat orrella tuossa sohvalla.
 
siis sehän ei oo mitenkään *tyttömäistä* pelkästään positivista..

miun veli oli tuon ikäisenä lasten kans paljon..sit li riparin isosena paljon ja nyt vpk:ssa nuoriso ohjaajana ja sit mein muksujen *hoitosetä* :D

ja meidän lapsista 12v:llä (poika) on saman suuntaisia taipumuksia..ei silti paha juttu..ei pelota päästää 2 v pikkuveikan vahiks pihalle kun tietää että homma toimii..
 
No mun miehen poika on 18 ja voi sitä möyryämistä ja riekkumista mitä se noiden meidän nyt 6 ja 7v tyttöjen kanssa pitää, samoin nikkaroi niille aina kaikenlaista kun tossa pihalla touhuavat.

Kovin näyttää kiinnostuneelta tuosta meidän 6kk pikkumiehen alustakin, kyllä on heti viihdyttämässä jos alkaa jotain kätisemään, ja mä olen vaikka pyykkejä ripustamassa.

Kyllä musta on ihan hyvä ja ok asia =)
 
häh? mun mies teee sitä edelleen kaikkien sukulais/tuttavaperheen lapsien kanssa ja itseasiassa mun isäni rupeaa heti riehumaan ja leikkiin menee mukaan, isällä ikää 50v ja miehelläni 26v eikä se nyt ainakaa TYTTÖMÄISTÄ ole.
 

Yhteistyössä